Vřeteno KRESS hazivost

ostatní motory, vřetena, regulace, snímaní otáček a jiné
Uživatelský avatar
azamo
Příspěvky: 604
Registrován: 11. 4. 2014, 7:43
Bydliště: Zlín

29. 5. 2014, 8:50

Přemýšlím o koupi vřetena kress . Chci se zeptat jak je to z reálnou házivostí kleštiny ?
Chci občas frézovat hliník 3mm frézou . pokud budu používat jednobřitou tak by to nemělo být tak kritické ale co dvoubřité ?
máte stím někdo praktické zkušenosti ?
Druhá možnost je nějaké 0.8kw čína , ale do toho se mi moc nechce . přijde mi to taková sázka do loterie co vlastně číňan pošle , aby to stou házivostí nebylo ještě horší .
Díky za rady . Jsem začátečník a teprve se učím ,tak jestli plácám nesmysly tak mě opravte :roll:
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6960
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

29. 5. 2014, 8:53

kupodivu kres i čínská vřetena mají házivost velice nízkou , spíš je problmém sehnat levné kleštiny v přijatelné házivosti ,
nexus06
Příspěvky: 75
Registrován: 25. 1. 2009, 8:06
Bydliště: praha

29. 5. 2014, 9:20

no ja jsem stál před stejným dilematem a rozhodl se pro číňana. Když jsem slyšel ten kravál z Kresse, tak se mi jsem myslel, že mi pukne hlava. Chvilku se to dá vydržet, ale pár hodin? Mám doma ručního Dremela, ten je tišší než Kress. Dílnu mám v bytě. Jakmile vezmu do ruky Dremela, už je ve dveřích má neuvěřítelně tolerantní dražší půlka( to myslím smrtelně vážně, zlatá to žena ). Spolehlivě ji vzbudí. Číňan si může frézovat celou noc jak chce a všichni chrupkají. To jen pro ilustraci jaký je to rozdíl. Pokud vodou chlazený, tak je krásně tichý. Vzduchem sice ušetříš na chlazení, ale už to taková hitparáda není. Navíc ti ten zatracený ventilátor rozfoukává piliny a zasírá vše okolo. S vodou chlazeným vřetenem jsem tenhle problém neznál, krásně mi to bralo odsávání.