Sledoval jsem cestu balíčků na internetu a když bylo na výpise již tři dny doručování a nic se nedělo tak jsem vyrazil na poštu.
Výsledek:
reklamaci podat nemohu, podává pouze odesilatel
pokud bych měl originál podacího lístku z čínského eshopu tak ji podat mohu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
po dvou dnech naléhání se přiznali, že došlo k vykradení poštovního boxu pro doručovatelky
beru na vědomí, stane se
požadoval jsem aktualizaci údajů sledování zásilky na internetu
údaje prý mají aktualizované, na internetu je týden starý údaj "doručování zásilky"
komunikace s ředitelem doručovatelů, údaje na internetu nebudou aktualizovány, zásilka byla vyřazena z evidence
reklamaci v Číně nemohu uplatnit, Číňan vidí doručování zásilky, mám prý čekat na doručení
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
pokud se to někam pohne dám vědět