Bruska BAD-21S velké vibrace při běhu
já si myslím že to je celkem v pohodě , ono ani v těch hrotech to nemusí být uplně přesně , asi by ses doměřil lepšího výsledku v prizmatech , já být tebou tak to složím dám nový ložiska vše zajistim loctitem a prubnu to
taky mi připadá že to cos naměřil je spíš způsobeno poškozením středících důlků než ohnutím, těch pár stovek nehraje roli
tímhle ty vibrace určitě způsobeny nebyly
tímhle ty vibrace určitě způsobeny nebyly
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Zatím mám tělo brusky zakytované a od včerejška schne vrchní lak, ještě mě čekají oba boční kryty kotoučů, podpěry atd... Až bude hotovo, postnu fotosisi píše:Jak jsi pokročil, podařilo se ti brusku rozchodit?
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
Zatím bruska čeká na jeden nový kotouč, novou přírubu a krycí sklo nad jeden z kotoučů, které mě prdlo při utahování šroubů které ho drží Už bych to foto sem dal, ale ještě to není komplet tak to není onosisi píše:Jak to celé dopadlo ? Už je hotovo?
Navíc jsem zjistil, že bruska v originále na jedné straně používá zvláštní kotouč pro čelní broušení s vnitřním vybráním, no a samozřejmě nemaje předlohy jsem udělal přírubu pro kotouč bez vybrání, takže mě to nesedí na tloušťku kotouče a čeká mě tedy ještě jedna výroba příruby.
Když už jsme u toho, nemá někdo možnost vyfotit přírubu (její tvar) která drží kotouč z pravé strany u tohoto typu brusky...? Mělo by to být pro kotouč 200x32x32 (vybrání na kotouči 110x20)
Bohužel už je nějaký čas venku hezky a k práci na brusce se dostanu tak jednou, dvakrát do měsíce, takže si ještě budete muset chvilku počkat
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
Tak a je to tady !
Brusku jsem dnes dokončil (tedy až na bezpečnostní cedulky které tam byly původně), celé to trvalo poměrně dlouhou dobu, bohužel však kvůli nedostatku času a menším komplikacím, třeba viz poslední příspěvek.
Budu stručný a sečtu to komplet:
-kompletní rozebrání, vyčištění, kontrola stavu součástí
-osazení novými ložisky, pojistným kroužkem a nově vyrobenou přírubou těla motoru
-sestavení, zatmelení, nekonečné broušení a přetmelování
-odmaštění, nástřik 2K plničem, mokré brušení, odmaštění, nástřik 1K základem
-nástřik barvou RAL 5015, nástřik 2K bezbarvým lakem
-doplnění pevnostními šrouby na příslušenství (oproti původním "bláto" šroubům)
-dodělána chybějící příruba na 25mm široký kotouč, následně i druhá příruba na 32mm kotouč, vše dle fotografií brusek z internetu a měření přímo na brusce
-dodělány obě matice přírub pro přítisk kotoučů, jedna L závit, druhá P závit
-výroba stolu pod brusku
-určitě jsem na něco zapomněl, ale to je jedno, hlavně že je hotovo a bruska je bez vibrací !!!
Hned jsem otestoval oba objednané kotouče pro čelní broušení a jedním slovem dokonalost. Zelený korund, zrnitost 80 na hrubo a 240 na doladění ostří. Nože s pájenými SK plátky jako břitva a na výsledném obráběném povrchu velmi pěkný výsledek, dovolím si říct že o kus lepší, než jak byly nože nabroušeny v sadě z výroby. Naklápěcí podpěra dle úhlů je hodně znát a pomáhá.
Sice rekonstrukce brusky stála dost peněz a hlavně času a určitě by bylo pohodlnější si koupit za to brusku novou, ale radost z výsledku by to stejně nepřekonalo, takže je vlastně vše tak jak má být
Zde je výsledné foto:
J-CZ
Brusku jsem dnes dokončil (tedy až na bezpečnostní cedulky které tam byly původně), celé to trvalo poměrně dlouhou dobu, bohužel však kvůli nedostatku času a menším komplikacím, třeba viz poslední příspěvek.
Budu stručný a sečtu to komplet:
-kompletní rozebrání, vyčištění, kontrola stavu součástí
-osazení novými ložisky, pojistným kroužkem a nově vyrobenou přírubou těla motoru
-sestavení, zatmelení, nekonečné broušení a přetmelování
-odmaštění, nástřik 2K plničem, mokré brušení, odmaštění, nástřik 1K základem
-nástřik barvou RAL 5015, nástřik 2K bezbarvým lakem
-doplnění pevnostními šrouby na příslušenství (oproti původním "bláto" šroubům)
-dodělána chybějící příruba na 25mm široký kotouč, následně i druhá příruba na 32mm kotouč, vše dle fotografií brusek z internetu a měření přímo na brusce
-dodělány obě matice přírub pro přítisk kotoučů, jedna L závit, druhá P závit
-výroba stolu pod brusku
-určitě jsem na něco zapomněl, ale to je jedno, hlavně že je hotovo a bruska je bez vibrací !!!
Hned jsem otestoval oba objednané kotouče pro čelní broušení a jedním slovem dokonalost. Zelený korund, zrnitost 80 na hrubo a 240 na doladění ostří. Nože s pájenými SK plátky jako břitva a na výsledném obráběném povrchu velmi pěkný výsledek, dovolím si říct že o kus lepší, než jak byly nože nabroušeny v sadě z výroby. Naklápěcí podpěra dle úhlů je hodně znát a pomáhá.
Sice rekonstrukce brusky stála dost peněz a hlavně času a určitě by bylo pohodlnější si koupit za to brusku novou, ale radost z výsledku by to stejně nepřekonalo, takže je vlastně vše tak jak má být
Zde je výsledné foto:
J-CZ
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
Jo,jo, díkysisi píše:Parádní kousek a parádní práce. Mnohem lepší než nová čína. Tak ať dobře slouží.
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
Koupil jsem na burze brusku BAD20S, a potřebuju vyměnit ložiska. Jak jste postupovali při rozebírání? Jde mi o to jak dostat ven tu velkou kónickou
přírubu, v níž jsou ložiska. Zatím jsem zkusil udělat do děr pro šrouby závit M12, a šroubama to rozepřít, ale nepohnul jsem s ní, a nechtěl jsem to brát moc na sílu, abych něco nepos..l.
A druhý dotaz - k čemu je ten červík nahoře na těle?
přírubu, v níž jsou ložiska. Zatím jsem zkusil udělat do děr pro šrouby závit M12, a šroubama to rozepřít, ale nepohnul jsem s ní, a nechtěl jsem to brát moc na sílu, abych něco nepos..l.
A druhý dotaz - k čemu je ten červík nahoře na těle?
Sieg SX4, Interkrenn IKD-400, Vernier Minishape 28
Tak ložiska jsem vyměnil, nakonec to pomocí těch šroubů po pootočení příruby, aby to nešlo do závitů postupně šlo, ale pravá vnitřní příruba na kotouč hází na obvodu cca 4 desetiny. Bohužel jsem si to nezměřil před rozebráním . Samotná hřídel obvodově na konci hází něco přes stovku. Tak teď tu přírubu budu muset znovu sundat, celé to proměřit a vymyslet co s tím.
Bohužel levá strana byla dost dobitá, matice je na odepsání a závit na hřídeli jsem musel protáhnout očkem.
Bohužel levá strana byla dost dobitá, matice je na odepsání a závit na hřídeli jsem musel protáhnout očkem.
Sieg SX4, Interkrenn IKD-400, Vernier Minishape 28