Soustruh Optimum D320x920

Stroje zahranicni produkce, napr. z ciny a podobne, pouze podlozene informace o kvalite a potrebnych upravach takoveho stroje aby byl pouzitelny
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10104
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

13. 9. 2016, 7:12

elbarto píše:Stahovani kotoucu je ceska tradice. Chapal bych to za komancu ve fabrice za jedno lahvove pri kotoucich ingotech. Dnesni tenkostenne jsou delane na system kratkych vymen. Kdyz to pacient chce proc mu to nenauctovat, ale kupovat si za desitky tisic stroj ...
No ono je to trochu jinak ,dobrej servis má soustružnický přípravek kdy se soustruží přímo na autě což není český výmysl, ale je to proto že při výměně desek se maj přerovnat kotouče aby si nové desky nemusely další tisíce kilometrů sedat.Jen v Čechách se to moc nedělá protože ten přípravek je drahej a zdržuje to od práce a tím si málo vyděláš a zákazník to nepozná ani neocení.
https://www.youtube.com/watch?v=lDEkCjd747o" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
jan bednar
Příspěvky: 3
Registrován: 15. 6. 2014, 6:18

13. 9. 2016, 7:38

Děkuji všem zúčastneným za recenze...Nejde mi tak o kotouče atd, ale o kvalitu tohoto stroje. Zda by se na něm tyto práce daly dělat. Asi ,ale koupím českou produkci až se objevý něco kloudného. Přesto děkuji.. :)
Uživatelský avatar
jova
Příspěvky: 2509
Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
Kontaktovat uživatele:

13. 9. 2016, 7:47

fmodel píše: No ono je to trochu jinak ,dobrej servis má soustružnický přípravek kdy se soustruží přímo na autě ...
https://www.youtube.com/watch?v=lDEkCjd747o" onclick="window.open(this.href);return false;
No já ti nevím, když vidím ten výsledný povrch 2:22minuta, tak si říkám, že by to snad na tom OPTIMUM udělal lépe.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10104
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

13. 9. 2016, 8:15

No je to hrůza ,jsou to automechanici a možná ani ten blázinec není nic moc.Poprvé jsem to viděl u skopčáků po revoluci a bylo to dost dobrý ,tihle možná neuměj nabrousit nůž nebo ja to nějaká klasická čína.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10104
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

13. 9. 2016, 8:17

jan bednar píše: Asi ,ale koupím českou produkci až se objevý něco kloudného.
To je rozumný ,ono se něco najde.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1173
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

14. 9. 2016, 10:55

testone píše:
Francotirador píše:
testone píše:na stroji tohoto typu kotouče nepřetočíš
je to malý
na to si pořiď SU50
Dle specifikace má Optimum D320x920
Max. točný průměr nad ložem 320 mm
Max. točný průměr bez můstku 430 mm
Že by se kotouče nevešly? :roll:
A zkoušels to někdy na takovýhle kočičce?
nezapomeň, že se k tomu kotouči musíš dostat z obou stran na jedno upnutí, kudlou vyloženou třeba 70mm a tak.....
šedivá je teorie a zelený strom života.....
Nezkoušel, a ni jsem přímo proces stáčení na živo neviděl. Jen jsem viděl podobnou bílou čínskou mrchu (vypnutou) na které se kotouče stáčeli - ovšem měli na ní místo pomocného suportu takový "U" přípravek se samostatně mikrometricky štelovanými noži. V podstatě přípravek dost připomínal jednoúčelový soustruh na kotouče a bubny, který je sice na trhu, ovšem stojí dardu. Na stěně měli pověšeno X "lícních desek" pro upnutí různých středových průměrů a počtu šroubů disků. Soustruh zřejmě využívali dost všestranně, protože vedle v regálu byla suportová bruska a v platech připravené ventily - předpokládám, že ho tedy používali i jako brusku na ventily. V regálu bylo přípravků povícero, ale tenkrát mi nedocvaklo k čemu mohly sloužit.

Abych nezapomněl. On se jan bernar nezmiňuje o jaký typ autodílny jde. A všichni si hnedka představují autorizovaný servis s fakturováním a zárukou :roll: . Např. zrovna ta, kde jsem viděl čínský soustruh s přípravkem na kotouče nebyla vyloženě na byznis - spíš byla postavena jako podpora koníčka tj. příprava speciálů (většinou osobáky 4x4) na "bahna" nevím jak se této vytrvalostní terénní disciplíně říká správně.
Pochopitelně dělají mimo sezonu i šolichy - to ovšem příchozí ví do čeho jde (a něco jako záruka ho ani nenapadne).
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
atlan
Příspěvky: 3343
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

15. 9. 2016, 11:55

Nech si to vyskúša a uvidi. Ale ja to celkom nechapem ked mi treba nive dosticky tak kotuce maju rezervu kolko ani 1mm, osustruzim dam nove dosky, kotuce mam po dalsich 20tkm menit za nove a vyhodit dosticky ktore ktore boli uz prisposobene na stary kotuc, alebo jazdit kym si nesadnu na novy kotuc? Proste blbost. Mozno tak na zadnych kotucocg to bude mat vyznam, ale tam sa investuje pre istotu do zahrdzavenych valcekov.
Inak sustruzenie kotuca kde bude noz vzdialeny 13cm od stredu bude zazitok, hlavne az si sustruh sadne tj vyklepe. Dufam ze bude mat klinove listy. Na cine tak prilezitostne pre kamosov, ale vecsinou to chcu ludia co nemaju na banany.
Odpovědět

Zpět na „zahranicni produkce“