Velikost zvlneni pri DC napajeni servodriveru
Za kolik muzes mit ten rack? aby jsi nezjistil ze se s tim budes strapit x hodin.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Ten rack se prodava kolem 25k, coz je pomerne dost kdyz uvazim ze nemam jistotu jestli je sestava funkcni.
Ale nasel jsem nejake foto.
Je tam jen trifazovy mustek, 2 kondenzatory 470uF/450V a brzdny odpor s ovladaci elektronikou. Takze trafo bude nutnosti.
Drivery jsou schopne dat 8,5A trvale a 17A spickove, pri takovych proudech bude vliv kondenzatoru 1000uF na zvlneni sitovou frekvenci prakticky nulovy. Bude tam vicemene jen to co vyleze z mustku.
Myslenka je vyzkouset to tak, ze stahnu proud motoru na pouzitelne minimum, dam tam klasicky jednofazovy graetz primo ze site s 1000uF ktery mam v supliku . Pri proudu cca 3-4A kdy by se uz motor mel roztocit, tam bude podobne zvlneni (cca 30V) jako pri 30A z 3fazoveho mustku, takze by to melo behat.
Pujde to tak, nebo jsem zas na neco zapomel?
Ale nasel jsem nejake foto.
Je tam jen trifazovy mustek, 2 kondenzatory 470uF/450V a brzdny odpor s ovladaci elektronikou. Takze trafo bude nutnosti.
Drivery jsou schopne dat 8,5A trvale a 17A spickove, pri takovych proudech bude vliv kondenzatoru 1000uF na zvlneni sitovou frekvenci prakticky nulovy. Bude tam vicemene jen to co vyleze z mustku.
Myslenka je vyzkouset to tak, ze stahnu proud motoru na pouzitelne minimum, dam tam klasicky jednofazovy graetz primo ze site s 1000uF ktery mam v supliku . Pri proudu cca 3-4A kdy by se uz motor mel roztocit, tam bude podobne zvlneni (cca 30V) jako pri 30A z 3fazoveho mustku, takze by to melo behat.
Pujde to tak, nebo jsem zas na neco zapomel?
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22394
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
na rizeni prepeti
a pocitam ze pri vetsim kolisani napeti dc meziobvodu ti shorej drivery protoze se pri zatezi a podpeti vic otevrou a kdyz napeti vyleti zpet tak se to nestihne prizpusobit a shori to
a pocitam ze pri vetsim kolisani napeti dc meziobvodu ti shorej drivery protoze se pri zatezi a podpeti vic otevrou a kdyz napeti vyleti zpet tak se to nestihne prizpusobit a shori to
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Ja myslel jen na opatrne vyzkouseni. Kdyz nastavim trimrem na driveru Imax na 4A tak snad vic do motoru nepusti a zadne velke kolisani se konat nebude. Nebo to funguje jinak?
V tom racku taky zadne rizeni prepeti neni, jde to primo z 3f mustku (bila kostka) do konektoru driveru (cerveny a cerny tlusty drat).
Brzdny odpor pripojim primo do driveru.
Chtel bych tim jen zkusit opatrne zatocit zmenou napeti na vstupu. Pokud to pojede, koupim trafo a zapojim to stejne jako racku.
V tom racku taky zadne rizeni prepeti neni, jde to primo z 3f mustku (bila kostka) do konektoru driveru (cerveny a cerny tlusty drat).
Brzdny odpor pripojim primo do driveru.
Chtel bych tim jen zkusit opatrne zatocit zmenou napeti na vstupu. Pokud to pojede, koupim trafo a zapojim to stejne jako racku.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22394
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak to jo
asi to ma nejak resene v driverech
v kazdem pripade dej radsi vetsi kapacitu nez tam maji oni
co se tyce napajecich zdroju fanuc nebo siemens a pod. tak ty maji regulaci DC napeti a jsou asi tak 100x slozitejsi a to vubec neprehanim
asi to ma nejak resene v driverech
v kazdem pripade dej radsi vetsi kapacitu nez tam maji oni
co se tyce napajecich zdroju fanuc nebo siemens a pod. tak ty maji regulaci DC napeti a jsou asi tak 100x slozitejsi a to vubec neprehanim
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Taky myslim ze vetsi kapacita neuskodi, dam tam vse co mam.
U 3f mustku z principu nikdy neklesne DC napeti pod nejakych cca 270V (pri napajeni 220V AC) ale tady by to mezi pulvlnami mohlo spadnout.
Protoze jsem nenasel na desce nic co by mohlo spinat brzdny odpor, tak jsem pokoumal IGBT modul http://www.ineltron.de/english/mitsubis ... RSF060.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma krome klasickych 6 tranzistoru jeste sedmy, kterym je spinan prave ten odpor, takze i v tomto smeru se to zda v poradku.
U 3f mustku z principu nikdy neklesne DC napeti pod nejakych cca 270V (pri napajeni 220V AC) ale tady by to mezi pulvlnami mohlo spadnout.
Protoze jsem nenasel na desce nic co by mohlo spinat brzdny odpor, tak jsem pokoumal IGBT modul http://www.ineltron.de/english/mitsubis ... RSF060.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma krome klasickych 6 tranzistoru jeste sedmy, kterym je spinan prave ten odpor, takze i v tomto smeru se to zda v poradku.