Anet A8 - problém s kvalitou tisku

http://www.reprap.org/wiki/Main_Page

Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod muf666 » 17 bře 2018, 13:51

Dobrý den
Tisknu na tiskárně Anet A8 pomocí ABS plastu
extruder mám na 240° a podložku na 90° boužel se mi nedaří dosáhnout rovného povrchu. Prvních několik vrstev se mi deformuje do obloučku viz foto

nemá s tím někdo zkušenosti ?
Přílohy
print01.jpg
muf666
 
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2018, 13:42

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod grade065 » 17 bře 2018, 15:12

Moc filamentu. :(
Uživatelský avatar
grade065
 
Příspěvky: 421
Registrován: 09 led 2015, 01:45

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod packa » 17 bře 2018, 15:25

a na co tiskneš ? myslím jaká podložka ? používáš nějaký juice ?
Uživatelský avatar
packa
 
Příspěvky: 4866
Registrován: 07 úno 2007, 19:42
Bydliště: Královehradecký kraj

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod muf666 » 17 bře 2018, 16:32

packa píše:a na co tiskneš ? myslím jaká podložka ? používáš nějaký juice ?


zatím jen lepíci paírovou pasku
muf666
 
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2018, 13:42

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod packa » 17 bře 2018, 16:40

tak skus tisknouts raftem ten by ti měl pomoct s držením na podložce , a jak bylo psáno asi tam tlačíš i moc filamentu
Uživatelský avatar
packa
 
Příspěvky: 4866
Registrován: 07 úno 2007, 19:42
Bydliště: Královehradecký kraj

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod muf666 » 17 bře 2018, 16:48

dík vyzkouším a ozvu se
muf666
 
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2018, 13:42

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod atlan » 17 bře 2018, 19:38

vypni ventilator pre ofuk tlacenej veci, nechaj len ten na extruderi bezat. Idealne by to bolo zakrabicovat aby bola konstantna teplota.
atlan
 
Příspěvky: 1272
Registrován: 07 úno 2011, 10:12

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod MiregSan » 12 dub 2018, 15:14

Pokud se ABS zvedá z podložky, určitě bych nezapínal chladící větrák, jak psal již někdo dříve, a dobře bych volil podložku na kterou se tiskne. Osobně mám velmi dobrou zkušenost s obyčejným sklem (to slouží i pro vyrovnání povrchu - hliník nebývá úplně rovný, rohy vs. střed) s malou vrstvou laku na vlasy.
Podle fotky soudím, že by taky bylo vhodné zkontrolovat množství plastu, které extruder vytlačuje, návod třeba https://3dfactory.cz/2018/02/26/kalibrace-extruderu/
MiregSan
 
Příspěvky: 2
Registrován: 29 led 2012, 13:32

Re: Anet A8 - problém s kvalitou tisku

Příspěvekod Ferrit » 13 dub 2018, 09:45

1, dle podložky, případně obrus 240 smirkem a odmasti
2, přidej na teplotě podložky !!!
3, zabraň okolnímu ochlazování - průvan
a na vyšších etážích tisku vypni chladicí ventilátor, jak již výše někdo napsal.

A tiskni z PET-G a máš po problému - na financích to skoro není poznat.
MN-80A, BF-20 Vario, MAHOS 22, Beiping PP-U3, Prusa i3-MK2
I cesta je cíl. - "Finis coronat opus"
Uživatelský avatar
Ferrit
 
Příspěvky: 372
Registrován: 06 srp 2009, 10:08
Bydliště: Třebíč


Zpět na Rapid prototyping - stereolitografie - 3D tisk - 3D skenery - RepRap a související projekty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

smishek.com