Srážečka hran

obrabeni na klasice

Srážečka hran

Příspěvekod celeron » 05 úno 2018, 01:33

Vážení, nezkoušel jste někdo upravit malou kotoučovou brusku na srážení hran na 45 st? Prostě co nejjednodušejc přidat 45 stupnový vedení s možností nastavení výšky. Vím, že originál mašinky mají obvikle tvrdokovovou válcovou frézu cca 60-80 mm průměr. Nebude oloupaný brusivo přidírat posouvání dílu na kterým se sráží hrana? Je to jen na takový domáci žvejkání na hrany do 2 mm pár kusů tak jednou za měsíc.
Díky
celeron
 
Příspěvky: 104
Registrován: 27 úno 2013, 16:49

Reklama

Průmyslové snímače tlaku, hustoty, teploty, průtoku a výšky hladiny.
Staňte se partnerem jednoho z předních výrobců prumyslových snímačů v Evropě
www.aplisenscz.cz Jičín, Jaselská 636, PSČ 506 01 tel. 737 423 730

Re: Srážečka hran

Příspěvekod ves178 » 05 úno 2018, 08:48

Na sražení hran používám celkem s úspěchem čelní brusku, je to sice trochu o cviku ale výsledek je dostatečný, celkem jsem zvažoval že si domu pořídím něco podobného
https://stroje.bazos.cz/inzerat/8482920 ... 250-mm.php

chce to dát bacha na prsty :)
WEILER LZ280, FNA22
ves178
 
Příspěvky: 242
Registrován: 25 bře 2016, 09:23
Bydliště: Tichá okr NJ

Re: Srážečka hran

Příspěvekod celeron » 05 úno 2018, 10:59

No právě, frézka a prsty... Ta bruska mě přijde bezpečnější. Talířovku mám, ale na ní uděláš bez vedení z hrany houpačku, odzkoušeno. A štelovat pravítko na každej rozměr je zdlouhavý.
celeron
 
Příspěvky: 104
Registrován: 27 úno 2013, 16:49

Re: Srážečka hran

Příspěvekod Jimmy » 05 úno 2018, 11:34

Mně by se právě naopak líbila ta s frézou. Jen moc nerostou a Svoboda za to chce ranec. Tak si ji budu muset asi vyrobit. :twisted:
Přílohy
64786F24-CE9C-46C3-ABF6-6651E375A369.jpeg
Soustruh SN320, Pacer Cadet, svářečka TIG AC/DC
Uživatelský avatar
Jimmy
 
Příspěvky: 422
Registrován: 12 pro 2014, 10:19
Bydliště: Pardubice

Re: Srážečka hran

Příspěvekod Mi_los1 » 05 úno 2018, 13:24

Jimmy píše:Mně by se právě naopak líbila ta s frézou. Jen moc nerostou a Svoboda za to chce ranec. Tak si ji budu muset asi vyrobit. :twisted:


Tak já ji taky chtěl dělat, pak se mi ale naskytla příležitost za asi 5.000,- Kč koupit SH-80/5 od Promy
https://www.rucni-naradi.cz/proma-sh-80 ... BEEALw_wcB
a zaplatila se mi na první práci, kryž jsem vyráběl takovy plochy kalibry.
Spočítal jsem si, že než to ofrézuji, tak bych pilníkem srážel asi 2500 hran, než to naformátuji a už byla doma. :D
Tady u té ale nejde nastavit jiný úhel, než 45°, ale s tím jsem do toho šel, že to nepotřebuji.
Milan
Mi_los1
 
Příspěvky: 301
Registrován: 23 dub 2012, 11:56
Bydliště: Olomouc

Re: Srážečka hran

Příspěvekod Wortex_SVK » 09 úno 2018, 14:09

Ahojte,

minule som narazil na toto a vyzerá to celkom zaujímavo.

https://www.youtube.com/watch?v=rPJiYateYkc
Wortex_SVK
 
Příspěvky: 24
Registrován: 16 lis 2014, 00:52
Bydliště: Brno

Re: Srážečka hran

Příspěvekod robokop » 09 úno 2018, 14:31

Kdyby nekdo zjistival cenu
Hodte to sem prosim
RoBoKop
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
 
Příspěvky: 14945
Registrován: 10 črc 2006, 12:12
Bydliště: Praha

Re: Srážečka hran

Příspěvekod Wortex_SVK » 09 úno 2018, 19:22

robokop píše:Kdyby nekdo zjistival cenu
Hodte to sem prosim


Ahoj Robokop,

ak myslíš tu z môjho príspevku tak cena je 3450Kč za kus bez DPH.

http://www.kovovyroba-rossel.cz/
Wortex_SVK
 
Příspěvky: 24
Registrován: 16 lis 2014, 00:52
Bydliště: Brno

Re: Srážečka hran

Příspěvekod Grad » 09 úno 2018, 21:24

nebo univerzálnejší
Uživatelský avatar
Grad
 
Příspěvky: 485
Registrován: 13 črc 2014, 21:32

Re: Srážečka hran

Příspěvekod celeron » 09 úno 2018, 21:33

No řekl bych, že na tom hobluje jen samý měkký bláto, Al a plasty....
celeron
 
Příspěvky: 104
Registrován: 27 úno 2013, 16:49

Re: Srážečka hran

Příspěvekod zverodoktor » 09 úno 2018, 22:55

Je to pekné, ale obával by som sa o životnosť tej TK frézy. Konštrukčne jednoduché, pevné a nastavenie hĺbky zrazenia je brnkačka, ale pri frézovaní obvodom môžem frézu jednoduchým posunutím využiť postupne v celej dĺžke ako sa bude postupne tupiť. Tu je zrejme raz dva na zahodenie.
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
zverodoktor
 
Příspěvky: 452
Registrován: 03 čer 2007, 09:49
Bydliště: Bratislava

Re: Srážečka hran

Příspěvekod celeron » 09 úno 2018, 23:38

Já přeci jen zkusím přidat na nějakou pididvoukotoučovku vedení z vinglu. Akorát ten rádius 150 mm kotouče bude potřebovat ve vinglu docela dlouhou díru na to aby ubral cca 0,5 mm a bude problém s srážením hran na malejch dílech. Ale mělo by to být za chvíli hotový, stačí jen vhodně postrojníkovat držáky vinglu proti držákům krytů kotouče.
celeron
 
Příspěvky: 104
Registrován: 27 úno 2013, 16:49


Zpět na konvencni obrabeni

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

smishek.com