Zavitorez MFIV 4
jsou tam takový imbecilní s čtyřma drážkama pro pero (hřídel je drážkovaná) a modul je takový nějaký totálně censored (pokud si pamatuju).qwer píše:Pozriem, aké tam mám ja kolečká, a podla tej tabulky by sa príp dali dopočítať dalšie, ak nám ich milan neškycne
Obvykle se to řeší tak, že se ty kolečka vydlabou z desky textitu, ta drátěná cvakací pojistka se tam dávat nemusí - jde to tam dát i bez ní - akorát se musí hřídel motoru máznout olejem nebo vazelínou (fakt co nejmíň), aby kolo nepadalo v odklopeném stavu dolů. Důležité je akorát dodržet rozteč, ta se dá oměřit přímo na mašině. Převod má vliv pouze na otáčky, takže se dá udělat cokoli člověk potřebuje a co tam vleze.
Zkusím se odpoledne (přes den nebude čas) podívat - kdysi jsem je dělal, možná že to mám někde nakreslený.
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 30. 9. 2017, 9:17
- Bydliště: Praha
Budes moc hodnej, diky predem.milan584 píše:jsou tam takový imbecilní s čtyřma drážkama pro pero (hřídel je drážkovaná) a modul je takový nějaký totálně censored (pokud si pamatuju).qwer píše:Pozriem, aké tam mám ja kolečká, a podla tej tabulky by sa príp dali dopočítať dalšie, ak nám ich milan neškycne
Obvykle se to řeší tak, že se ty kolečka vydlabou z desky textitu, ta drátěná cvakací pojistka se tam dávat nemusí - jde to tam dát i bez ní - akorát se musí hřídel motoru máznout olejem nebo vazelínou (fakt co nejmíň), aby kolo nepadalo v odklopeném stavu dolů. Důležité je akorát dodržet rozteč, ta se dá oměřit přímo na mašině. Převod má vliv pouze na otáčky, takže se dá udělat cokoli člověk potřebuje a co tam vleze.
Zkusím se odpoledne (přes den nebude čas) podívat - kdysi jsem je dělal, možná že to mám někde nakreslený.
H.