CNC tak trochu univerzální :)
co to je za kolejnice, že to má rozteče děr 30mm ? to jsou nějaké pidi?
správně bys měl zajistit a srovnat obě kolejnice a dotlačit je k referenční hraně, na straně vozíků ale jen jeden pár vozíků
správně bys měl zajistit a srovnat obě kolejnice a dotlačit je k referenční hraně, na straně vozíků ale jen jeden pár vozíků
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
RaS píše:co to je za kolejnice, že to má rozteče děr 30mm ? to jsou nějaké pidi?
správně bys měl zajistit a srovnat obě kolejnice a dotlačit je k referenční hraně, na straně vozíků ale jen jeden pár vozíků
Jsou to válečkové Rexroty R180526231 25mm pro velké zátěže.... používají se na profi mašinách
Proto se ptám jestli tam ty přítlaky mají vůbec smysl.
Naposledy upravil(a) madmax_cz dne 11. 11. 2017, 2:58, celkem upraveno 1 x.
ten přítlak ti pomůže při montáži.. pokud ho tam mít nebudeš budeš muset do´tukávat k hraně a měřit a měřit.. pak se to stejně po utažení hejbat asi nebude..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
To zafrézování mas na obrazku spatne. Jen drážka na kolejnici nestačí. Musí byt širší na přítlačné šrouby.
-
- Příspěvky: 243
- Registrován: 16. 12. 2013, 9:09
Ahoj
nezlob se, ale takhle to nepůjde ty lineáry na ten jackel opravdu takhle nepřiděláš.
Zaprvé je to hutní mereriál a má dost velké výrobní tolerance. Takže i v případě tl. stěny 15mm ti po vyfrézování drážky a referenční hrany pro lineár zbyde tl .stěny 0.0 nic
Takže hezky na ten jackel naboduj tak 20 desku a tu pak opracuj pod lineár.
nezlob se, ale takhle to nepůjde ty lineáry na ten jackel opravdu takhle nepřiděláš.
Zaprvé je to hutní mereriál a má dost velké výrobní tolerance. Takže i v případě tl. stěny 15mm ti po vyfrézování drážky a referenční hrany pro lineár zbyde tl .stěny 0.0 nic
Takže hezky na ten jackel naboduj tak 20 desku a tu pak opracuj pod lineár.
k čemu je to podseknutí těch nohou zvenku? já bych tam spíš udělal patky z obou stran pro šrouby.. a osobně bych to dělal zvlášť bude to ve finále jednodušší jak na obrobení tak na montáž..
přebrousíš dvě nohy vedle sebe najednou pak přebrousíš portál najednou vše na "nízké brusce" a jen skolíkuješ a hotovo..
přebrousíš dvě nohy vedle sebe najednou pak přebrousíš portál najednou vše na "nízké brusce" a jen skolíkuješ a hotovo..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
-
- Příspěvky: 883
- Registrován: 3. 12. 2013, 7:54
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak se dělal Phoenix.Hlavně to aj normálně přeneseš (max ve dvou lidech)a odvezeš i v kufru auta.
I na ustavení a seřízení je to lepší, můžeš s těma třema kusama "šibovat"
I na ustavení a seřízení je to lepší, můžeš s těma třema kusama "šibovat"
Výrobní ředitel, co nadělal poctivě hodně vagónů špon do hutí.
RaS píše:k čemu je to podseknutí těch nohou zvenku? já bych tam spíš udělal patky z obou stran pro šrouby.. a osobně bych to dělal zvlášť bude to ve finále jednodušší jak na obrobení tak na montáž..
přebrousíš dvě nohy vedle sebe najednou pak přebrousíš portál najednou vše na "nízké brusce" a jen skolíkuješ a hotovo..
Zatím je to vymyšlené tak jak píšeš. Portál + nohy
Zkosení je proto, abych docílil požadované šíře. Potřebuju na jedné ose rozjezd 700mm , ale desku už mám a má jenom 800mm tak proto. Dělá to tak spousta výrobců.