To ložisko vyměnit, pane Lorenc?
Ahoj fachmani,
přišla mi bruska, zatim si hraju s motorem a přijde mi, že přední ložisko neni oukej, točí se to sice hezky hladce, ale občas se z toho ozvou ne moc hezký zvuky:
https://youtu.be/hl3oyw0x2rE (je potřeba dost přidat na hlasitosti; kolem 1:10 to asi hrká nejvíc)
Je to na výměnu nebo to takto můžu provozovat? Mohl jsem to způsobit tim, že jsem do toho kápl trochu oleje na šicí stroje?
Díky, T.
přišla mi bruska, zatim si hraju s motorem a přijde mi, že přední ložisko neni oukej, točí se to sice hezky hladce, ale občas se z toho ozvou ne moc hezký zvuky:
https://youtu.be/hl3oyw0x2rE (je potřeba dost přidat na hlasitosti; kolem 1:10 to asi hrká nejvíc)
Je to na výměnu nebo to takto můžu provozovat? Mohl jsem to způsobit tim, že jsem do toho kápl trochu oleje na šicí stroje?
Díky, T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
20 let se to tocilo na druhou stranu, tak se mu to nelibi, tej tam vazelinu
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
jj, mas pravdu, na videu se zavit zdal opacne, odloupni krytku loziska a trosku tam mazni, nebo je rovnou vymen, je to jedno pivo, ten spoj vinuti nekde byt musi, pac naraz to navinout nejde
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Ahoj,
mám to opět rozebrané (chci pořádně omrknout i to drátování), zatím jsem nepřišel na to, jak se dostat k přednímu ložisku. Zadní díl jde dolu velmi pěkně, ale ose i s přednim ložiskem se ven nechce - je to jen o dostatečném tlaku nebo je tam potřeba ještě něco povolit? Ve předu je z boku nějaký otvor:
Souvisí to s tím nějak?
Díky, T.
mám to opět rozebrané (chci pořádně omrknout i to drátování), zatím jsem nepřišel na to, jak se dostat k přednímu ložisku. Zadní díl jde dolu velmi pěkně, ale ose i s přednim ložiskem se ven nechce - je to jen o dostatečném tlaku nebo je tam potřeba ještě něco povolit? Ve předu je z boku nějaký otvor:
Souvisí to s tím nějak?
Díky, T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
žádná finta v tom nebude, bude tam nějak zateklý impregnační lak z výroby, nebo se jim zrovna povedlo udělat díru pro ložisko nebo osazení pro stator s velkým přesahem
když to nejde silou, jde to větší silou
když to nejde silou, jde to větší silou
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
takten přední štít s rotorem musí jíturčitě oddělitod těla statoru , mělo by to jít odrazit z boku silonovou paličkou prostě do toho párkrát bouchni , a pak nejlíp pod lisvylísovat hřídel s ložiskem z toho štítu . jetsli je tam lepidlo tak prohřát na 80°C a mělo by topovolit .
Geniálnívruboun píše:Možná zkus poklepat ze zadu na ty svorníky, takhle zdálky vypadají jako by procházely tělem motoru skrz, tím pádem se přední ložiskový štít uvolnil.
Na ložisko to pak chtělo tu větší sílu, skutečně tam byl nějakej bordel, zabral přerostlej stahovák. Akorát ještě co teď s tim perem, taky se mu nějak nechce?
Dík, T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
pero nejlíp vyndáš úplně obyčejnejma klasickéjma štípačkama na vytahování hřebíků
jednou stranou čelistí chytit kraj pera, druhou opřít o hřídel a zapáčit do boku
jednou stranou čelistí chytit kraj pera, druhou opřít o hřídel a zapáčit do boku
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
jde to i stranovejma, ale trochu hůř
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;