Obdelníkový otvor

Požadavky na výrobu dílů - poptávkové fórum
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod robokop » 14 čer 2018, 07:42

normalne riznout na dratku a pak to po x mesicu strhavat konstrukterovi z platu
RoBoKop
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
 
Příspěvky: 15044
Registrován: 10 črc 2006, 12:12
Bydliště: Praha

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod snovv » 14 čer 2018, 07:49

Musí to být průchozí otvor 12x14mm L 65mm tolerance 1 desetina, nic víc o tom nevím.
snovv
 
Příspěvky: 45
Registrován: 05 bře 2007, 19:41

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod fmodel » 14 čer 2018, 08:14

snovv píše:A protlačovací trn by to zvládl? nemám s ním žádné zkušenosti.

Ano ,nejdřív musíš najít někoho kdo má mašinu ,ten pak má i někoho kdo mu udělá trn .
Uživatelský avatar
fmodel
 
Příspěvky: 4216
Registrován: 26 říj 2011, 22:37

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod capumpor » 14 čer 2018, 08:20

Na štosce by to neměl být problém. Proto je ptám jak ten díl vypadá, jestli se to dá nějak rozumně upnout. Toleranci už víme.
capumpor
 
Příspěvky: 932
Registrován: 23 úno 2008, 23:42
Bydliště: obec Černý Vůl

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod fmodel » 14 čer 2018, 08:50

bobik píše:Šlo by to vyštouchat na nějaký tužší CNC frézce s napevno upnutým nožem?

:lol: Znáš někoho kdo si nechá kurv..t mašinu za pár milionů na takhle blbým kšeftu ?
Uživatelský avatar
fmodel
 
Příspěvky: 4216
Registrován: 26 říj 2011, 22:37

Reklama

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod milan584 » 14 čer 2018, 09:14

capumpor píše:Na štosce by to neměl být problém. Proto je ptám jak ten díl vypadá, jestli se to dá nějak rozumně upnout. Toleranci už víme.

Doporučoval bych si to zkusit - dlouhá hranatá díra se překvapivě :lol: šťouchá jinak "dobře" než díra pro pero (kde je tolerance - šířka drážky obvykle daná šířkou nože).
Jediná použitelná produktivní technologie je protahování (i protlačovat to bude problém - bude to mít tendenci vybočit).
Samozřejmě tu operaci (včetně protahováku) bych naúčtovat tomu píp, co to namaloval (vy"myslel" :roll: ).
A na závěr jako obvykle - bez výkresu je to diskuze naprosto o ničem.
milan584
 
Příspěvky: 899
Registrován: 12 kvě 2009, 14:17
Bydliště: na jihu

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod bobik » 14 čer 2018, 10:34

bobik píše:
Šlo by to vyštouchat na nějaký tužší CNC frézce s napevno upnutým nožem?


:lol: Znáš někoho kdo si nechá kurv..t mašinu za pár milionů na takhle blbým kšeftu ?

Proč zkurvit? Osová síla bude určitě menší, než při vrtání desítkou vrtákem.
Uživatelský avatar
bobik
 
Příspěvky: 2366
Registrován: 11 pro 2007, 20:48
Bydliště: Nýrsko

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod prochaska » 14 čer 2018, 10:39

robokop píše:normalne riznout na dratku a pak to po x mesicu strhavat konstrukterovi z platu


:lol: :lol: :lol:
Aleš Procháska
prochaska
 
Příspěvky: 5082
Registrován: 16 črc 2006, 00:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod fmodel » 14 čer 2018, 11:06

bobik píše:
bobik píše:
Šlo by to vyštouchat na nějaký tužší CNC frézce s napevno upnutým nožem?

:lol: Znáš někoho kdo si nechá kurv..t mašinu za pár milionů na takhle blbým kšeftu ?

Proč zkurvit? Osová síla bude určitě menší, než při vrtání desítkou vrtákem.


Teorie a praxe je občas rozdílná ,né vždy všechno klapne a né vždy se špony loupou jak banán .
U toho vrtáku bude asi důležité to otáčení a rozklad sil ,co se stane když se ti nůž párkrát odtlačí a pak to nahrábne najednou.Ty by sis to na svoji vlastní mašinu dal???
Uživatelský avatar
fmodel
 
Příspěvky: 4216
Registrován: 26 říj 2011, 22:37

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod bobik » 14 čer 2018, 17:55

Nedal. Proto se tady ptám, zda někdo zkoušel obrážet na CNC frézce dle programu.
Uživatelský avatar
bobik
 
Příspěvky: 2366
Registrován: 11 pro 2007, 20:48
Bydliště: Nýrsko

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod majo477 » 14 čer 2018, 18:34

Ja obrážam celkom často na cnc fréze,,nerez,ocel,hlinik,drážky na pero,obrážal som aj štvorhranné otvori 12x12 do hliníku hlbka do 50mm v pohode,do oceli som neskúšal,ocel záber na stranu 0.01mm,hliník 0.02mm v pohode,origo nožom Horn,,do hliníku som si vyrobil az do hlbky drážky 110mm
majo477
 
Příspěvky: 130
Registrován: 28 kvě 2014, 20:39

Reklama

Průmyslové snímače tlaku, hustoty, teploty, průtoku a výšky hladiny.
Staňte se partnerem jednoho z předních výrobců prumyslových snímačů v Evropě
www.aplisenscz.cz Jičín, Jaselská 636, PSČ 506 01 tel. 737 423 730

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod bobik » 14 čer 2018, 19:00

A to ti to tu stovkovou šponu krouhne? Neměla by mít špona nějakou minimální tloušťku právě pro odtlačení? Jestli to není jak píše fmodel, jednou dvakrát naprázdno s odtlačeným nástrojem a pak záběr 0,03.
Uživatelský avatar
bobik
 
Příspěvky: 2366
Registrován: 11 pro 2007, 20:48
Bydliště: Nýrsko

Reklama

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod majo477 » 14 čer 2018, 19:20

Všetko záleží na akom stroji to robíš,skúšal som rozne zábery ale tá stovka do nereze a oceli je tak akurát,aj čo sa týka životnosti plátku,,npr drážka 10P9 ocel po 0.01 plátok mi vydrži cca 50 drážok v pohode,pri hlbke tak do 40mm,,samozrejme priebežná drážka,,pri slepej je treba urobit zápich,obrážam to posuvom 5000,na dne drážky odskok 2mm a rychloposuvom hore,,celkom to kmitá
majo477
 
Příspěvky: 130
Registrován: 28 kvě 2014, 20:39

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod snovv » 15 čer 2018, 07:44

Ptal jsem se jedné firmy na protahovací trn, museli by se vyrobit dva kusy dlouhé 700mm stálo by to 25 tisíc, takže to asi dělat nebudu.
snovv
 
Příspěvky: 45
Registrován: 05 bře 2007, 19:41

Reklama

Průmyslové snímače tlaku, hustoty, teploty, průtoku a výšky hladiny.
Staňte se partnerem jednoho z předních výrobců prumyslových snímačů v Evropě
www.aplisenscz.cz Jičín, Jaselská 636, PSČ 506 01 tel. 737 423 730

Re: Obdelníkový otvor

Příspěvekod bobik » 15 čer 2018, 08:12

To je furt levnější, než to řezat na drátu. I s protažením to vychází kolem 370Kč/kus. To není zase tak moc na takový špek.
Uživatelský avatar
bobik
 
Příspěvky: 2366
Registrován: 11 pro 2007, 20:48
Bydliště: Nýrsko

PředchozíDalší

Zpět na Potřebuji vyrobit - vypomoc pri vyrobe

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: bobanbob a 0 návštevníků

smishek.com