opracovaní kuličkových šroubů

mechanika k motorům
Uživatelský avatar
Bob
Příspěvky: 702
Registrován: 5. 10. 2007, 12:02
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

27. 12. 2011, 6:20

Průměry na ložiska na hřídeli, se snaž udělat - 0,005mm, pokuď to ložisko budeš dotahovat maticí na čelo osazení, tak by to ještě sneslo ten průměr - 0,01mm, a pokud ti nevratně ujede ten rozměr, tak potom při montáži přitmelit LOCTITE tu koncovou hřídel šroubu k ložisku. Je dobré ty konce, které budeš obrábět, jako první si je nahrubovat s přídavkem cca 1mm, a potom teprve ten šroub vyrovnávat. Vrchní vrstva šroubu, je dost tvrdá bude klást při obrábění dost odpor, a to přesné vyrovnávání šroubu by asi vzalo za své.Dobrý nůž na obrábění te tvrdé vrstvy je H1 - H2, bez žlábku. Jak se dostaneš pod to tvrdé tak už můžeš použít klasiku S2. A důlek dělej pouze 1 navrtáváčkem, on má malý odpor při zavrtávání a zavrtávaný kus neuhýbá. Ale taky je zapotřebí na konci vřetena mít vedení pro ten šroub, stačí zátka z plastu s otvorem o průměru - aby ten šroub šel do něho suvně. A pokud bude ten šroub prohlý po celé délce, tak achich ouvej, ono je toho více, ale ten tak z hruba.......
Odpovědět

Zpět na „šrouby a převodovky“