Ebay poškozená zásilka
Moderátor: sysel
- jova
- Příspěvky: 2511
- Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
- Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím.
Obracím se na vás s dotazem o radu jak postupovat v tomto případě:
Objednal jsem si na tavení kovů od Číňanů grafitový kelímek. Přestože se jednalo o poměrně velký kousek o100 x130mm, ten lempl to poslal v obyčejném igeliťáku omotané jen takovou jemnou síťkou. Samozřejmě to přišlo omlácené ze všech stran a na jedné straně naprasklé až do poloviny výšky kelímku. Nafotil jsem to a napsal jsem mu že chci vrátit peníze na účet. Jeho odpověď: vrátím jen polovičku. Co s tím dál? Mám mu napsat že s tím nesouhlasím, je to jeho chyba když to špatně zabalil a trvat dále na vrácení peněz?
Uvedený kelímek: http://www.ebay.com/itm/131966857787
Obracím se na vás s dotazem o radu jak postupovat v tomto případě:
Objednal jsem si na tavení kovů od Číňanů grafitový kelímek. Přestože se jednalo o poměrně velký kousek o100 x130mm, ten lempl to poslal v obyčejném igeliťáku omotané jen takovou jemnou síťkou. Samozřejmě to přišlo omlácené ze všech stran a na jedné straně naprasklé až do poloviny výšky kelímku. Nafotil jsem to a napsal jsem mu že chci vrátit peníze na účet. Jeho odpověď: vrátím jen polovičku. Co s tím dál? Mám mu napsat že s tím nesouhlasím, je to jeho chyba když to špatně zabalil a trvat dále na vrácení peněz?
Uvedený kelímek: http://www.ebay.com/itm/131966857787
Vyvolej spor na podpoře e-Bay, jsou tam od toho a celkem to funguje, a komunikuj s ním výhradně přes formuláře e-Bay.
- jova
- Příspěvky: 2511
- Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
- Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Přes formulář eBay jsem mu to odesílal. Jestli to je přímo přes středisko sporů netuším, zase tak dobře se na jejich stránkách neorientuji. Zatím to zkouším domluvou, ale nechce se mi moc platit za jejich evidentní blbost.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22406
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mas na to limitovany cas, pak ti ta moznost na ebay zmizi
jestli zkousi co sneses jdi hned do sporu
on je stejne jedinej kdo muze reklamovat zasilku
a diky jeho baleni na nej udelaj stejne tudle nudle
takze za to muze on
ty jsi zaplatil dobry zbozi prislo ti poskozeny
jestli zkousi co sneses jdi hned do sporu
on je stejne jedinej kdo muze reklamovat zasilku
a diky jeho baleni na nej udelaj stejne tudle nudle
takze za to muze on
ty jsi zaplatil dobry zbozi prislo ti poskozeny
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Ak si to platil cez paypal, otvor spor tam 99,9% uspesnost.
Mna uz na EBay urobili tak, ze som ostal v minuse 80€, budu s tebou komunikovat az kym ti vyprsi ochranna doba.. potom sa odmlcia.., bezna finta predajcov
ale na taketo hiechy nezabúdame, budúcou objednávkou to vyriesime..
Mna uz na EBay urobili tak, ze som ostal v minuse 80€, budu s tebou komunikovat az kym ti vyprsi ochranna doba.. potom sa odmlcia.., bezna finta predajcov
ale na taketo hiechy nezabúdame, budúcou objednávkou to vyriesime..
vše co ti radí platí
přidám,
piš jednoduché krátké věty - počítej, že druhá strana nemusí moc umět anglicky
neptej se na řešení, piš požadované řešení sám
mělo by stačit - blbbě zabalené, poškozené k nepoužití + dobré foto, vrátit peníze
přidám,
piš jednoduché krátké věty - počítej, že druhá strana nemusí moc umět anglicky
neptej se na řešení, piš požadované řešení sám
mělo by stačit - blbbě zabalené, poškozené k nepoužití + dobré foto, vrátit peníze
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
- jova
- Příspěvky: 2511
- Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
- Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji všem za rady
Poslal jsem mu odpověď v tomto duchu :
Dobrý den.
Omlouvám se, ale proč já bych měl platit za to, že vy jste špatně zabalili zboží?
Jestli máte problém mi poslat všechny peníze na účet, obrátím se já na centrum sporů na ebay, aby to vyřešili oni.
Kostrbaté je to protože angličtinou moc nevládnu, tak to honím přes překládač nejdříve do angličtiny a pak zase zpět. Když to dá smysl tak to pošlu.
Poslal jsem mu odpověď v tomto duchu :
Dobrý den.
Omlouvám se, ale proč já bych měl platit za to, že vy jste špatně zabalili zboží?
Jestli máte problém mi poslat všechny peníze na účet, obrátím se já na centrum sporů na ebay, aby to vyřešili oni.
Kostrbaté je to protože angličtinou moc nevládnu, tak to honím přes překládač nejdříve do angličtiny a pak zase zpět. Když to dá smysl tak to pošlu.
těď už je to jedno, ale já bych napsal
Dne xxx dorazil objednaný kelímek - okopírovat označení zboží (to pro Ebay, do kdy platí ochranná lhůta)
Zboží bylo chybně zabalené - foto
Při přepravě došlo k poškození - foto
Z důvodu poškození je to nepoužitelné
Požaduji vrácení peněz.
nějaké "omlouvám se ..." "jestli máte problém ... " v kombinací s překladačem CZ - Eng a pak Eng - čína jen komplikuje situaci.
PS zde na foru pár lidí angličtinou vládne, co tak požádat o pomoc
Dne xxx dorazil objednaný kelímek - okopírovat označení zboží (to pro Ebay, do kdy platí ochranná lhůta)
Zboží bylo chybně zabalené - foto
Při přepravě došlo k poškození - foto
Z důvodu poškození je to nepoužitelné
Požaduji vrácení peněz.
nějaké "omlouvám se ..." "jestli máte problém ... " v kombinací s překladačem CZ - Eng a pak Eng - čína jen komplikuje situaci.
PS zde na foru pár lidí angličtinou vládne, co tak požádat o pomoc
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
Hello [jméno obchodníka], I have received [jméno zboží, kód]. I have received it in damaged and useless condition - see picture attached [obrázek kelímku]. This fact is caused by poor packaging - see picture attached [obrázek balení]. Please send me a full money refund for the product.
Regards, Jova.
Vystříhej se používání jakýchkoliv nadbytečných výrazů. Angličtina není čeština. Jsi technik, tak se vyjadřuj jasně, stručně a ideálně s obrázkem.
A hlavně to rovnou dej do toho centra sporů.
Regards, Jova.
Vystříhej se používání jakýchkoliv nadbytečných výrazů. Angličtina není čeština. Jsi technik, tak se vyjadřuj jasně, stručně a ideálně s obrázkem.
A hlavně to rovnou dej do toho centra sporů.
- jova
- Příspěvky: 2511
- Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
- Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Tak to vypadá že to najednou jde:
Dear Jo... Va...,
We are very sorry for this inconvenience.
We will apply the full refund for you,if it is ok? Waiting for your further confirm. Thank you in advance.
Best regards
Vážený Jo... Va...,
Jsme velice líto za tuto nepříjemnost.
Budeme platit plnou výši náhrady pro vás, pokud je to v pořádku? Čeká na Vás dále potvrzují. Děkuji předem.
s pozdravem
Dear Jo... Va...,
We are very sorry for this inconvenience.
We will apply the full refund for you,if it is ok? Waiting for your further confirm. Thank you in advance.
Best regards
Vážený Jo... Va...,
Jsme velice líto za tuto nepříjemnost.
Budeme platit plnou výši náhrady pro vás, pokud je to v pořádku? Čeká na Vás dále potvrzují. Děkuji předem.
s pozdravem
Jo,jo,jo jedine co na ne plati. Treba na Ali se prodejcum mam pocit docela dari, tak uz vystrkuji ruzky. Pri stiznosti na ebay ci ali jim hrozi zakaz prodeje, pro negativ hodnoceni ztrata zakazniku. Jednou uz mi psal, ze pokud negativ nestahnu, zemrou hlady s celou rodinou. Negativ byl vice nez zaslouzeny, chlapik prodaval krute nepovedene padelky.