Vypocet linearneho gulickoveho vedenia

RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

19. 2. 2016, 8:28

tlak 2MPa to bych chtěl vidět.. podle mě tam má být 2 bary ..ale těch 300psi odpovídá 20bar tedy 2MPa .. ale velkej kompresor dává max tak 10bar.. takže bych vycházel z toho že tenhle mrzák dá papírově ty 2 prakticky tak 1 a na to bys musel spočítat pístnici .. a uvidíš co ti vyjde za hovado..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
CZ_Pascal
Příspěvky: 870
Registrován: 14. 1. 2008, 8:24
Bydliště: Brno

19. 2. 2016, 8:29

mitti píše:a toto?
http://aukro.cz/mini-kompresor-do-auta-" onclick="window.open(this.href);return false; ... 46653.html
Toto spolehlivě přeřve i motor trabantu vytočenej na 7500 ot/min :!: :twisted:

Nechtěl jsi náhodou o pár přízpěvků výše něco tichého ? :roll:
mitti
Příspěvky: 19
Registrován: 18. 2. 2016, 7:15

19. 2. 2016, 9:22

ano tiche.......a pneu som zavrhol lebo, maximalny piest ktory tam mozem dat je 22mm, a ten mi urcite nezdvihne vahu 400N.......mne stale najlepsie vychadza ta gulova skrutkovica.......aj origo ako je na passate B8 je tam linearny pohon so skrutkovicou a pruzinou

Obrázek
Naposledy upravil(a) mitti dne 19. 2. 2016, 9:24, celkem upraveno 1 x.
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

19. 2. 2016, 9:24

a proč chceš zvedat tolik? 400N tedy 40kg můžou vážit třeba celé ty dveře.. ale když tam dáš pružinu/píst která ti zvedne třeba 350N tak ti stačí zvedat už jen 50N.. na zavření to nemá vliv..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
mitti
Příspěvky: 19
Registrován: 18. 2. 2016, 7:15

19. 2. 2016, 9:28

ved to som pisal aj na zaciatku, hned ako aj prvy prispevok, ze ked tam dam pruzinu, ktora bude mat rovnako 400N protitlak na dvere ktore vazia 400N, akoby kufor nic nevazil, potom mi uz staci iba mala sila na zdvihnutie, ale mne ide este o to vyriesit 2 veci:
1. aby som mohol kufor manualne pretlacit (gulickova skrutkovica sa da)
2. aby ked kufor zastavil v nejakej polohe aby bol aj nejako zabrzdeny.....to by malo byt vyriesene tym ze ked ma je tam pruzina kufor ostane v takej polohe do akej ho dam, nepojde ani nahor ani nadol, sily budu vyrovnane

PS: ja si chcem takymto sposobom dorobit automaticke otvaranie/zatvaranie kufra ako to maju napr kombiky alebo premiove znacky ako audi na sedanoch atd, tie to maju pomocou hydrauliky, na kombikoch su serva v pantoch a na sedanoch este ako u passat B8 je tam tiez linearny pohon pomocou gulickovej skrutkovice
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

19. 2. 2016, 9:34

tak to jsem nepostřehl..
nikdy nebudou síly vyrovnané v celém rozsahu vždycky to musí držet něco jiného.. tak tam dej nějakou třecí spojku, kterou nastavíš tak aby to nepadalo.. motor to v pohodě přetlačí a ty rukou taky a bude to držet.. a nebo elektromagnetickou spojku tu taky přetlačíš rukou.. a nebude se ti třít pokud to pojede na motor protože ji odepneš..
mimochodem kolik stojí ten mechanismus z jiného auta?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
mitti
Příspěvky: 19
Registrován: 18. 2. 2016, 7:15

19. 2. 2016, 9:39

No ten hore na tem foto 450€ novy, pouzivany asi cca 130€ - mam passat B6 a ten ma trosku inak urobenu kasnu mne to tam nevlezie
Hydraulika stoji co je kompletka cerpadlo aj s ventilmi to je komplet taka cela kocka cca pouzite do 100€ - tu neviem ci to bude fungovat, lebo kazdy je iny presne podla kufra (neviem ich vahy) aby som mohol porovnat
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22386
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

19. 2. 2016, 9:51

sroub servo pruzina treci spojka
no nevim nevim abys v tom kufru pak mel misto na veci

jeste k tomu vzduchu
1 bar odpovida 1kg/cm^2
kdyby ten kompresor z tech naprav daval 20 baru a pouzil dva pisty tak te to vyjde vyrazne tenci nez tvuj nejhorsi predpoklad
nicmene dovolim si tvrdit ze by to slo realizovat nevim velmi podobnym plynovym vzperam ktere se montuji pro nadlehcovani do aut normalne

tj da pisty paralelne s temi vzperami a bude se to otvirat i kdyz na tom budes sedet
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
mitti
Příspěvky: 19
Registrován: 18. 2. 2016, 7:15

19. 2. 2016, 9:58

u mna to vyzra takto....
Popzor, ale ja chcem kufor ovladat elektricky.....aby sa mi po stlaceni tlacidla otvoril, po stlaceni tlacidla na kufre zatvoril....ak bude prekazka aby sa zastavil
Inak ja tam mam take 2 vzduchove vzpery, a kazda dava 390N.....a je budem mat pohon namiesto jednej, tej co je na foto
Přílohy
P2060506.JPG
P2060507.JPG
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22386
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

19. 2. 2016, 10:03

to se ti to bude krasne kroutit
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
mitti
Příspěvky: 19
Registrován: 18. 2. 2016, 7:15

19. 2. 2016, 10:06

to nebude, lebo tak to maju realizovane vsetky sedany........som to skusal rukou aj silomerom bez jednoho piestu, veko kufra je tuhe a to poriadne.....
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22386
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

19. 2. 2016, 10:14

bude kdyz tu vzperu nahradis necim co obcas tlaci a obcas ne a na druhe strane bude tlacit puvodni trvale
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
mitti
Příspěvky: 19
Registrován: 18. 2. 2016, 7:15

19. 2. 2016, 10:20

ale tak to funguje aj u ostatnych aut, preto hovorim ze tam bude pruzina na to vyrovnanie......takze akoby tam stale ten piest bol, len tam bude gulickova skrutka aby sa to dalo rozhybat.......bude tam gulickova skrutka na ktorej bude este tlacna pruzina s takou istou silou ako ma ten stary piest, teda 390N a tomu staci dodat uz iba par N aby sa ta skrutka dala pretlacit a zarovnen ak bude vsetko OK.....staci maly motorcek na to aby sa to otvaralo a zatvaralo......
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22386
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

19. 2. 2016, 10:37

tak to jo

jinak pruzina ma narozdil od te plynove vzpery trosku jine chovani
ta vzpera ma v sobe i tlumic a navic podel stlaceni ma temer konstantni silu jen mirne vzrusta

u bezneho pera sila podel stlaceni dost narusta
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
mitti
Příspěvky: 19
Registrován: 18. 2. 2016, 7:15

19. 2. 2016, 10:41

ja som sa prave nechal inspirovat originalom ako je to na najnovsom passat (ci uz kombi alebo sedan), inak chcel som pouzit pruzinu, ktore sa davaju na lisy, tie maju silu konstantnu takmer v celom zdvihu.......
a ake riesenie by si radil ty?
Odpovědět

Zpět na „lineárni vedení“