Skrutky pre uchytenie linearnych vedeni

krytí posuvových šroubů a jiné věci spojene s tématem
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10104
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

25. 7. 2015, 10:16

to mě zkoušíš ?? všechny mě známe kolejnice rozměru 20 mají díru 6mm a osazení 9,5 ,pro názornost třeba i

http://www.hiwin.cz/cz/produkty/linearn ... hgr-typu-r" onclick="window.open(this.href);return false;
+i ta příloha na začátku i když v ní je chybka.

průměr hlavy imbus šroubu je 10mm viz- Šrouby s vnitřním šestihranem (imbusové šrouby) DIN 912 - 8.8
tak že bez soustružení je tam nedostaneš jedině velkým kladivem :lol: :lol:

No a na straně 24- katalogu Hiwin máš předepsané rozměry šroubů :!: :!:

Docela mě zajímá jak dlouho budeš tvrdit že tam běžně požívají M6 imbus zvlášť když tam nemaj co dělat.

Docela mi to připomíná návštěvu prodejce nástrojů když mlel nacvičený pí..viny, tak ho postavím před centrum s otázkou jste pojištěn ? Víte kolik ta moje hračka stojí? Máte představu kolik stojí servis a zdržení práce ? Jestli teda věříte tomu co tvrdíte tak mi to pojďte ukázat . Je lehké si domyslet jak to dopadlo :D nechal tam hlavu s tím že až budu mít čas ať to zkusím a když jí budu chtít tak že mi udělá cenu :wink:
Přílohy
HWIIN lineární vedení-2.pdf
(4.45 MiB) Staženo 1003 x
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5699
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

25. 7. 2015, 11:15

Pokud někdo dává šrouby pevnosti 8.8 na kolejnice, tak to ochcává, myslím tím profi stroje. Hobík si tam může dát, co se mu líbí, čí zlíbí, je to jeho věc, pokud to ovšem nedělá na kšeft. Nevím kolik jsi viděl odmontovaných kolejnic, ale já viděl určitě více namontovaných a všechny 12.9. Osmičky jsou pouze na přítlačných lištách.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10104
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

26. 7. 2015, 9:01

to Josef stejně jako Dr Rath nepřizná ani když ho chytěj za ruku, tak kvako nepřizná že trochu ulít :wink:
S těma šroubama je to jak říkáš,ale co mě docela udivuje že se řeší všechny možný a nemožný problémy kolem tuhosti a takový základy jako je předpětí linerního vedení se tu neřeší skoro vůbec, a to je jedna z věcí která má podstatný vliv na vlastnosti stroje .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5699
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

26. 7. 2015, 9:37

Předpětí neřeší, protože mají buď vedení oběhané, nebo je jim to stejně jedno. Vždyť téměř nikdo nebrousí plochy pod kolejnice a asi už vůbec nikdo nebrousí, nebo nezaškrabává plochy pod vozíky. A právě špatná plocha pod vozíkem má vliv na to předpětí. I kdyby byl vozík jakkoli předepnutý když bude plocha vydutá, tak je po předepnutí. Ale řekněme si upřímně, kolejnice přišroubována k Jacklu be výztuhy - je nutno řešit ještě předepnutí?
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10104
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

26. 7. 2015, 9:46

to máš pravdu ,ale viděl jsem na fotkách i celkem slušný kousky a tam už je škoda to zprasit olítaným vedením .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět

Zpět na „Ostatní mechanika“