Cincinnati ARROW 500
- OompaLoompa
- Příspěvky: 459
- Registrován: 28. 6. 2017, 1:45
- Bydliště: Západný Slovakistan
To, že boli riadené analógovo (napr. 0-10V) ešte neznamená, že meniče boli "analógové" Ver tomu, že tie parametre tam vo vnútri dakde sú, a zcela určite sú uložené digitálner4cv píše:lenže tie staré meniče boli analógové a hodnoty motoru z nich nevytiahneš
Nie. Práveže ak to má mať zmysel, tak jedine bez záťaže, pri konštantnej rýchlosti, v celom rozsahu a oboch smeroch. Plus pri rôznych rýchlostiach (pre rezonancie). Na grafe potom pekne uvidíš, či nemáš problém dakde v mechanike (krivka nebude ±rovná, ale bude v určitých miestach lietať hore-dole).r4cv píše:bod 4 skúsim pohľadať. EDIT: ono to vlastne bude mať zmysel, až keď budem obrábať
A ako písal RaS - záťaž z obrábania - teda časť výkonu, ktorá ide do "tlačenia" na obrobok, je vo väčšine prípadov len zlomok toho, čo bežne ide do rozhýbania masy prístroja. Teda ak sa nebavíme o samo-doma žužlátkach na drevo a plasty, s celkovou hmotnosťou (vč. operátora + pantofle) tak do 150-200kg
OK, teraz mám na stole cca 80kg upínaciu platňu a 60kg obrobok. môžem to skúšať so záťažou? bude tam veľký rozdiel?
to že menič bol analógový znamená, že max. prúd, vstupný delič (tj. rýchlosť). vyváženie, a kopec ďalších vecí sa nastavovalo cez trimre. uvedom si, že to bola mašina z 90-tych rokov.
aj keby si mal pravdu, tak nie som schopný to z nich dostať a už ich ani nemám u seba.
to že menič bol analógový znamená, že max. prúd, vstupný delič (tj. rýchlosť). vyváženie, a kopec ďalších vecí sa nastavovalo cez trimre. uvedom si, že to bola mašina z 90-tych rokov.
aj keby si mal pravdu, tak nie som schopný to z nich dostať a už ich ani nemám u seba.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22400
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
u vetsiny driveru jsou tyhle parametry stejne skryte
tj. tabulka vybranych motoru
dle typoveho oznaceni motoru vypises cislo z tabulky
zadne parametry motoru nemas k dispozici
tj. tabulka vybranych motoru
dle typoveho oznaceni motoru vypises cislo z tabulky
zadne parametry motoru nemas k dispozici
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
- OompaLoompa
- Příspěvky: 459
- Registrován: 28. 6. 2017, 1:45
- Bydliště: Západný Slovakistan
Záťažou som myslel obrábanie - keďže v príspevku, na ktorý som priamo reagoval, si to tak napísal - že to chceš merať až pri obrábaní. Mŕtva váha na stole by pri konštantnej rýchlosti nemala mať na tú krivku žiaden vlyv - akurát pri rozbehoch a brzdení si to potiahne viac.r4cv píše:OK, teraz mám na stole cca 80kg upínaciu platňu a 60kg obrobok. môžem to skúšať so záťažou? bude tam veľký rozdiel?
Tak ja som tieto data ťahal už aj zo staršich mašín, naposledy jeden bez mála 30r. starý Mitsubishi. A čuduj sa svetu - data boli tam, boli digitálne, a dokonca ich ani nenapadlo protestovať keď som ich ťahal von cez sériovú linkur4cv píše:uvedom si, že to bola mašina z 90-tych rokov.
K tomuto nemá zmysel aby som sa vyjadroval - nikde som totiž ani len nenaznačil, aby si sa o také dačo konkrétne Ty pokúšalr4cv píše:aj keby si mal pravdu, tak nie som schopný to z nich dostať a už ich ani nemám u seba.
tak so spravil hop-šup s každou osou.
rozjazdy mám 0-500mm, chodil som s tým od 10 do 490mm. rýchlosť bola pri prvom cykle F8000, potom F6000, F4000, F2000, F1000
pri Z-ku som začal na F6000, pri vyššej rýchlosti to padalo na overvoltage.
nameral som niečo použiteľné? ešte údaje meniču pre x a y.
cont. current 6A
peak current 18A (5s)
rozjazdy mám 0-500mm, chodil som s tým od 10 do 490mm. rýchlosť bola pri prvom cykle F8000, potom F6000, F4000, F2000, F1000
pri Z-ku som začal na F6000, pri vyššej rýchlosti to padalo na overvoltage.
nameral som niečo použiteľné? ešte údaje meniču pre x a y.
cont. current 6A
peak current 18A (5s)
Naposledy upravil(a) r4cv dne 28. 5. 2018, 5:58, celkem upraveno 1 x.