písol to tu skôr habešan a zverina k tomu dodal, že je to tvrdosťou podobné sklu.jergus.balaz píše: ↑3. 11. 2020, 8:35Konečne to tu niekto napísal. Tá čierna vrstva je z valcovania stvrdnutá a napr na magnetke to žere kotúč ako sprosté. Často robím podkladacie podložky z 11523 o hrúbke pod 5mm. Najekonomickejšie to je z každej strany ofrézovať 0,1-0,2mm a potom sa s tým už dá robiť hoc čo.milan584 píše: ↑3. 11. 2020, 8:23("černý " plech není klesický okujený plech), a tak to dělat klasickým mořením je podle mě jako jít s kanonem na vrabce.
Ojel bych to šmirglem (lamelou), nebo otryskal - prostě mechanicky - práce na dvě minuty.
Kdyby toho bylo hodně, tak prohnat širokopásovou bruskou na plechy.
To černý na oceli
-
- Příspěvky: 1613
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Na najhrubšie odstránenie "bordelu" na sústruhu je bomba kennametal fixperfect, sice aj na peňaženku je to bomba Ale na prerušovaný rez som nikdy nič lepšie nevidel a reálne neodskúšal.
BalazKovo.sk
já to zásadně pískuju....barva na tom drží...ale pokud je to stříkané sprejem tak jsou mapy okují....takže se toho zbavuju...samozřejmě tam kde mě jde o nějaký vzhled...jinak ne....když to pořádně odmastíš tak drží
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
konstrukce bez základu s několikanásobným odmaštěním a PUR dvousložku váleček a povrchy luxusní s krásným pomerančem kterej zakreje nedostatky. to dělám u věcí které se svařují a je těžké je dostat do lakovny
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
robokop píše :
Asi to nebude tak hrozné, dělal jsem kdysi v zápustkové kovárně a
mořilo s v ostré HCl tak min 90% produkce a rozhodně to nebyly díly,
kde by to nevadilo - třeba kardany, ojnice, klikovky,
stejně se moří plechy válené za tepla pro následné přesné válení za studena
Kód: Vybrat vše
HCL odstartuje mezikrystalovou korozi
mořilo s v ostré HCl tak min 90% produkce a rozhodně to nebyly díly,
kde by to nevadilo - třeba kardany, ojnice, klikovky,
stejně se moří plechy válené za tepla pro následné přesné válení za studena
Ono asi také záleží na tom, kdo ten materiál zpracovává a k čemu bude sloužit. Běžný zámečník to neřeší a odrbe to lamelákem nebo dráťákem a pokud to má sloužit k nějakému lepšímu účelu, zvolí si jiný materiál.
Měl jsem možnost vidět stavbu přímořské lodě ve Chvaleticích, pro německého zákazníka, který měl přesnou specifikaci kvality materiálu, včetně povrchové úpravy a běda, když našel matný nebo rezavý flek na materiálu. Celý díl vyříznout a vyměnit.
Já jsem jen hobík, ale zdá se mi, že tu řešíte bejkárny. Pokud chci materiál bez okují, zvolím si jiný, ale musím počítat s tím, že cena bude asi někde jinde.
Pokud se mýlím, tak mě prosím opravte.
Měl jsem možnost vidět stavbu přímořské lodě ve Chvaleticích, pro německého zákazníka, který měl přesnou specifikaci kvality materiálu, včetně povrchové úpravy a běda, když našel matný nebo rezavý flek na materiálu. Celý díl vyříznout a vyměnit.
Já jsem jen hobík, ale zdá se mi, že tu řešíte bejkárny. Pokud chci materiál bez okují, zvolím si jiný, ale musím počítat s tím, že cena bude asi někde jinde.
Pokud se mýlím, tak mě prosím opravte.
To odmaštění se dělá jak/čím, plz? Dík, T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
no na rovinu tu konstrukci umeju vapkou s přídavkem prumyslového odmaštovače....pak hned vysousim tlakovym vzduchem....na hrubo odmaštovačem brzd kterého mám hektolitry....a poslední faze jen na hadřík Isopropanol...nebo aceton...
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR