Soustruh TOS C 45

Vse o konvencnich strojich, nic o jejich prestavbe na cnc
Ctverda
Příspěvky: 10
Registrován: 5. 3. 2017, 5:38

29. 3. 2017, 6:27

Dekuji za odpoved je to uzitecna informace zkusim upnout neco delsiho a kontrolni rez udelam tak aby byl saport mimo a uvidim zdali to byla pricina nepresnosti
quix40
Příspěvky: 2
Registrován: 7. 12. 2017, 1:05

8. 12. 2017, 6:14

Hezký den,
mám taky C 45 a mám problém se sklíčidlem, mám jenom jedny čelisti a je to průměr 190 3 púvodní zachovalé,, potřebuji opačné čelisti na větší průměr ale nikde nejsou k sehnání,,myslím že ani nebudou jsou 22mm široké, nebo dát jinou přírubu na vřeteno a použít 200 3 ale neznám závit na vřeteni, díky za každou reakci a radu :)
almac
Příspěvky: 715
Registrován: 28. 5. 2015, 6:35
Bydliště: Liberec

8. 12. 2017, 7:07

C 45 je z řady soustruhů SV 18 R, SV 18 RA, S 28, S 32, SN 20, co mají na vřeteni závit M68x6. Sežeň si SVčkovou přírubu (třeba i se sklíčidlem) a máš po starostech. A.
SN 20, SM 16 B, FN 25
quix40
Příspěvky: 2
Registrován: 7. 12. 2017, 1:05

8. 12. 2017, 12:17

Ooo díky pane,
moc jste mi pomohl.
K_Novotný
Příspěvky: 4
Registrován: 11. 2. 2017, 3:46

21. 12. 2017, 7:59

C45 není z řady SV 18. Závit na vřetenu je větší, vždyť soustruh má vrtání vřetena 51mm. Závit tam je 75x6, takže příruby z SV18 pasovat nebudou.
almac
Příspěvky: 715
Registrován: 28. 5. 2015, 6:35
Bydliště: Liberec

22. 12. 2017, 1:07

to je smůla, omlouvám se. Je to tím, že i v pasportu je jen údaj DIN 800. A.
SN 20, SM 16 B, FN 25
almac
Příspěvky: 715
Registrován: 28. 5. 2015, 6:35
Bydliště: Liberec

29. 12. 2017, 11:31

jeden C-45 na prodej. Bez koníku, příčných saní, nožového suportu je nutně odsouzen do hutí. Vytěžte z toho aspoň někdo náhradní díly. A.
https://stroje.bazos.cz/inzerat/83740752/Soustruh.php" onclick="window.open(this.href);return false;
83740752a.jpg
83740752b.jpg
SN 20, SM 16 B, FN 25
Petr68
Příspěvky: 878
Registrován: 3. 12. 2015, 9:38
Bydliště: Karlovy vary

16. 1. 2018, 9:24

Ctverda píše:Ok zkusim ho sehnad a uvidim jeste jsem si vsimnul ze loze soustruhu nejsou v jednom kuse ale cca 40 cm od vretena je spoj a kdyz jsem si pridelal na saport hodiny a prejel pres ten spoj byl tam schudek asi 5setin nemohla by to byt pricina a je na ostatnich c45 kach take takto rozdelene loze ?
Ctverdo jak jsi dopadl s tím měřícím trnem, sehnal jsi ho někde?
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
mikky
Příspěvky: 2
Registrován: 20. 2. 2018, 9:46

20. 2. 2018, 9:54

Ahoj chalani neriešil niekto problem s nenormalnym hlukom nahonových kolies na c 45?
Diky
K_Novotný
Příspěvky: 4
Registrován: 11. 2. 2017, 3:46

21. 2. 2018, 5:36

mikky píše:Ahoj chalani neriešil niekto problem s nenormalnym hlukom nahonových kolies na c 45?
Diky
Dobrý den, pokud myslíte ozubená kola která slouží k posuvu tak ty jsem měl taky trochu víc hlučné než by se mi líbilo. Byl to zvuk jak z drtičky. Musel jsem vyrobit novou osu a futro na lyru a všechny kola která dávám k sobě mám svrtané dohromady aby se omezila vůle a tím se mi snížila hlučnost na minimum.
almac
Příspěvky: 715
Registrován: 28. 5. 2015, 6:35
Bydliště: Liberec

21. 2. 2018, 7:04

měl jsem stejný problém na SN 20, na mezikole-dvojici byla na spojovacím pouzdře neskutečná radiální vůle a kola hlučela. Po výrobě nového pouzdra to už ani není slyšet. A.
SN 20, SM 16 B, FN 25
mikky
Příspěvky: 2
Registrován: 20. 2. 2018, 9:46

21. 2. 2018, 8:46

Ďakujem musim to skusiť vymedziť lebo je to nenormalny hluk, na najvyššich otáčkach sa neda ani v dielni vydržať a škoda že c45 ich nema v osobitnej skrinke ale len tak pod plechom.
soustružník
Příspěvky: 788
Registrován: 25. 10. 2009, 2:47

21. 2. 2018, 10:25

Možná zbytečná poznámka. Ale při jejich usazování je před utažením lepší mít spíše mezi koly malou vůli než je natvrdo vzepřít o sebe.
martinodipraga
Příspěvky: 256
Registrován: 20. 4. 2009, 12:10
Bydliště: Praha

8. 3. 2018, 8:16

Ahoj,
na svých Volmanech jsem hlučnost řešil ozubeným řemenem, mám tam převod na witvorty 1 ku 2 jako klika vačka na motoru z auta.
Na metriku používám normální kola. Tak tedy , běžný posuvy + witvorty řemen z auta a řezání metriky originál kola, závity se moc neřežou.

Martin
Odpovědět

Zpět na „konvenční soustruhy“