Odborníci, co to je? Třífázovej krokovej motor? Dostal jsem to vymontovaný z auta, prej to tam je celý naložený v oleji. Má to 12 cívek, 24 skoků (pólů) na otáčku.
takhle je to zapojený (měřením)
Motor ?
to je pěkná pitomostpafik píše:
Jinak ten motor je pravděpodobně dělanej na trvalou zátěž, v autě nemůžeš počítat s tím, že to chvíli pojede a pak si to odpočine.
s výjimkou možná ventilátoru topení a stěračů je to přesně obráceně
viz počínaje čerpadlem posilovače řízení, ABS.... a konče tím velkým díky kterému to jede dopředu
.....
nemluvím o tom konkrétním kusu, netuším co a z čeho to je
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já se nechci hádat o provedení různých zařízení v autě, ale dost těžko si dokážu představit, že třeba motor čerpadla posilovače řekne řídícímu systému "já jsem přehřátej a musím si odpočinout, řekni tomu moulovi za volantem, že musí chvíli zabrat, když bude chtít otočit volant".testone píše: to je pěkná pitomost
s výjimkou možná ventilátoru topení a stěračů je to přesně obráceně
viz počínaje čerpadlem posilovače řízení, ABS.... a konče tím velkým díky kterému to jede dopředu
A taky nevím, od čeho je ten můj. Chtěl jsem ho jen vyzkoušet. Odpor vinutí má 0,3 ohmu, při 12V napájení to může mít docela sílu. Indukčnost nemám čím změřit.
Při předpokladu ss napájení to vychází přes 500W (baterka má 13,8V, ne 12).