Praskove lakování problem
Na mě tenkrát zkoušeli že je mastnota v pórech.
Tohle je silna kavicka, proc se s nima hadat ? Napsat reklamaci, nezaplatit fakturu, fakturovat zniceny material a hlavne zverejnit co to je za firmu !! Lide se boji napsat, ze je nekdo XXX smudla. Vozim na Morinu, vsechno je na rozumne dohode. Obcas je v plose malicka praskla bublinka coz proste preziju. Nekdy jsou to dily stroju, kde je tmel nasaknuty olejem. Vozit musim opiskovane, to je podminka. Mastnotu u materialu opiskovaneho na kov si predstavit neumim. Spis sebou musim svihat, protoze koroze se do toho zakuseje viditelne kazdy den voc a vic. Na vecech na kterych zalezi dopurucuji piskovani, zinek, komax. Oproti hruzam co se nam snazila predavat zinkovna je komaxit bezstarostny.
Když řeším drobný věci, který obvykle do druhýho rána liškujou, tak je vyperu v naftě, konzervuje a není takovej problém ji odmastit a funguje to. Vydrží to tak libovolně dlouho, může to ležet a galvanovna to bez problému odmastí.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
pokud ten komaxit má chvilku vydržet, tak po opískování se to musí (do cca hodiny) nakomaxitovat - jinak to ztrácí smysl
ps. galvanický zinek + komaxit není moc dobré řešení (v mikro trhlinách ve svárech zůstanou chemikálie z galvanovny, časem to začne kvést a komaxit se ti v těch místech "odloupe"
ps2. nemůžeš srovnávat proces odmaštění v galvanovně a v lakovně (galvanovna je úplně jiná liga)
ps. galvanický zinek + komaxit není moc dobré řešení (v mikro trhlinách ve svárech zůstanou chemikálie z galvanovny, časem to začne kvést a komaxit se ti v těch místech "odloupe"
ps2. nemůžeš srovnávat proces odmaštění v galvanovně a v lakovně (galvanovna je úplně jiná liga)