CNC_beton

JRA
Příspěvky: 9
Registrován: 22. 1. 2015, 6:15

22. 1. 2015, 6:58

Dobrý den, po dlouhodobém zkoumání tohoto fóra, jsem přistoupil k nákresu malého cnc a poprosil bych zkušenější o kritiku návrhu. Vycházel jsem hodně z Muller technik a jeho FS3MG. Chceme s bratránkem postavit dva kousky.

Tady pár obrázků
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

celá sestava
http://uloz.to/xoqyHQZa/sestava-cnc-beton-1-sldasm, heslo JRA

Navržené základní rozměry - základna 800x1000mm, výška 880 mm, Z 330, lineáry HIWIN HGR30 , vozíky HC, šrouby 25x5, T-stůl 500x500x50mm. Pohon KM3f - 2x4Nm, 1x 6Nm + Gravos GVE64.

Směs na "betonáž" - Cement I/42,5 (portlandský), křemičitý písek, skladba 0,1 - 1,2, (případně drť 4/8 mm) , Mikrosilika , Sika Viscocrete 2700, PP vlákna , stabilizátor 4R. Nebo Sika Grout 314+drť 4/8 mm. Forma bude buďto z laminovaných desek, nebo MDF.

Obráběný materiál - dural, plast POM, plexi, tvrdé dřevo ( stavím totohttp://jra.rajce.idnes.cz/Gramo/ )

Za každou radu budu strašně rád. Děkuji a přeji hezký den JRA
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

22. 1. 2015, 7:07

můžu se zeptat jak plánuješ obrábět ty plochy pod lineáry? až to bude zalité tak vše najednou? proč nevolíš obvyklejší polymerbeton než klasickej cementovej?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
JRA
Příspěvky: 9
Registrován: 22. 1. 2015, 6:15

22. 1. 2015, 11:54

Obrábění až po zalití. Snad to klapne ve Žďasu.
Když jsem začal shánět informace, tak jsem oslovil lidi ze "Siky" a ti mi navrhli recepturu. Asi není problém navrhnout jinou.
Ten SikaGrout -opsáno z technického listu