Jaké starší obráběcí centrum - frézka 3 osy, kalený materiál

diskuze tykajici se mechaniky a dalsich veci okolo komercnich CNC stroju
Odpovědět
cernobily
Příspěvky: 2
Registrován: 4. 6. 2015, 5:56

4. 6. 2015, 6:02

Nováček zdraví zdejší zkušené cnc mistry.
Poprosil bych o Vaše zkušenosti, doporučení, případně konkrétní inzeráty na starší obráběcí CNC centrum - frézka 3 osy, i na kalený materiál - 3D tvary (CAD/CAM), chlazení.
S cenou co nejnižší a kvalitou pro komerční užití..
Jsem programátor a chci se doma zabývat i samotnou produkcí, dělat i rukama to, co v práci jen v sedě u monitoru..
Díky za reakce :P
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10090
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

4. 6. 2015, 7:02

no tak jednoduchý to nebude :lol: moje doporučení né USA+GB v palcových rozměrech protože budeš objednávat i šroubek od krytu.Tuhost a rychlost něco stojí, tuhost bych hledal třeba u MCFV ,ale bude záležet na systému ,kdyš Hajdoš tak určitě by měl začínat číslem 5 .A co škvára jakou máš představu?
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
cernobily
Příspěvky: 2
Registrován: 4. 6. 2015, 5:56

5. 6. 2015, 11:12

fmodel píše:no tak jednoduchý to nebude :lol: moje doporučení né USA+GB v palcových rozměrech protože budeš objednávat i šroubek od krytu.Tuhost a rychlost něco stojí, tuhost bych hledal třeba u MCFV ,ale bude záležet na systému ,kdyš Hajdoš tak určitě by měl začínat číslem 5 .A co škvára jakou máš představu?
Představu.. jaká je obvyklá cena za provozuschopný stroj třeba MCFV s hajdošem 5xx?
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10090
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

5. 6. 2015, 11:38