hospudka

aneb pokec o vsem co se netyka CNC
takova nase CNC hospudka

Moderátor: sysel

Zamčeno
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 3296
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

10. 5. 2018, 9:23

ono to nemusí být pravidlo...proto chtějí při objednávání dílů vin kód ten hodí do stroje jáchyme :) a vyplivne jim to správný díl
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4887
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

10. 5. 2018, 11:43

To kenny: budu hadat, francouzke auto ... :-(
Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 3296
Registrován: 16. 2. 2015, 11:16

11. 5. 2018, 5:29

japan
víš jak sa to říká nejhorší auta sů ty co začínajů na "F".... Ford, Fiat a fšecky Francůzké
Ale v dnešní době je ta nekvalita hodně podobná i u jiných značek
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4887
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

11. 5. 2018, 8:30

Pokud tuníš třeba Supru či Tundru nebo alespon Land Cruisera, tak to snad za tu práci stojí :-) Jedine co funguje jsou koncernova auta, uplně upřímně se mi i líbí a dájí se provozovat v rozumných nákladech. Etka, Elsa, Vag no problemo. Nevím jak to má s druhovýrobou třeba Toyota, ale Nissan je totální peklo. Druhoška žadná, případně šedé dovozy mizerné kvality, origoš drahý s neskutečným objednávacím aparátem. Velké diesely s děsivou spotřebou, krmím Navaru, naštěstí to je off stavba co toho moc nenajezdí. Motor se zvukem rotačního kulometu kříženého se Zetorem. Není se čemu divit, že možná za 10 roků bude "DasAuto" zabírat 80 procent trhu s autama. Uplně upřímně vozítka třeba od Citroenu, Peugeotu, Lancie, Fiatu ci Alfy jsou spíš směšná než konkurence schopná :-)
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7208
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

11. 5. 2018, 10:07

koncernová auta.....
za posledního půl roku jsem měl na stole cca 10 hlav z toho nejnovějšího typu common railu (čtyřválec diesel), všechny prasklé do šrotu
napsledy z VW Arteon, najeto 5000km
tak bych byl s tím paušálním odsuzováním značek opatrnej
každá značka má svůj pomník
doby fenomenálního 1,9tdi s rotačním čerpadlem už skončily
....
Fiat měl 1,9 s přímým vstřikem v r. 1986.......
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

11. 5. 2018, 10:39

A koncernové převodovky taky žádná radost .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4887
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

11. 5. 2018, 7:17

Pred casem jsem nekde cihnul zajimavy dokument co jaka znacka prinesla automobilovemu svetu. Prvni turbo, prvni ctyrkolka, prvni vysuvne kridlo, atd a je pravdou, ze dnes "mrtve" znacky figurovaly na prvnich mistech v inovacich. Vyspele civilizace vlastne dopadaji podobne.
r4cv
Příspěvky: 2692
Registrován: 8. 12. 2009, 8:32
Bydliště: Topoľčany

12. 5. 2018, 8:24

trochu sa teraz motám okolo automotiv a pre jednu značku a jeden model sa vyrába 8 druhov stredových a 17 druhov koncových častí výfukov. a toto podľa mňa platí s každou súčiastkou. je to na zaplakanie.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22390
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

12. 5. 2018, 8:34

tohle fakt nechapu
vzhledem k nakladum na rozjeti vyroby jedne varianty si myslim ze by to auto mohlo stat tak ctvrtinu kdyby se vykaslali na tyhle blbosti
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
slezak77
Příspěvky: 1152
Registrován: 1. 6. 2012, 6:45

13. 5. 2018, 8:47

robokop píše:tohle fakt nechapu
vzhledem k nakladum na rozjeti vyroby jedne varianty si myslim ze by to auto mohlo stat tak ctvrtinu kdyby se vykaslali na tyhle blbosti
No právě, stálo by čtvrtinu a v plné palbě by stálo tolik co v základu. A to přeci nikdo nechce :mrgreen:
Nebo ano? :idea:
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22390
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

13. 5. 2018, 9:53

No spis jsem myslel vyrobni naklady tedy v konecnem dusledku mnohem vyssi zisky automobilek pri zachovani cen
Nebo moznost snizit ceny a mit konkurencni vyhodu
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8163
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

13. 5. 2018, 10:27

robokop píše:No spis jsem myslel vyrobni naklady tedy v konecnem dusledku mnohem vyssi zisky automobilek pri zachovani cen
Nebo moznost snizit ceny a mit konkurencni vyhodu
Podle toho jak se na netu řeší koncovky výfuku bych řekl, že je to zcela mimořádně důležitý prvek auta a tudíž je mu věnována odpovídající pozornost :-)
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

13. 5. 2018, 10:32

prochaska píše:
Podle toho jak se na netu řeší koncovky výfuku bych řekl, že je to zcela mimořádně důležitý prvek auta a tudíž je mu věnována odpovídající pozornost :-)
Jasně pokud má ty duhový barvy jako u titanu tak to zákonitě musí přidat alespoň 30 koní a někdy i víc :mrgreen:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22390
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

13. 5. 2018, 10:38

:twisted:
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
r4cv
Příspěvky: 2692
Registrován: 8. 12. 2009, 8:32
Bydliště: Topoľčany

13. 5. 2018, 1:01

si robte srandu. podľa posledných pokynov je aj výfuk súčasťou dizajnu auta, jeho súčasťou je leštený "deflektor" a samozrejme aj koncovky výfuku. výfuk ani na neviditeľnej strane nesmie mať žiadne vzhľadové vady.

teraz vážne: jedná sa o rôzne normy EURO (3-4-5 a pod.) a rôzne motorizácie. ku konkrétnemu motoru a prevodovke sa ladia rezonátory. v nedávnej minulosti bol vo výrobe dokonca "tlmič" - zadná časť, ktorá bola úplne prázdna, žiadne prepážky a pod. nebolo treba. len tam strčili nejaký traslavý plech, nech to hrkoce ako auto. :)
Zamčeno

Zpět na „Prevazne nevazne“