Pomoc s kovoobrabacimi strojmi

obrabeni na klasice
stif11
Příspěvky: 8
Registrován: 19. 11. 2014, 5:39

19. 11. 2014, 5:45

Zdravím
Mám velký problém ktorý by som veľmi rád s Vašou pomocou odstránil. Chodim na Odbornú školu a študujem CNC a klasiku,bavi ma prace na freze a na sustruhu :) :) . Tento odbor ma velmi bavi ale bohužial mi to nejde :( :( . Suciastku ako tak vyrobim podoba sa v tvare ale rozmery sú zle :( . Neviem ako tie chyby mam odstranit. Prosim Vas ked ste tak zacinali ako ja a stali ste sa frezarmi , sustružnikmi ale programatormi CNC tak mi napiste radu.... Verim ze toto forum mi pomože... Dakujem :)
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

19. 11. 2014, 5:51

trošku to specifikuj.. vyrábíš součástku která má mít 60+-0,03 a máš ji 60,05 a nebo ji máš 80 nebo kolik? a vyrábíš to na CNC nebo na klasice.. a vyrábíš to jak? ..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
stif11
Příspěvky: 8
Registrován: 19. 11. 2014, 5:39

19. 11. 2014, 5:58

Zdravim
Robim to na klasike to je jedno ci na freze alebo na sustruhu ale napr rozmer ma byt 50 a je 49.80 snazim sa merat co najpresnejsie aj tak mi to nejde
Uživatelský avatar
PAKO.ll
Příspěvky: 1448
Registrován: 10. 2. 2012, 3:24
Bydliště: ŠKVOREC
Kontaktovat uživatele:

19. 11. 2014, 6:07

stif11 píše:Zdravim
Robim to na klasike to je jedno ci na freze alebo na sustruhu ale napr rozmer ma byt 50 a je 49.80 snazim sa merat co najpresnejsie aj tak mi to nejde
máš problém s noniusy ? Nebo používáš odměřování?
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
echt
Příspěvky: 751
Registrován: 21. 5. 2013, 8:58
Bydliště: vysočina

19. 11. 2014, 6:55

máš z/kalibrovaný mikrometr ... nebo čím to měříš ?
Baťa1