Bruska BAD-21S velké vibrace při běhu
taky se mi tu malůvku nějak nechce luštit, je to takový strakatý, do srozumitelného výkresu to má daleko
tužkou na kus papíru a pak ofotit, ale tak aby to mělo hlavu a patu by bylo lepší
tužkou na kus papíru a pak ofotit, ale tak aby to mělo hlavu a patu by bylo lepší
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
to je takovej ten obrázek jak na to chvilku koukáš a najednou ti začnou vylejzat všemožné obrazce a začne bolet hlava.. to snad ani nejde pochopit..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Po 24 hodinách beze spánku a další noční šichtě po mě nikdo nemůže chtít zázraky
Až na to budu mít víc času, nakreslím to líp aby nedejbože nikoho nerozbolela hlava...
Až na to budu mít víc času, nakreslím to líp aby nedejbože nikoho nerozbolela hlava...
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
na to se vyprdni jen popiš jak to tam jeJizera-CZ píše:Po 24 hodinách beze spánku a další noční šichtě po mě nikdo nemůže chtít zázraky
Až na to budu mít víc času, nakreslím to líp aby nedejbože nikoho nerozbolela hlava...
Na levé straně brusky jsou ložiska volná, pouze z levé strany přidržována osazením na menší přírubě brusky. Na hřídeli samozřejmě stupňovité odsazení pro ložiska je.packa píše:na to se vyprdni jen popiš jak to tam jeJizera-CZ píše:Po 24 hodinách beze spánku a další noční šichtě po mě nikdo nemůže chtít zázraky
Až na to budu mít víc času, nakreslím to líp aby nedejbože nikoho nerozbolela hlava...
Na pravé straně brusky drží první levé ložisko ségrovka z příruby brusky. Tedy ségrovka má zápich v přírubě brusky, nikoliv na hřídeli. Mezi ložisky je vymezovací trubka. Druhé ložisko přitlačuje menší příruba s osazením stejně jako na levé straně brusky. Tím se vymezí vůle.
Ono se to špatně popisuje, až budu trochu vychrápaný, nakreslím to líp, teď jsem na to koukal znova a je to fakt děs
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
ok takže musíš zajistit aby ti ta osazená "" příruba" dotlačila ložiska na tu segrovku , ale taky by měly být mezi nimi dva rozpírací kroužky , jak na malý tak na velký průměr . a pak musíš udělat osazenou podložku o kterou se ti z jedné strany opře kotouč a z druhé strany ti stáhne vnitřní průměry ložisek k sobě , pak by to mělo chodit dobře.
tady
https://www.youtube.com/watch?v=9YKcN2n7_cI" onclick="window.open(this.href);return false;
máš návod jak se vyvažují brusné kotouče s přírubou
lze tak udělat v podstatě cokoli
https://www.youtube.com/watch?v=9YKcN2n7_cI" onclick="window.open(this.href);return false;
máš návod jak se vyvažují brusné kotouče s přírubou
lze tak udělat v podstatě cokoli
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No akorad by teda mohl mit poradnou vodovahu. Tuhle mam z obi za 20kc a jeji presnost neni urcite dostacujici pro vyrovnani stojanku. Ma se pouzivat strojni vodovaha.
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3579
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě to první statické vyvážení dělá u čerstvě nasazeného kotouče zbytečnětestone píše:tady
https://www.youtube.com/watch?v=9YKcN2n7_cI" onclick="window.open(this.href);return false;
máš návod jak se vyvažují brusné kotouče s přírubou
lze tak udělat v podstatě cokoli
Před tím trnem to měl dát rovnou na brusku, nechat to nějakou tu minutu motat, orovnat jak z obvodu tak z obou boků a hybaj na stojánek se hrát s tělískama. Kotouč vyvážit, dát opět na brusku, opět orovnat a zase na stojánek dovyvážit. Nasadit na brusku, orovnat obvod a pak už konečně brousit
komenty pod tím jsem nečetl, třeba to tam někdo zmínil.....
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Tak jsem se dokopal k nakreslení něčeho srozumitelnějšího než předtím. Pokud i to se někomu nebude líbit, tak ať mě vleze na záda
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
ještě tam máš jeden nedostatek , nemáš tam vnitřní odlehčení pro výstup hřídele , jak tedy byla ta hřídel zajištěna proti pohybu v ložiskách ? tam by měla být nějaká trubka která se opře o vnitřní kroužek ložiska a o ni kotouč a tím je vymezen pohyb
Zleva drží ložiska osazení na hřídeli a ségrovka. Mezi ložisky je trubka která se opírá o vnitřní kroužky ložisek a z pravé strany se o ložiska opírá příruba s osazením přesně tak jak je to nakreslené. Jinak ta ložiska jsou na hřídeli nalisovaná dost natěsno, dalo mě to práci velkým stahovákem je z té hřídele vůbec dostat, jestli tedy myslíš tohle.packa píše:ještě tam máš jeden nedostatek , nemáš tam vnitřní odlehčení pro výstup hřídele , jak tedy byla ta hřídel zajištěna proti pohybu v ložiskách ? tam by měla být nějaká trubka která se opře o vnitřní kroužek ložiska a o ni kotouč a tím je vymezen pohyb
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
tak jak to máš nakreslené tak se ta příruba opírá jak o vnější tak vnitřní průměr ložiska , to by se moc netočilo , ale to už ti kritizovali u prvního nákresuJizera-CZ píše:Zleva drží ložiska osazení na hřídeli a ségrovka. Mezi ložisky je trubka která se opírá o vnitřní kroužky ložisek a z pravé strany se o ložiska opírá příruba s osazením přesně tak jak je to nakreslené. Jinak ta ložiska jsou na hřídeli nalisovaná dost natěsno, dalo mě to práci velkým stahovákem je z té hřídele vůbec dostat, jestli tedy myslíš tohle.packa píše:ještě tam máš jeden nedostatek , nemáš tam vnitřní odlehčení pro výstup hřídele , jak tedy byla ta hřídel zajištěna proti pohybu v ložiskách ? tam by měla být nějaká trubka která se opře o vnitřní kroužek ložiska a o ni kotouč a tím je vymezen pohyb
Jo už to vidím, ale ta mezera na papírovém výkresu je, bohužel cestou přes scaner a foto program se ta úzká bílá čára zalila tou černí okolo. Proto mě nešlo do hlavy co tam je špatně když jsem koukal na ten papír Samozřejmě se ta příruba opírá jen o vrchní kroužek.packa píše:tak jak to máš nakreslené tak se ta příruba opírá jak o vnější tak vnitřní průměr ložiska , to by se moc netočilo , ale to už ti kritizovali u prvního nákresuJizera-CZ píše:Zleva drží ložiska osazení na hřídeli a ségrovka. Mezi ložisky je trubka která se opírá o vnitřní kroužky ložisek a z pravé strany se o ložiska opírá příruba s osazením přesně tak jak je to nakreslené. Jinak ta ložiska jsou na hřídeli nalisovaná dost natěsno, dalo mě to práci velkým stahovákem je z té hřídele vůbec dostat, jestli tedy myslíš tohle.packa píše:ještě tam máš jeden nedostatek , nemáš tam vnitřní odlehčení pro výstup hřídele , jak tedy byla ta hřídel zajištěna proti pohybu v ložiskách ? tam by měla být nějaká trubka která se opře o vnitřní kroužek ložiska a o ni kotouč a tím je vymezen pohyb
Vzhledem k tomu že jsem z technického kreslení nematuroval, myslím si, že je ten obrázek více než dostačující a netřeba to řešit dál
Rád bych se tedy vrátil k původní otázce, v čem celá ta sestava mohla povolit, když ani jedna z jejich součástí nejeví známky prokluzu, nebo opotřebení, ubrání materiálu apod Určitě tam něco je, jen to nevidím.
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...
Tak jsem dnes změřil hřídel rotoru úchylkoměrem. Rotor jsem upnul mezi hroty na soustruhu. Na rotoru jsou taková vyčnívající hliníková tělíska po obvodu. Na jedné straně rotoru mírně ubraná, tipuji tedy že se jedná o vyvážení při výrobě.
Co tedy říkáte na tu změřenou házivost- je to důvod vibrace brusky?
Nevím ovšem, zda je to údaj směrodatný, jelikož jistou házivost má vřeteno soustruhu (0.01 a méně, ale nemám tisícinové hodinky) a na druhé straně je rotor z výroby vyvážený tím ubráním hliníkových válečků. Zatím nemám jak změřit hřídel na oněch dvou tyčkách seřízených do váhy, to by bylo možná viditelnější pro určení házivosti hřídele statoru. Zkusím někde něco splašit nebo vyrobit.
Přikládám nákres s měřením rotoru:
Co tedy říkáte na tu změřenou házivost- je to důvod vibrace brusky?
Nevím ovšem, zda je to údaj směrodatný, jelikož jistou házivost má vřeteno soustruhu (0.01 a méně, ale nemám tisícinové hodinky) a na druhé straně je rotor z výroby vyvážený tím ubráním hliníkových válečků. Zatím nemám jak změřit hřídel na oněch dvou tyčkách seřízených do váhy, to by bylo možná viditelnější pro určení házivosti hřídele statoru. Zkusím někde něco splašit nebo vyrobit.
Přikládám nákres s měřením rotoru:
Weiss D280x700, Güde GTB 16V, BAD-21S po rekonstrukci, Jihokov SVA V10 před rekonstrukcí, korejka F2-250 rozebraná do šroubku a spousta dalších potřebných krámů...