Obrábění AW6060 Hliníkováý L profil

Obrábění AW6060 Hliníkováý L profil

Příspěvekod Roxio » 05 úno 2018, 20:34

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s obráběním slitiny AW6060 na klasice snažím se zarovnat strany L profilu z tohoto materiálu a je to katastrofa. Materiál se lepí na nástroj povrch je, jak když ho osekáte sekerou, přidání řezné kapaliny moc nepomáhá je nějaká finta jak tohle dobře obrobit? Předem díky... :(
Roxio
 
Příspěvky: 1
Registrován: 13 led 2018, 23:28

Re: Obrábění AW6060 Hliníkováý L profil

Příspěvekod fmodel » 05 úno 2018, 20:50

Leštěná fréza na hliník ,hodně emulze ,řezná rychlost 400 -600 m/min (na CNC) na klasice jsem ho nefrézoval ,zkusil bych na mazání petrolej aby se nelepil.
Uživatelský avatar
fmodel
 
Příspěvky: 3887
Registrován: 26 říj 2011, 22:37

Reklama

Re: Obrábění AW6060 Hliníkováý L profil

Příspěvekod atlan » 05 úno 2018, 21:46

Skus sprej na co2 horaky od firmy Kowax. Sprej aby sa nelepili gulicky.
atlan
 
Příspěvky: 1142
Registrován: 07 úno 2011, 10:12


Zpět na hliníkové profily

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

smishek.com