vyvrtávačka Union B60
dutina tam je, ale jen od Masturna
je potřeba ji nabrousit
je potřeba ji nabrousit
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo vnitřní kužel, to je jasný, já myslel dutinu skrz vřeteno, že tak řešíš zajištění držáku. Když jsem ze začátku uvažoval o přebroušení MK4 z 63 na SK40, tak to skončilo na tom jak to cca 1,5m vřeteno provrtat durch pro zajišťovací šroub
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
vrtá se to před zakalením dělovým vrtákem
psal jsem o tom nahoře
budu to vtahovat šroubem, ten utahovat povolovat nafest přidělanou upravenou vzduchovou utahovačkou
kleštiny + hříbek + talířová pera atd jsem z lenosti vzdal
musel bych moc předělat zadní konec vřeteníku
takhle to bude jednodušší a téměř bez zásahu do původní konstrukce
psal jsem o tom nahoře
budu to vtahovat šroubem, ten utahovat povolovat nafest přidělanou upravenou vzduchovou utahovačkou
kleštiny + hříbek + talířová pera atd jsem z lenosti vzdal
musel bych moc předělat zadní konec vřeteníku
takhle to bude jednodušší a téměř bez zásahu do původní konstrukce
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo dělovým vrtákem, to je mi jasný, ale ten v našich spojených kooperačních závodech nikde nemáme a navíc je už stejně pozdě, muselo by se dělat celý nový, což už mě osobně za to nestojí, a posháním si teda MK4, něco jsem povyměňoval za SK40 co jsem stihl nasyslit a zbytek se buď koupí, nebo vyrobí, to už problém není. Je toho plná čína, ale tam je zase problém, že všechny MK4 nemaj drážku na zajišťovací klínek. Upínání jsem chtěl původně elektricky přes momentovou spojku abych nemusel ještě tahat vzduch. U 63 je zadek dobrej, tak se dá vymejšlet.
No jedinej upgrade co bych ještě chtěl je 4ax DRO, a pak jsem nějak nemohl najít něco na snímání otáčení stolů, nějaký 360st. odměřování..
Budeš dávat odměřování?
No jedinej upgrade co bych ještě chtěl je 4ax DRO, a pak jsem nějak nemohl najít něco na snímání otáčení stolů, nějaký 360st. odměřování..
Budeš dávat odměřování?
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
odměřování jo
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No třeba, něco co by mělo vnitřní průměr cca 100mm aby tudma prolezl nálitek čepu stolu. To ale zjistim přesně až na ně dojde. Když je to rozházený a může se k tomu, tak bych to rád elekrifikoval. Odměřování na 4 osy problém až tak není, ale na ten stůl jsem zatím nic moc nenašel, něco cenově rozumnýho, klidně čína.
Něco takovýho
Něco takovýho
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
nastěhováno k montáži, pod stropem vyrobena jeřábová drážka k manipulaci
vodící plochy vřeteníku profrézovány a připraveny k nalití GS superfluidu
nabroušena dutina nového vřetene
...
taková perlička
koupil jsem v Benešově v bazaru 1m mostové pravítko ze soc. zásob, ještě je na něm cedulka s cenou 430.- Kčs, evidentně nepoužitý
jen tak pro srandu a ze zvědavosti jsem namáznul žulovou příměrnou desku Mahr tušírovací barvou
psalo to na koncích a podél jednoho kraje
bylo mi to divný, tak jsem totéž zkusil na jiné žulové desce a pak na čerstvě obroušeném loži Unionky
všude shodný výsledek
pojezdil jsem to hodinkama a zkontroloval i strojní vodováhou
to pravítko je podél jednoho kraje +- rovný, podél druhýho má v prostředku 0,05mm lavor
soudruzi asi zrovna plnili plán na 155,3%
vodící plochy vřeteníku profrézovány a připraveny k nalití GS superfluidu
nabroušena dutina nového vřetene
...
taková perlička
koupil jsem v Benešově v bazaru 1m mostové pravítko ze soc. zásob, ještě je na něm cedulka s cenou 430.- Kčs, evidentně nepoužitý
jen tak pro srandu a ze zvědavosti jsem namáznul žulovou příměrnou desku Mahr tušírovací barvou
psalo to na koncích a podél jednoho kraje
bylo mi to divný, tak jsem totéž zkusil na jiné žulové desce a pak na čerstvě obroušeném loži Unionky
všude shodný výsledek
pojezdil jsem to hodinkama a zkontroloval i strojní vodováhou
to pravítko je podél jednoho kraje +- rovný, podél druhýho má v prostředku 0,05mm lavor
soudruzi asi zrovna plnili plán na 155,3%
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
testone píše:
rychlejší, to tvoje bych podle ceny tipoval možná na 50 let, na to je ještě dost dobré. Ve fabrice každá deska měla kartu,
kde byl i plán oprav, spousta těchto karet byla založena už za první republiky a měly už několik záznamů o repasi.
Litinové desky i pravítka časem samy ztratí přesnost - zkroutí se a musí se přeškrabat, pokud jsou špatně skladovány, je to ještěto pravítko je podél jednoho kraje +- rovný, podél druhýho má v prostředku 0,05mm lavor
soudruzi asi zrovna plnili plán na 155,3%
rychlejší, to tvoje bych podle ceny tipoval možná na 50 let, na to je ještě dost dobré. Ve fabrice každá deska měla kartu,
kde byl i plán oprav, spousta těchto karet byla založena už za první republiky a měly už několik záznamů o repasi.