Bellianův TOS-28

Vse o konvencnich strojich, nic o jejich prestavbe na cnc
Uživatelský avatar
Bellian
Příspěvky: 28
Registrován: 31. 8. 2015, 11:04
Bydliště: Velké Meziříčí 59401

31. 8. 2015, 12:13

Zdravím vás,

koupil jsem minulý týden TOS-28, po kterém sem již několik let marně pátral. K vám na toto fórum již taky nějaký čas chodím nakoukávat a teď byl konečně důvod se zaregistrovat. Založil jsem vlastní téma, doufám, že to adminovi nebude vadit, přidával bych sem fotky a případně se ptal na rady, pokud je jinde nenajdu. Podobný systém máme u http://www.nasetraktory.eu/forum/viewforum.php?f=30" onclick="window.open(this.href);return false; kam již nějaký rok chodím :) .

Na soustruhu jsem se učil před deseti lety ve škole (programátor CNC strojů), pak jsem dělal rok programátora CNC frézek Hurko a soustruhů. A nakonec jsem skončil jako programátor pálícího stroje. Nějaké základní zkušenosti mám, ale moc hrdé to není :) .

Zde pár fotek soustruhu, je koupen od překupníka.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Příslušenství co k tomu bylo:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Cesta neproběhla dobře, zůstali jsme stát na D1 u Brna, nakonec jsem čekal na benzince na kamaráda s druhým autem

Obrázek

Obrázek

První výrobek :) :

Obrázek



Zde hodím pár fotek strojů co mám doma:

Můj oblíbenec, kde jsem dělal kompletní renovaci (jen dodávám, že to není veterán, ale pracovní stroj, proto je tam altik, závaží, jiný závěs, stupačky atd.:
Obrázek

Bedna

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Zetor 5611 s 5t vlekem a klaďákem co jsme dělali
Obrázek

Vyvýžečka s rozdělanou rukou + naviják

Obrázek

Nedávno koupená BSS P53s (plánuji komplet GO) a za tím je piast.

Obrázek

Hydraulický jeřábek + vidle na palety:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Letos jsem přes zimu dělal 5611

Obrázek

Obrázek

Stolní vrtačka:

Obrázek