parní mašina

chb
Příspěvky: 3787
Registrován: 12. 3. 2013, 7:24
Bydliště: Havl. Brod

2. 1. 2016, 12:39

detail kola, to by byl problém jednoduše udělat i na našich CNC mašinkách - fakt si ten chlap s tím vyhrál
Přílohy
m12.jpg
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
Uživatelský avatar
Hades
Příspěvky: 1206
Registrován: 11. 10. 2012, 10:59
Bydliště: Praha; Mimoň

2. 1. 2016, 12:48

no, na CNC tohle zrovna problémem vyrobit nebude, já osobně vidímm problém v tom, že ne každý to dokáže dostat do stroje.

Tím rozhodně nehodlám snižovat kvaitu zmiňovaného modelu, žasnu, co české ruce dokáží.

Já bych na to neměl ani ruce, ani trpělivost...
batt
Příspěvky: 68
Registrován: 2. 6. 2013, 12:16
Bydliště: HK

3. 1. 2016, 12:05

Snad jěště k uvedenému modelu, pořád mám bradu dole z umu strůjce a tak jenom info k předloze, řadě 556 ,,Štokr".
https://www.youtube.com/watch?v=JxX1juO4GOs" onclick="window.open(this.href);return false;
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8159
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

3. 1. 2016, 12:34

testone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove? :D :D
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10102
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

3. 1. 2016, 1:31

prochaska píše:
testone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove? :D :D
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:
no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7174
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

3. 1. 2016, 8:10

fmodel píše:
prochaska píše:
testone píše:A válce ve vidlicovém motoru táhnou jak, vidlicove? :D :D
Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:
no jako šprým dobrý,ale tady se jedná o momentové vyvážení -neplést s vyvažováním sil 1a 2 řádu.
nejedná se ani o jedno ani o druhé
to byla narážka na to seriové uspořádání lokomotiv
výkon spalovacího motoru je dán výrazem
výkon = zdvihový objem * střední (efektivní) tlak ve válci * otáčky
prostě pokud zvětším objem na dvojnásobek, výkon bude dvojnásobný
dvouválcový motor bude mit dvojnásobný výkon než jednoválcový a je jedno, zda ty válce budou v řadě nebo vidlicově nebo zda to budou dva samostatné motory nebo jakkoli jinak
to samé platí pro parní motor
pro diskutéry že jejích tdi jede líp než sousedovo
výše uvedená tvrzení jsou ta nejzákladnější teorie, která je v praxi ovlivněna asi milionem okolních vlivů, které se promítnou a pro většinu lidí schovají do toho záhadného "středního tlaku ve válci"
......
ale ten model je úžasnej, nádhernej, zlatý ručičky, poklona až k zemi a klobouk dolů
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Hades
Příspěvky: 1206
Registrován: 11. 10. 2012, 10:59
Bydliště: Praha; Mimoň

3. 1. 2016, 9:31

prochaska píše: Samozřejmě, proto je taky tah auta s vidlicovým motorem cos(alfa/2)-krát menší než s řadovým. Ale buď v klidu, EU už připravuje předpis, kterým se právě z tohoto důvodu výroba motorů do V zakáže :lol:
s takovelma větama na veřejný web ani nechoď, bo si to nějakej blbec z EU přečte a chytne se toho jak hovno košile :D
almac
Příspěvky: 715
Registrován: 28. 5. 2015, 6:35
Bydliště: Liberec

3. 1. 2016, 6:19

batt píše:Největší kolečka v ČR vyráběná (1950 mm) byla u řady 387, "Mikado". Váha s tendrem 158 t.
větší kola měly v Čechách vyráběné řady kkStB 108, 206, 310 (ČSD 275.0, 265.0, 375.0) a to 2100mm. Přikládám alespoň něco té virtuální reality, kkStB 206. A.
kkStB 206 01.jpg
kkStB 206 02.jpg
SN 20, SM 16 B, FN 25
Odpovědět

Zpět na „Ruzne jine fotecky videa a dokumenty“