hospudka
Moderátor: sysel
Pokud tuníš třeba Supru či Tundru nebo alespon Land Cruisera, tak to snad za tu práci stojí Jedine co funguje jsou koncernova auta, uplně upřímně se mi i líbí a dájí se provozovat v rozumných nákladech. Etka, Elsa, Vag no problemo. Nevím jak to má s druhovýrobou třeba Toyota, ale Nissan je totální peklo. Druhoška žadná, případně šedé dovozy mizerné kvality, origoš drahý s neskutečným objednávacím aparátem. Velké diesely s děsivou spotřebou, krmím Navaru, naštěstí to je off stavba co toho moc nenajezdí. Motor se zvukem rotačního kulometu kříženého se Zetorem. Není se čemu divit, že možná za 10 roků bude "DasAuto" zabírat 80 procent trhu s autama. Uplně upřímně vozítka třeba od Citroenu, Peugeotu, Lancie, Fiatu ci Alfy jsou spíš směšná než konkurence schopná
koncernová auta.....
za posledního půl roku jsem měl na stole cca 10 hlav z toho nejnovějšího typu common railu (čtyřválec diesel), všechny prasklé do šrotu
napsledy z VW Arteon, najeto 5000km
tak bych byl s tím paušálním odsuzováním značek opatrnej
každá značka má svůj pomník
doby fenomenálního 1,9tdi s rotačním čerpadlem už skončily
....
Fiat měl 1,9 s přímým vstřikem v r. 1986.......
za posledního půl roku jsem měl na stole cca 10 hlav z toho nejnovějšího typu common railu (čtyřválec diesel), všechny prasklé do šrotu
napsledy z VW Arteon, najeto 5000km
tak bych byl s tím paušálním odsuzováním značek opatrnej
každá značka má svůj pomník
doby fenomenálního 1,9tdi s rotačním čerpadlem už skončily
....
Fiat měl 1,9 s přímým vstřikem v r. 1986.......
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
A koncernové převodovky taky žádná radost .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Pred casem jsem nekde cihnul zajimavy dokument co jaka znacka prinesla automobilovemu svetu. Prvni turbo, prvni ctyrkolka, prvni vysuvne kridlo, atd a je pravdou, ze dnes "mrtve" znacky figurovaly na prvnich mistech v inovacich. Vyspele civilizace vlastne dopadaji podobne.
No právě, stálo by čtvrtinu a v plné palbě by stálo tolik co v základu. A to přeci nikdo nechcerobokop píše:tohle fakt nechapu
vzhledem k nakladum na rozjeti vyroby jedne varianty si myslim ze by to auto mohlo stat tak ctvrtinu kdyby se vykaslali na tyhle blbosti
Nebo ano?
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22390
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No spis jsem myslel vyrobni naklady tedy v konecnem dusledku mnohem vyssi zisky automobilek pri zachovani cen
Nebo moznost snizit ceny a mit konkurencni vyhodu
Nebo moznost snizit ceny a mit konkurencni vyhodu
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8163
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Podle toho jak se na netu řeší koncovky výfuku bych řekl, že je to zcela mimořádně důležitý prvek auta a tudíž je mu věnována odpovídající pozornostrobokop píše:No spis jsem myslel vyrobni naklady tedy v konecnem dusledku mnohem vyssi zisky automobilek pri zachovani cen
Nebo moznost snizit ceny a mit konkurencni vyhodu
Aleš Procháska
Jasně pokud má ty duhový barvy jako u titanu tak to zákonitě musí přidat alespoň 30 koní a někdy i vícprochaska píše:
Podle toho jak se na netu řeší koncovky výfuku bych řekl, že je to zcela mimořádně důležitý prvek auta a tudíž je mu věnována odpovídající pozornost
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
si robte srandu. podľa posledných pokynov je aj výfuk súčasťou dizajnu auta, jeho súčasťou je leštený "deflektor" a samozrejme aj koncovky výfuku. výfuk ani na neviditeľnej strane nesmie mať žiadne vzhľadové vady.
teraz vážne: jedná sa o rôzne normy EURO (3-4-5 a pod.) a rôzne motorizácie. ku konkrétnemu motoru a prevodovke sa ladia rezonátory. v nedávnej minulosti bol vo výrobe dokonca "tlmič" - zadná časť, ktorá bola úplne prázdna, žiadne prepážky a pod. nebolo treba. len tam strčili nejaký traslavý plech, nech to hrkoce ako auto.
teraz vážne: jedná sa o rôzne normy EURO (3-4-5 a pod.) a rôzne motorizácie. ku konkrétnemu motoru a prevodovke sa ladia rezonátory. v nedávnej minulosti bol vo výrobe dokonca "tlmič" - zadná časť, ktorá bola úplne prázdna, žiadne prepážky a pod. nebolo treba. len tam strčili nejaký traslavý plech, nech to hrkoce ako auto.