Neznámý motor
Tak podle obrázku to snad ani nelze určit. Na to je velmi málo informací. Ani ta "šupléra" vlastně nic nenapoví . Dojdi někde do firmy, kde převíjejí motory, tam Ti snad poradí.
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Jak píše "elbarto", pokud máš možnost měřit odpor zkus toto
Bílá - Bílá = zkrat (tepelná pojistka), případně změříš nějaký větší odpor (termistor)
Bílá - cokoliv = žádný odpor, potvrzení výše popsaného
modrá - černá - hnědá = mezi nimi navzájem malý odpor, značí vývody vinutí
Bílá - Bílá = zkrat (tepelná pojistka), případně změříš nějaký větší odpor (termistor)
Bílá - cokoliv = žádný odpor, potvrzení výše popsaného
modrá - černá - hnědá = mezi nimi navzájem malý odpor, značí vývody vinutí
Komunikace, telemetrie, automatizace, pohony...
Tak teď už to máš jednoduché. Buď jsi tvrďák a rovnou to zapoj do 3f zásuvky a uvidíš co se stane. Poku to nevyhodí jistič tak kontroluj teplotu. Pokud máš jistič s malým proudem řeba 6A, tak ho tam dej. A nebo jsi opatrný typ (tak bych to udělal i já) vezmi měnič, stačí malý 370W(nastav mu 50Hz) a zapoj to přes něj. Samozřejmě z jednofázové zásuvky. Tak to budeš napájet 3x220V a když to bude studené nebo vlažné, přejdi na bod 1.
Čili ideální je naopak měnič s 3f vstupem a využití možnosti nastavit nominální napětí motoru, kterou ten měnič bude na 99.9% mít.ok1in píše:Měnič napájený:
1-fázově má výstup na motor ca 3x200-240V
3-fázově má výstup na motor ca 3x380-480V
může se to měnit dle typu měniče...
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino