3D modelování

CAM software
Odpovědět
Roman K.
Příspěvky: 3
Registrován: 4. 11. 2015, 9:10

4. 11. 2015, 10:28

Jsem začátečník,
vím že takových temat je tady hodně koukam a čtu co vidim. Mám ale malou otázku už nějaky čas se učim kreslit a pracovat na freze a cnc stroji moje zkušenosti jsou 2 roky na stroji a stoho necelý rok na programu Fagor. Začlo mě to hodně zajímat a proto hledám malé 4 ose cnc spiš modelářske nebo stolní (nechám si poradit) a dotoho něco na tvoření programu na tento stroj. Moje otázka je, jakým směrem se ubírat, ať to ma hlavu, patu. A co se unás nejvíc použiva na kresleni nebo programování. Předem díki.
Uživatelský avatar
Ferda
Příspěvky: 329
Registrován: 28. 5. 2009, 9:15

5. 11. 2015, 6:38

Ahoj,

Nikdo nereaguje? Podle mne dobrý modelář je Solidworks-SW. Samo že jsou lepší , ale SW je pro blbce, naučil jsem se také :lol: . Ten kdo to dělal (programoval) tak byl podle mne bývalý konstruktér a technolog zároveň. Možná, ale jsou již všechny PRG obdobné. Mé srovnání vycházi z období AutoCad a ještě nejaký CAD ten si nepamatuji a ten zanik :P .
Samo že problém SW je však cena . Když modelář a CAM tak to chce to co je spolu integrovaný a dobře si rozumí s modelem a plochami. Ale s cenami to bude asi problém.
Práce fšeho druhu (hlavně závity)
Jsme ČEŠI, musíme si pomáhat!
Uživatelský avatar
azamo
Příspěvky: 604
Registrován: 11. 4. 2014, 7:43
Bydliště: Zlín

5. 11. 2015, 10:34

Zkus se podívat na http://www.autodesk.com/products/fusion-360/overview http://www.autodesk.com/products/fusion-360/try-buy
Je to pro nekomerční použití zadara včetně HSM works což není vůbec špatné .
Roman K.
Příspěvky: 3
Registrován: 4. 11. 2015, 9:10

6. 11. 2015, 4:29

Ahoj, no at reaguje kdo chce, díki za rady už se na těch programech pracuje :), zatim jen čtu tady na netu. Nainstaloval jsem autocad 2015 (zatím).
Attila1976
Příspěvky: 29
Registrován: 29. 12. 2013, 9:39

7. 11. 2015, 8:53