Zdravím všechny. Měl bych dotaz. Dávám dohromady Frézku F1S a už jsem se dobral přes doškrábání klínů, vymezení ložisek atakdále, že složím hlavu a ouhle. Kuželová kola s šikmým ozubením asi nejsou úplně dobře proti sobě. Vydávají takový řachtavý zvuk. Vymezit kuželové s přímými zuby není problém, ale tyto šikmé zuby už nevím jak vymezit. Přístup ke kolům je velmi obtížný, tak mě napadlo asi vymezení na barvu, ale jak u těchto malých zubů? Díky moc za rady
Frézka F1S
no pod každým kuželovým kolem by měl být kroužek, pomocí kterého se nastavuje vysunutí/zasunutí kuželových kol. Viděl bych to tak, nasadit otočnou hlavu na frézku, a postupně ji dotlačovat do frémy tak,abych rukou mohl otáčet vřetenem (nejspíš tedy se sundanými řemeny k motoru anebo rychlostí v převodovce v mezipoloze), přisouvat hlavu a pocitově zkoušet rukou, jakou to má vůli/jak to těžce jde. Až se taková poloha najde, vypodložit hlavu po obvodu papírky tak, aby byla všude stejná škvíra a stáhnout. Ta tloušťka papírků pak dá vzdálenost, oč rozpěrný kroužek na magnetce stáhnout.A.
SN 20, SM 16 B, FN 25
Sundávat řemen nemusí (ono by to stejně asi moc nepomohlo, protože motor klade poměrně malý odpor) a ani zařazovat v převodovce mezipolohu. Podle mého stačí zařadit nejrychlejší otáčky, protože pak je převod z pohledu vřetene nejlehčí.
Ona by ani možná mezipoloha zařazená nedržela, protože kulisa co zajišťuje přesun vidlic je konstruovaná tak (alespoň jak jsem to viděl konstruované u FN22, přepokládám, že u F1 to bude obdobné), aby převodovka držela zařazená jen ve správných polohách.
Ona by ani možná mezipoloha zařazená nedržela, protože kulisa co zajišťuje přesun vidlic je konstruovaná tak (alespoň jak jsem to viděl konstruované u FN22, přepokládám, že u F1 to bude obdobné), aby převodovka držela zařazená jen ve správných polohách.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Ing. Aleš Honsa