Přeji všem dobrý den.
Konečně se ni podařilo sehnat obstojnou S28, ma obvyklé problém /spojka atd./, ale nasel jsem v prevodovce ohnutou drazkovanou hřídel, není jen ohnutá, ale i pootočená,
takže srovnat nejde. Nenašla by ji nějaká dobrá duše ve svých zásobách nebo nevíte někdo kam na ní?
Předem díky za pomoc.
Tony
S28 - dražkovaná hřídel z převodovky
Ahoj,
tady bude dost možná nejjednodušší si ji nechat vyrobit. Není to složitá součást. Někdo, kdo má frézku a soustruh, to bude mít za chvilku hotové. Můžeš to zkusit poptat i přímo tady v podfóru "Potřebuji vyrobit - výpomoc při výrobě". Všeobecně díly a příslušenství na S28 jsou dnes poměrně problém. Občas se na bazoši sice něco objeví, ale většinou to, co zrovna nepotřebuješ. A co je za dobré peníze, tak je taky patřičně rychle pryč.
Jinak určitě se tu pochlub fotkami Tvé S28. Spousta z nás má pro tyhle mašinky slabost.
tady bude dost možná nejjednodušší si ji nechat vyrobit. Není to složitá součást. Někdo, kdo má frézku a soustruh, to bude mít za chvilku hotové. Můžeš to zkusit poptat i přímo tady v podfóru "Potřebuji vyrobit - výpomoc při výrobě". Všeobecně díly a příslušenství na S28 jsou dnes poměrně problém. Občas se na bazoši sice něco objeví, ale většinou to, co zrovna nepotřebuješ. A co je za dobré peníze, tak je taky patřičně rychle pryč.
Jinak určitě se tu pochlub fotkami Tvé S28. Spousta z nás má pro tyhle mašinky slabost.
Soustruh SN320, Obrážečka Strigon GH400, CNC router Pacer Cadet, TIG AC/DC
Ahoj,
Děkuji za info, poptám se tady na fóru. Ale když jsem to tu prohledával, tak jsem našel několik lídí, co měli díly po rozebrané S28, tak třeba budu mít štěstí. A zatím se není čím chlubit, v garaži to vypadá jako po železničním neštěstí vagónu s ozubenými kolečky
Hezký den.
Tony
Děkuji za info, poptám se tady na fóru. Ale když jsem to tu prohledával, tak jsem našel několik lídí, co měli díly po rozebrané S28, tak třeba budu mít štěstí. A zatím se není čím chlubit, v garaži to vypadá jako po železničním neštěstí vagónu s ozubenými kolečky
Hezký den.
Tony
pro výrobu - 100% je to potřeba zušlechtit, protože měkota v takovémto průměru žádný velký kroutící moment nepřenese, konce brousit, nevím, jestli brousit i boky ozubu (drážkování), s připuštěním malé vůle v bocích možná by ani nebylo potřeba, to pak ale nemůže být středění na bocích, ale např. na velkém průměru drážkování. A.
SN 20, SM 16 B, FN 25
Moc bych to nehrotil ,mat ČSN 14220, důlky na obou stranách přejet mezi hroty , drážky načisto ,přídavek na broušení jen na koncích co jsou ložiska +0,2,cementovat a kalit ,srovnat případné prohnutí na 0,07,přebrousit konce a namontovat .Takhle to vydrží fungovat aspoň 20let 8h deněalmac píše:pro výrobu - 100% je to potřeba zušlechtit, protože měkota v takovémto průměru žádný velký kroutící moment nepřenese, konce brousit, nevím, jestli brousit i boky ozubu (drážkování), s připuštěním malé vůle v bocích možná by ani nebylo potřeba, to pak ale nemůže být středění na bocích, ale např. na velkém průměru drážkování. A.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
to fmodel: jinými slovy totéž, co jsem psal. To středění je potřeba zjistit a nastředit alespoň na velký průměr, protože bez toho ta ozubená kola, co jsou na drážkování nasazená, nemohou rozumně fungovat. A.
SN 20, SM 16 B, FN 25
jj psal jsem to i s jednoduchým postupem a matrošem Jenom bude důležitá kalírna ,aby to nebyli patlalové a nebylo to samá okuje.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;