co třeba algebra ?
to je sice pravda, ale bez oné přitažlivosti by nepřišel. Tak jak byl dotyčný doslova tázán, anžto tření je jen jedna složka pohybu zvaného chůze...
Položená tak, aby bylo jasné, na co se ptá. Třeba "co vám umožnilo přijít", nebo tak něco. Aby tázaný poznal, že se profesor ptá na fyziku, ne na jeho (ne)chuť jít na zkoušku
Tohle je jako detektivky na Radiu Beat; co tam občas vyploděj za nápady a logický veletoče, to by se člověk po....
na řešení jste všichni přišli ... skutečně na řádku 3 je špatně to dělení nulou. Příklad je jen pro upamatování, že dělit nulou se nesmí ... a to i když ta nula je ukrytá ve výrazu
Nakonec kdo programuje, nebo vytváří vzorečky v excelu zná tuto chybu dost dobře - tam je to ale hlídané a program většinou spadne, než že by dal výsledek 2 = 1
Nakonec kdo programuje, nebo vytváří vzorečky v excelu zná tuto chybu dost dobře - tam je to ale hlídané a program většinou spadne, než že by dal výsledek 2 = 1
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
Kdyz jsem pred casem programoval v ASM nejaky MCU co mel v ALU instrukci deleni, bez sebemensiho zavahani nulou vydelil, jen nastavil priznak preteceni indikujici tuhle blbost.
Jaky byl vysledek takove operace si uz presne nepamatuju, ale mam pocit ze to byla nula. Takze bez osetreni priznaku preteceni by procesor k vysledku 1=2 dospel
Jaky byl vysledek takove operace si uz presne nepamatuju, ale mam pocit ze to byla nula. Takze bez osetreni priznaku preteceni by procesor k vysledku 1=2 dospel
Vysledek nehodi…
https://youtu.be/JU9ICaPZUCg
https://youtu.be/JU9ICaPZUCg