Upichování hliníkové trubky

Požadavky na výrobu dílů - poptávkové fórum
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.

Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod Safik » 14 úno 2018, 22:03

Zdravím, poptávám upichování hliníkové trubky v RAL barvě, čelisti nesmí nijak zásadně poškodit povrch, ale myslím že by to neměl být žádný problém.
Kroužků bude cca 16 000 a všechny stejné.
Kroužky nesmí být mastné! odmastit
děkuji za nabídky
Přílohy
kroužek.pdf
(80.75 KiB) 183 krát
Safik
 
Příspěvky: 7
Registrován: 03 led 2018, 08:06

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod Engineer » 14 úno 2018, 23:32

pár dotazů které budou asi potencionální dodavatele zajímat ... co je to za hliník? jaká je souosost díry a vnějšího povrchu? Jak dlouhý jsou ty lakovaný polotovary?
Engineer
 
Příspěvky: 1710
Registrován: 27 pro 2006, 17:30

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod Safik » 15 úno 2018, 07:59

Hliník je EN 573-3 AW 6060 T66 EN 755-1,2,8, je to standardní nakupovaná trubka 14/3, délka libovolná dle vás....

Nevím jestli jsou toto tak zásadní onformace a le budiž...

díky
Safik
 
Příspěvky: 7
Registrován: 03 led 2018, 08:06

Reklama

Průmyslové snímače tlaku, hustoty, teploty, průtoku a výšky hladiny.
Staňte se partnerem jednoho z předních výrobců prumyslových snímačů v Evropě
www.aplisenscz.cz Jičín, Jaselská 636, PSČ 506 01 tel. 737 423 730

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod Lify » 16 úno 2018, 21:01

Ta barva je rovnou z výroby ? Lehčí na výrobu by bylo nejdříve vysoustružit a pak až nalakovat :) Ta barva bude mít nějakou tlouštku a když budeš mít 14 kleštinu, tak na barvě bude zarytá :)
Šikovnej nerozhodnej trpaslík
Lify
 
Příspěvky: 922
Registrován: 14 led 2016, 17:33
Bydliště: Praha 10

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod robokop » 16 úno 2018, 21:08

jak dlouhy budou ty lakovany polotovary?
zalezi totiz na stroji
nektere maji dost velke neobrobitelne zbytky

jake povrchy na celech
staci od upichovaku nebo maji byt ocistene jinym nozem (je li potreba protivreteno)

atd...
RoBoKop
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
 
Příspěvky: 14625
Registrován: 10 črc 2006, 12:12
Bydliště: Praha

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod atlan » 16 úno 2018, 22:02

Mne sa to zda ako blbost. Islo by to oblepit paskou a ipichnut ale nie pri 16tia kusovch.

Doporucujem najprv dat upichnut potom navliect na zavitvu tyc a nastriekat. Ci?
atlan
 
Příspěvky: 1132
Registrován: 07 úno 2011, 10:12

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod milan584 » 17 úno 2018, 19:10

Safik píše:Zdravím, poptávám upichování hliníkové trubky v RAL barvě, čelisti nesmí nijak zásadně poškodit povrch, ale myslím že by to neměl být žádný problém.
Kroužků bude cca 16 000 a všechny stejné.
Kroužky nesmí být mastné! odmastit
děkuji za nabídky

Obvyklá tlouštka barvy po prášku je 60- 100 mikronů (0,06 - 0,10 mm), navíc vrstva je daná polem a konstelací hvězd, takže se přesně udržet nedá.
Samotná trubka bude mít zvenku taky nějaké tolerance (schvalně napiš kolik má), takže výsledný průměr bude mít toleranci v (dosaď si sám).
By mě zajímalo, jak se na takovém šišoidu, má (dá) dodržet těch 0,10mm.
milan584
 
Příspěvky: 748
Registrován: 12 kvě 2009, 14:17
Bydliště: na jihu

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod milan584 » 17 úno 2018, 19:38

Jenom pro představu - pokud by ta trubka byla podle EN 1592-3, tak je vnější rozměr ± 0,10 mm (samozřejmě k tomu navíc bude tolerance barvy)
milan584
 
Příspěvky: 748
Registrován: 12 kvě 2009, 14:17
Bydliště: na jihu

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod atlan » 17 úno 2018, 20:19

Ale vednas vonkajsi rozmer nezaujima. Jeho zaujima upuchnuta sirka.
atlan
 
Příspěvky: 1132
Registrován: 07 úno 2011, 10:12

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod milan584 » 17 úno 2018, 20:26

atlan píše:Ale vednas vonkajsi rozmer nezaujima. Jeho zaujima upuchnuta sirka.

Jasně :mrgreen: - by mě zajímalo, jak se dá dodržet to sražení "max 0,1" když bude plavat vnější průměr trubky v cca 0,25 :roll:
milan584
 
Příspěvky: 748
Registrován: 12 kvě 2009, 14:17
Bydliště: na jihu

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod robokop » 17 úno 2018, 21:07

jo a kdyz se to da treba do dlouhotoce tak jak to bude vypadat paklize to projde vodicim pouzdrem kde to bude mit tu vuli 0.25
RoBoKop
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
 
Příspěvky: 14625
Registrován: 10 črc 2006, 12:12
Bydliště: Praha

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod milan584 » 17 úno 2018, 21:14

robokop píše:jo a kdyz se to da treba do dlouhotoce tak jak to bude vypadat paklize to projde vodicim pouzdrem kde to bude mit tu vuli 0.25

Bude to totálně v xxxxxx, protože mu to stejně zreje :shock: podavač.
milan584
 
Příspěvky: 748
Registrován: 12 kvě 2009, 14:17
Bydliště: na jihu

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod robokop » 17 úno 2018, 21:15

no jasne, to by se muselo vylozit plastem
RoBoKop
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
 
Příspěvky: 14625
Registrován: 10 črc 2006, 12:12
Bydliště: Praha

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod milan584 » 17 úno 2018, 21:21

robokop píše:no jasne, to by se muselo vylozit plastem

Mužeš si to vyložit, čím chceš - v tom kanánovým plastovým od LNS se to zreje, zreje se to mj. i v starým jednotyčkovým Hydrobaru (ten se chová paradoxně nejlíp).
Takhle to vyrábět, z nafáblovaný trubky, z bláta, v serií 16 000 ks :mrgreen: - no comment.
milan584
 
Příspěvky: 748
Registrován: 12 kvě 2009, 14:17
Bydliště: na jihu

Reklama

Průmyslové snímače tlaku, hustoty, teploty, průtoku a výšky hladiny.
Staňte se partnerem jednoho z předních výrobců prumyslových snímačů v Evropě
www.aplisenscz.cz Jičín, Jaselská 636, PSČ 506 01 tel. 737 423 730

Re: Upichování hliníkové trubky

Příspěvekod atlan » 17 úno 2018, 21:34

Ved sa na tom nabalis. Vies aka fajna cena na kuse. Za 1E to mas 16t euro :D
atlan
 
Příspěvky: 1132
Registrován: 07 úno 2011, 10:12

Další

Zpět na Potřebuji vyrobit - vypomoc pri vyrobe

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

smishek.com