Liatina
Záleží k čemu to slouží (rychlosti ,rázy ,tlaky ) jako základ spíš dvacítku nebo pětadvacítku.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak že litinu , https://www.unibar.cz/litinove-profily" onclick="window.open(this.href);return false; po registraci se ti ukáže cena .Ano dá se zjdnodušeně říct že je šedá litina samomazná.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Kdo nemaže nejede. Poriadne namazať je základ. Aj pôvodná matica bola dobre mazaná, len si nevšimli poklepanú skrutku a tá postupne "odfrézovala " závity.
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17. 3. 2015, 5:12
- Bydliště: .........................................
Prosím , k čenu slouží ? tlak + Rychlost + Vibrace + Váha ???
použil bych:
ZEDEX 100 je termoplastický materiál se špičkovými kluznými vlastnostmi a širokým záběrem použití, jehož výhody vyniknou při provozu "za sucha" - bez mazání. Má nízkou míru opotřebení, vysokou zatížitelnost, dokáže dobře tlumit vibrace a do značné míry tolerovat geometrické nepřesnosti kluzné protiplochy. Jeho základní vlastnosti jsou uvedeny níže v tabulce.
nebo spíše :
ZX-530 je ložiskový materiál pro chod bez mazání a vyznačuje se vysokou odolností proti opotřebení a nízkým koeficientem tření.
ZX-530 dokáže dlouhodobě odolávat teplotě až 240°C a krátkodobě může být vystaven teplotě až 260°C. Chemická odolnost je srovnatelná s fluor-uhlíkovými polymery. Do dnešní doby nejsou zatím známá žádná rozpouštědla, která by mohla tento plast i při teplotě 200°C poškodit. ZX-530 se dále vyznačuje vysokou mechanickou pevností a příznivými kluznými vlastnostmi při chodu za sucha.
Tyto vlastnosti si ZX-530 zachovává i při 250°C a také při působení chemických látek zůstanou ve vysoké míře tyto vlastnosti nezměněny. Na základě kombinace těchto vlastností můžeme ZX-530 doporučit pro kluzná ložiska, různé kluzné elementy a těsnění. Kluzné ložisko ze ZX-530 je už dnes na základě jeho vysoké pevnosti a zatížitelnosti umělohmotným prvkem, který při mazání olejem dosáhne stejných výsledků, jako je výkon a preciznost, jako kovová kluzná ložiska.
Na základě specifikování jeho vlastností budou součásti ze ZX-530 nahrazovat součásti z PTFE – komponentů a slinuté bronzy a to především tam, kde nedosahují tyto materiály potřebných dlouhodobých životností. Z pevnostní tabulky vyplývá, že důležité fyzikální vlastnosti materiálu ZX-530 převyšují v některých případech vlastnosti PTFE o 200 až 300%.
Materiál je vyvíjen a zdokonalován již 25 let a plně odpovídá nejvyšším současným technickým standardům.
použil bych:
ZEDEX 100 je termoplastický materiál se špičkovými kluznými vlastnostmi a širokým záběrem použití, jehož výhody vyniknou při provozu "za sucha" - bez mazání. Má nízkou míru opotřebení, vysokou zatížitelnost, dokáže dobře tlumit vibrace a do značné míry tolerovat geometrické nepřesnosti kluzné protiplochy. Jeho základní vlastnosti jsou uvedeny níže v tabulce.
nebo spíše :
ZX-530 je ložiskový materiál pro chod bez mazání a vyznačuje se vysokou odolností proti opotřebení a nízkým koeficientem tření.
ZX-530 dokáže dlouhodobě odolávat teplotě až 240°C a krátkodobě může být vystaven teplotě až 260°C. Chemická odolnost je srovnatelná s fluor-uhlíkovými polymery. Do dnešní doby nejsou zatím známá žádná rozpouštědla, která by mohla tento plast i při teplotě 200°C poškodit. ZX-530 se dále vyznačuje vysokou mechanickou pevností a příznivými kluznými vlastnostmi při chodu za sucha.
Tyto vlastnosti si ZX-530 zachovává i při 250°C a také při působení chemických látek zůstanou ve vysoké míře tyto vlastnosti nezměněny. Na základě kombinace těchto vlastností můžeme ZX-530 doporučit pro kluzná ložiska, různé kluzné elementy a těsnění. Kluzné ložisko ze ZX-530 je už dnes na základě jeho vysoké pevnosti a zatížitelnosti umělohmotným prvkem, který při mazání olejem dosáhne stejných výsledků, jako je výkon a preciznost, jako kovová kluzná ložiska.
Na základě specifikování jeho vlastností budou součásti ze ZX-530 nahrazovat součásti z PTFE – komponentů a slinuté bronzy a to především tam, kde nedosahují tyto materiály potřebných dlouhodobých životností. Z pevnostní tabulky vyplývá, že důležité fyzikální vlastnosti materiálu ZX-530 převyšují v některých případech vlastnosti PTFE o 200 až 300%.
Materiál je vyvíjen a zdokonalován již 25 let a plně odpovídá nejvyšším současným technickým standardům.
A jí si udělám karbonovou karoserii na Trabanta a koupím si do něj kola z F1palpav píše:Prosím , k čenu slouží ? tlak + Rychlost + Vibrace + Váha ???
použil bych:
ZEDEX 100 je termoplastický materiál se špičkovými kluznými vlastnostmi a širokým záběrem použití, jehož výhody vyniknou při provozu "za sucha" - bez mazání. Má nízkou míru opotřebení, vysokou zatížitelnost, dokáže dobře tlumit vibrace a do značné míry tolerovat geometrické nepřesnosti kluzné protiplochy. Jeho základní vlastnosti jsou uvedeny níže v tabulce.
Musel bych bejt padlej na hlavu abych matku stáčečky udělal z něčeho jinýho než z pětadvacítky litiny .Prostě je potřeba volit materiál a zpracování poplatný použití a ceně celého zařízení !
Pokud jseš prodejce nebo s ním pravidelně děláš a máš zkušenosti, znáš vlastnosti tvého materiálu (nejběžnější použití)tak o tom napiš do nového vlákna třeba s názvem ať se něco dozvíme ,pak to má cenu .Tady to za 1/2 roku nikdo nenajde.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
jj litina je drahá asi 25Kč/kg na EBM servis si dohledáš i s cenama ,v Unibaru se zaregistruješ a ceny ti tam v eshopu vyskočí ,tak co řešit?.atlan píše:Mna by zaujimala ta cena ale kedze vsade je na dotaz bude to palka.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;