mě nenasereš
Co jste dneska bastlili?
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3651
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
... jako chápu, že je to sporťák, ale nejde mně pod nos kombinace AT s těmi pádly, za celou dobu, co jsem tohle měl, tak jsem na ty pádla nehrábl, zařadil jsem "D" jako dědka a jenom šlapal na plyn
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Ahoj....to je klasická mechanická převodovka s dvojitou spojkou...v podstatě DSG....není to klasickej automat kde je cítit prokluz. Ten mod automat sem použil za 3 roky asi jednou....ono jezdit na 6tku 50km/h mě jde proti srsti.....a ježdění na silnici obsahuje asi 500 km ročně zbytek je okruh....tam by si s automatem na dědka asi nepochodil
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Ahoj,popros modrose, ať tě vezme do mostu na okruh a po pár kolech to pochopíš. GTR není auto do provozu po městě. V provozu s normálním vozem to je asi fakt zbytečný
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Je pravda že ty pádla u superba v Dsg mám...a jednou sem s tim řadil a přišlo mě to celkem vtipný...jako že proč tam vlastně jsou.....takže tam mám stejnej pocit....ale to jsou jablka a hrušky
na druhou stranu si nedokážu představit že by u Gtr byla řadící páka....já nestíhám řadit pádlama, natož sahat po fofrklacku....navíc jedeš třeba na dvojku a trojka už je zařazená a dáš pouze povel pro přehození spojek.....a když začneš brzdit tak slyšíš převodovku jak si to přehodí obráceně a tuší že budeš podřazovat a připraví si o kvalt níž..takže to přeřazení trvá řádově 180 ms
na druhou stranu si nedokážu představit že by u Gtr byla řadící páka....já nestíhám řadit pádlama, natož sahat po fofrklacku....navíc jedeš třeba na dvojku a trojka už je zařazená a dáš pouze povel pro přehození spojek.....a když začneš brzdit tak slyšíš převodovku jak si to přehodí obráceně a tuší že budeš podřazovat a připraví si o kvalt níž..takže to přeřazení trvá řádově 180 ms
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Musim ale vypíchnout jeden detail z kterého i když to funguje nemám dobrej pocit dodnes a to je to že se vám pod prdelí točí metr a půl dlouhá karbonová hřídel stejně jako motor a to jest skoro 8 tisíc otáček....ta pohání převodovku, vedle je pak klasickej kardan a ten pohání předek
Ta hřidel je slyšet a víte o ní celou dobu
Ta hřidel je slyšet a víte o ní celou dobu
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3651
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
jo na okruh to chápu, na běžný provoz je to fakt k prdu
švára dělá v nissanu a tuhle zrůdu si dost často bere na víkend, mají to tam jako zaměstnanecký benefit jakékoli auto z jejich produkce, karta na palivo je v autě zdarma, akorát pokuty neproplácí, a že už jich nasbíral, ono ta maximální 100 na dálnici co tam mají je dost na hovno, ale prý už na určitých úsecích v tokiu zkouší 120
švára dělá v nissanu a tuhle zrůdu si dost často bere na víkend, mají to tam jako zaměstnanecký benefit jakékoli auto z jejich produkce, karta na palivo je v autě zdarma, akorát pokuty neproplácí, a že už jich nasbíral, ono ta maximální 100 na dálnici co tam mají je dost na hovno, ale prý už na určitých úsecích v tokiu zkouší 120
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Nedáš sem nejaké časomiery???Modros píše: ↑3. 5. 2023, 11:05mě nenasereš
1. od konca?
Po delsi dobe jsem si neco bastlil tiskem ze Soft PLA. Byva to narocnejsi tisk nez z jinych flexu, treba TPU. Tentokrat to vyslo dobre, chce to nizke teploty, jen jeden perimetr a velmi malo vyplne s kratkym kotvenim k perimetru, aby to zustalo flexibilni... Kdyz se to ale podari, je to pak ve vysledku mozna nejhouzevnatejsi flex.
Jde o nosic UV filtru, ktery se nasouva a drzi trenim na objektivu Mantisu Compact.
Jde o nosic UV filtru, ktery se nasouva a drzi trenim na objektivu Mantisu Compact.
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
Co, prosím, znamená krátké kotvení k perimetru? Jak toho v sliceru dosáhnout? Chtěl bych také zkusit pružný materiál, takže se nejprve potřebuji našprtat teorii.Dawe píše: ↑5. 5. 2023, 7:20 Po delsi dobe jsem si neco bastlil tiskem ze Soft PLA. Byva to narocnejsi tisk nez z jinych flexu, treba TPU. Tentokrat to vyslo dobre, chce to nizke teploty, jen jeden perimetr a velmi malo vyplne s kratkym kotvenim k perimetru, aby to zustalo flexibilni... Kdyz se to ale podari, je to pak ve vysledku mozna nejhouzevnatejsi flex.
Jde o nosic UV filtru, ktery se nasouva a drzi trenim na objektivu Mantisu Compact.
miv> kotvenim infillu se mysli jeho napojeni na perimetry. V PS to najdes v nastaveni infillu jako jedny z prvnich nastaveni pojmenovane jako ...anchors..
Kdyz je kotveni delsi, tak je infill lepe spojeny s peromentem, ale zase mu lokalne tvori "druhy perimetr", takze je to v tech mistech tuzsi, obvod se deformuje nerovnomerne, vznikaji tam koncentratory napeti a pri vetsich pretvorenim to brzo praska.
Priklad kratkeho a dlouheho kotveni.
Kdyz je kotveni delsi, tak je infill lepe spojeny s peromentem, ale zase mu lokalne tvori "druhy perimetr", takze je to v tech mistech tuzsi, obvod se deformuje nerovnomerne, vznikaji tam koncentratory napeti a pri vetsich pretvorenim to brzo praska.
Priklad kratkeho a dlouheho kotveni.
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo