excenter s variabilným zdvihom
treba je to proto, ze se tim klepanim plech ztencuje a ne vsude stejne, tak abys nemusel pro kazde misto zastavovat a nastavovat a zastavovat a nastavovat a zastavovat a nastavovat
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Hm, a že by se teda místo změny zdvihu hejbalo pouze s spodní opěrou (jako to doposud dělali všichni) to by nestačilo, že.filla píše:treba je to proto, ze se tim klepanim plech ztencuje a ne vsude stejne, tak abys nemusel pro kazde misto zastavovat a nastavovat a zastavovat a nastavovat a zastavovat a nastavovat
Čo tak sa inšpirovať spomínaným exentrickým lisom. Hĺbku úderu nastavovať závitom v ojnici. Zdvih ako taký by sa nemenil , menila by sa poloha barana.
zatiaľ to viem spraviť týmito spôsobmi:
excenter s excentrickým púzdrom
naklonená doska
prepákovanie
všetky varianty sú zatiaľ zložité, asi budem musieť ostať pri zmene zdvihu v kľude stroja, tam sa to dá vyriešiť jednoducho.
excenter s excentrickým púzdrom
naklonená doska
prepákovanie
všetky varianty sú zatiaľ zložité, asi budem musieť ostať pri zmene zdvihu v kľude stroja, tam sa to dá vyriešiť jednoducho.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22385
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sice to neni uplne zmena zdvihu ale jen zmena pozice nastroje ale mozna postaci
Na ojnici namontuj hydraulickou pistnici dve hadice a druha pistnice kde sroubem budes tlacit proti pistu tj ten na ojnici vyleze. Hadice vykompenzuji pohyb
Na ojnici namontuj hydraulickou pistnici dve hadice a druha pistnice kde sroubem budes tlacit proti pistu tj ten na ojnici vyleze. Hadice vykompenzuji pohyb
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Podľa fotiek toho Baileigh-u som myslím, že je tak koleno-pákový mechanizmus s premenlivou geometriou. Dá sa to vypočítať, to mi problém nerobí.
V tomto riešení sú len čapové spoje, ktoré sa dobre robia aj servisujú.
Ale celkovo zložitosť stroja nevyváži získanú funkciu navyše. Mám ešte čas na rozmyslenie, nechám to utriasť a uvidím, čo prinesie budúcnosť.
V tomto riešení sú len čapové spoje, ktoré sa dobre robia aj servisujú.
Ale celkovo zložitosť stroja nevyváži získanú funkciu navyše. Mám ešte čas na rozmyslenie, nechám to utriasť a uvidím, čo prinesie budúcnosť.