Problém s mach3

Fizol
Příspěvky: 355
Registrován: 24. 11. 2006, 6:22
Bydliště: Košice

27. 11. 2006, 5:41

Stiahol som si mach 3 a skúšam vytvoriť jednoduchý program v G-kóde.
Ale ako sa mi nedarí. Neviem vytvoriť 1/4 kruh. Je to preto, že je to trial verzia? Aké sú príkazy pre G-kódy?
Som úplný začiatočník, takže sa nečudujte.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22371
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

27. 11. 2006, 7:26

trial verze je omezena pouze mnostvim radku na 1000
tj. kruh to urcite udela protoze to je na dva radky

je tu dokumentace ke gkodum a urcite je tu celkem dost materialu ke studiu staci si to procist
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Fizol
Příspěvky: 355
Registrován: 24. 11. 2006, 6:22
Bydliště: Košice

27. 11. 2006, 9:59

Už som to vyriešil. Funguje to perfektne;)
Dík za snahu.
b.boruvka
Příspěvky: 17
Registrován: 2. 3. 2011, 2:49
Bydliště: Manchester.UK

2. 3. 2011, 2:58

Zdravim,pratele,jsem absolutni zacatecnik,nevim jestli mi bude Mach3,Fungovat na Win.7-Pokud vubec.dekuji moc za odpovedi.Bobek
sidonie
Příspěvky: 1010
Registrován: 18. 12. 2009, 11:18
Bydliště: Vranová Lhota

2. 3. 2011, 3:06

b.boruvka píše:Zdravim,pratele,jsem absolutni zacatecnik,nevim jestli mi bude Mach3,Fungovat na Win.7-Pokud vubec.dekuji moc za odpovedi.Bobek
Hledej pořádně na fóru, už se to zde řešilo.
Pokud ti to nepojede napřímo, což při Win7x64 asi nepojede, tak zkus XPMód. Pod XPMódem to ale asi nebude ono.
Na Win7x86 neboli 32bitové verzi by to mohlo vyřešit spuštění v kompatibilním režimu.
Uživatelský avatar
Gulliver64
Příspěvky: 459
Registrován: 1. 8. 2010, 7:52
Bydliště: Kuřim

2. 3. 2011, 3:55