Primárně je konstruovaná na hliník nicméně nemám místo na extra stroj na dřevo tak potřebuji něco univerzálního. Dřevo bude spíš příležitostně a hlavně ještě nemám dodělané chlazení tak se to učím aspoň na dřevě .
Frézka z UHPC
Zdravím vespolek. Měl bych jeden drobný dotaz. Na frézku jsem počítal s deskou s T drážkami z CNC shopu, ale když jsem se podíval jak vyskočila cena desky 500x600 tak uvažuji spíš o objednání frézované desky z Alcomu – ALQAL s tím že si ty drážky vyhlodám sám. Jenom bych potřeboval vědět co udělá deska po vyfrézování drážek zda se nezdeformuje pnutím. Máte s tím někdo zkušenosti ???
zásadně bych použil desku vrtanou....je to modulární a dá se udělat spousta jednoučelových přípravků, svěrek, svěráků a podobných kravin....rastry okoukat NYcnc na youtube ....drážky jsou dobré na jiné stroje...navíc v hliníku moc dlouho nevydržej a tvrdší hliník má zase problém s pnutím...7075 se po odfrézování chová jako pružina...kroutí se.a podobně.....desku a odvrtat a ozávitovat přímo strojem...přefrézovat povrch.....vyrobit záslepky závitů...nebo překrejvat různým materiálem...možností je mrakypk9 píše: ↑28. 2. 2022, 6:10 Zdravím vespolek. Měl bych jeden drobný dotaz. Na frézku jsem počítal s deskou s T drážkami z CNC shopu, ale když jsem se podíval jak vyskočila cena desky 500x600 tak uvažuji spíš o objednání frézované desky z Alcomu – ALQAL s tím že si ty drážky vyhlodám sám. Jenom bych potřeboval vědět co udělá deska po vyfrézování drážek zda se nezdeformuje pnutím. Máte s tím někdo zkušenosti ???
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
popravdě mě nevyhovuje T drážka ani na klasické frézce.....ale tam je třeba velká dotahovací síla hlavně třeba na svěrák když se hrubuje nějakej nesmysl třeba horizontkou...což u tebe nehrozí..na cnc frézce mám T dražku a nasazuji rastr nebo vakuový stůl....takže si můžu vybrat.... je to opruz to předělávat teda.
jinak když sem psal o tom vrtání toho rastru strojem...jde o to že pokud máš udělanou geometrii stroje a už nebudeš nic předělávat tak při odvtání přimo na stroji máš rovnou paralelnost děr...a mužeš si udělat i vystružníkem díry na kolíky pro rychlé usazování polotovarů...zjednodušuje to prácí o více kusech..
Naposledy upravil(a) Modros dne 28. 2. 2022, 7:37, celkem upraveno 1 x.
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Vybral jsem si HW i SW ode Gravosu - GWE 114 (X,Y,Z,A)+ GWE65 + 2xGWE67 (potřebuji více vstupů a výstupů) + GWE124 (na řízení vyměníku) + SW Armote.
Jsem za tu volbu opravdu rád - výborná podpora - musím je pochválit.