asi si nerozumíme - mluvím o tvorbě vizualizace ve vysoké kvalite a ve vysokém rozlišení - *prohlížení s tím nemá nic společného to je nesmyslmarekzcke píše:.... zato herni grafika si s 3D prohlizenim poradila bez problemu
Graficka karta pro Inventor a Solidworks
kecat do toho nechci moc do hloubky, bo ty nový "grafiky" nepoužívám a tedy neznám, ale IMHO i herní grafárna už před lety počítala, rendrovala, převzala práci za CPU.
Herní grafika za 15, CAD/CAM grafika za 100?
Chipy budou IMHO stejné, stačí přece "udělat/neudělat" jeden nebo dva spoje při výrobě a je to "herní" nebo "CAD/CAM" a výkonově hned jinde
takže mi to IMHO přijde, že ti co tvoří CAD/CAM systémy mají dohodu s výrobci grafáren a dostávají z toho.. sakra, jak se tomu říká?, kapschičkovné, odklonění?...
Herní grafika za 15, CAD/CAM grafika za 100?
Chipy budou IMHO stejné, stačí přece "udělat/neudělat" jeden nebo dva spoje při výrobě a je to "herní" nebo "CAD/CAM" a výkonově hned jinde
takže mi to IMHO přijde, že ti co tvoří CAD/CAM systémy mají dohodu s výrobci grafáren a dostávají z toho.. sakra, jak se tomu říká?, kapschičkovné, odklonění?...
je to jeste prostsi, u nekterych hernich nvidi staci prehrat firmware a je z toho quatroHades píše:stačí přece "udělat/neudělat" jeden nebo dva spoje při výrobě a je to "herní" nebo "CAD/CAM" a výkonově hned jinde
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
jsem se domnival, ze kdyz si tocim objektem a soucasne mi vykresluje detaily, ze to bude v principu stejne jako kdyz si necham renderovat statickou scenku co by fotografie. ale muze byt i co rikas ty. fakt nevim.echt píše:asi si nerozumíme - mluvím o tvorbě vizualizace ve vysoké kvalite a ve vysokém rozlišení - *prohlížení s tím nemá nic společného to je nesmyslmarekzcke píše:.... zato herni grafika si s 3D prohlizenim poradila bez problemu
Rad kreslim v 3D. Ked je to zaujimave a nieco nove sa naucim, tak aj zadarmo.
Jak pise echt, toto platilo drive, nyni uz tomu tak nejspis neni.filla píše:je to jeste prostsi, u nekterych hernich nvidi staci prehrat firmware a je z toho quatroHades píše:stačí přece "udělat/neudělat" jeden nebo dva spoje při výrobě a je to "herní" nebo "CAD/CAM" a výkonově hned jinde
no já nepsal o Firmware, ale o výrobě chipů.franus píše:Jak pise echt, toto platilo drive, nyni uz tomu tak nejspis neni.filla píše:je to jeste prostsi, u nekterych hernich nvidi staci prehrat firmware a je z toho quatroHades píše:stačí přece "udělat/neudělat" jeden nebo dva spoje při výrobě a je to "herní" nebo "CAD/CAM" a výkonově hned jinde
klasické gragika a profi grafika....
ty chipy jsou stejné, jen je to uvnitř jinak (od výrobce), dříve se tomu říkalo "zákaznický chip", kde zaklad byl naprosto stejnej, a poslední maskou se to upravilo
(třeba dvěmi, třemi maskami, na zákaznické výrobě)
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22432
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jeste jeden pohled na to proc nektere karty s nekterymi cady nemusi chodit dobre
nedelam si iluzi ze to je napsane lepe nez ty hry
http://diit.cz/clanek/bugy-ve-hrach-res ... icke-karty" onclick="window.open(this.href);return false;
nedelam si iluzi ze to je napsane lepe nez ty hry
http://diit.cz/clanek/bugy-ve-hrach-res ... icke-karty" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
teda, přečetl jsem jen prvních pár řádek, ale to bude TO ONO....
je to rozbitý, protože dneska každej umí tak maximálně HOV...
grafika za 20litrů a programátoři ji neumí ovládat...
njn, to je stejný jak za mých mladých let, kdy jsem dostal ve škole za "velkou pět", bo jsem úlohu odevzdal v asembleru Z80 a nikolivěk v BASIC-u, jak se vyjádřil ten náš "profesor", co se to učill ze dne na den, jen aby nás buzeroval... (ne nestěžuju si).
Díky němu sem se tenkrát naučil asembler Z80, 8085, 6800 a dalších "osmibitů", jen jsem měl neustále "za bůra" bo "profesor" nic jiněho než BASIC neznal
ale proč to píšu a stěžuju si...
(teda nestěžuju, ale přijde mi to líto)
dnes skoro nikdo neumí použít jádro procesoru a spoléhá se na "rádoby" nadstavbu jazyku...
přece i ta grafika má nějaké API (ovládání jádra procesoru... MEX mi jistě promine to zjednodužšení), a pokud mi nestaří to API, mohu kdykoliv poslat ten zatracovaný "asembler-kod".
Tohle vnímám jako probém....
koukněte na Raspbery, Arduino a další...
Jasně, nadstavby jazyků jsou fajnové, ale pokuste si napsat rutinu, kde musíte přesně časovat.... A jsme zase u toho zatracovaného asembleru
je to rozbitý, protože dneska každej umí tak maximálně HOV...
grafika za 20litrů a programátoři ji neumí ovládat...
njn, to je stejný jak za mých mladých let, kdy jsem dostal ve škole za "velkou pět", bo jsem úlohu odevzdal v asembleru Z80 a nikolivěk v BASIC-u, jak se vyjádřil ten náš "profesor", co se to učill ze dne na den, jen aby nás buzeroval... (ne nestěžuju si).
Díky němu sem se tenkrát naučil asembler Z80, 8085, 6800 a dalších "osmibitů", jen jsem měl neustále "za bůra" bo "profesor" nic jiněho než BASIC neznal
ale proč to píšu a stěžuju si...
(teda nestěžuju, ale přijde mi to líto)
dnes skoro nikdo neumí použít jádro procesoru a spoléhá se na "rádoby" nadstavbu jazyku...
přece i ta grafika má nějaké API (ovládání jádra procesoru... MEX mi jistě promine to zjednodužšení), a pokud mi nestaří to API, mohu kdykoliv poslat ten zatracovaný "asembler-kod".
Tohle vnímám jako probém....
koukněte na Raspbery, Arduino a další...
Jasně, nadstavby jazyků jsou fajnové, ale pokuste si napsat rutinu, kde musíte přesně časovat.... A jsme zase u toho zatracovaného asembleru