Přeprava stroje odtahovkou

kdo co kam potrebuje dopravit, kdo nabizi dopravu, periodicky nekam jezdi, ostatni veci kolem dopravy
sts
Příspěvky: 71
Registrován: 14. 10. 2008, 4:53
Bydliště: Všetaty

9. 10. 2016, 6:59

Vezl jsem rámovou pilu. Na tu nemá cenu schánět dopravu. Takže vozejk za auto.
Abych to mohl snadno sundat, tak jsem pilu dal na paletu. To byla první chyba. Ta mrcha se prohýbá což jsem zjistil až cestou. tak jsem dotáhl kurty.
Kurty jsem měl nějaký z baubau. Druhá chyba.
Na kruháku par km od domova jsem v zrcátku viděl zpomaleně jak se pila nahla na jednu stranu a pak nadruhou a elegantně bokem seskočila z vozejku. Kurty jako by tam nebyly. Ten chlap v autě zamnou měl neuvěřitelně vytřeštěné oči. A já vlastně taky. Naštěstí se nikomu nic nestalo a pila spadla spodkem do měkýho. Kousek byl sklad s ještěrkou. Chlapík mi to hodil spátky na vozejk a paleta putovala do kufru.
Po tomhle zážitku, zásadně paletu ne!!! Jen to položit na trámky. A kurty jedině a atestem a ne v baubau.
Uživatelský avatar
b3nd3r
Příspěvky: 458
Registrován: 23. 7. 2010, 9:39
Bydliště: Teplice

9. 10. 2016, 7:55

No vidis, ja jsem vsechny stroje prestehoval privezl a pak i prestehoval do nove dilny na paletach (bud klasicky eurovky a brusku 2UD na jedny vetsi, soustruh na 2 - pro kazdou nohu jednu). Soupis stroju je v podpise nize, k tomu jeste ohybacka na trubky XOTH40, 2 velky svarecky, plasma, velka rozbruska, zvedak na auto, bruska na kulato 2UD750. Vsechno to jsou stroje prez 1,5 - 2t. Nikde se nic nehlo, nic necestovalo. Vse radne utazeno poradnymi kurtami. Az na ten soustruh (ten jsme nakladali a sundavali 2ma jesterkama naraz) jsem vse zvladl sam nalozit na nakladak a velkej prives, sam prevezt a nakonec i sam slozit. Stroj se musi postavit tak, aby stal co nejvice na spalkach. Kdyz byl mensi, tak jsem na paletu dal drevotriskovou desku pro lepsi rozlozeni vahy. Kdybych mel platit nejaky auto s rukou nebo jerab, tak se nedoplatim.
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
aleshonsa
Příspěvky: 2954
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

9. 10. 2016, 8:17

Já to při přepravě na paletě mít nepotřebuju, takže tam dam fošny. Stejně to nemam čím sundat, takže to musí být auto s rukou, a akorát aby mi to pak na paletu složil, abych s tím mohl jezdit na paleťáku.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
aleshonsa
Příspěvky: 2954
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

9. 10. 2016, 9:14

sts píše:Vezl jsem rámovou pilu. Na tu nemá cenu schánět dopravu. Takže vozejk za auto.
Abych to mohl snadno sundat, tak jsem pilu dal na paletu. To byla první chyba. Ta mrcha se prohýbá což jsem zjistil až cestou. tak jsem dotáhl kurty.
Kurty jsem měl nějaký z baubau. Druhá chyba.
Na kruháku par km od domova jsem v zrcátku viděl zpomaleně jak se pila nahla na jednu stranu a pak nadruhou a elegantně bokem seskočila z vozejku. Kurty jako by tam nebyly. Ten chlap v autě zamnou měl neuvěřitelně vytřeštěné oči. A já vlastně taky. Naštěstí se nikomu nic nestalo a pila spadla spodkem do měkýho. Kousek byl sklad s ještěrkou. Chlapík mi to hodil spátky na vozejk a paleta putovala do kufru.
Po tomhle zážitku, zásadně paletu ne!!! Jen to položit na trámky. A kurty jedině a atestem a ne v baubau.
No a máš tip na výrobce nebo dodavatele? Já jsem namátkově našel http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... TEZY-Belts" onclick="window.open(this.href);return false;
Kurtny co mam jsou akorát nějaké noname s malou nosností, co jsme koupili pro použití místo gumových lan, když se veze něco lehkého (tyčový materiál na střešním nosiči, kolečko nebo míchačka ve vozíku atd.).
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4856
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

9. 10. 2016, 9:50

http://www.vazaky.com/textilni-vazaky/u ... ou-4000kg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vazaky.com/textilni-vazaky/u ... dvoudilne/" onclick="window.open(this.href);return false;

Používám na odtahu pětituny, až budu brát další, tak zase ty
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
sts
Příspěvky: 71
Registrován: 14. 10. 2008, 4:53
Bydliště: Všetaty

10. 10. 2016, 4:29

Kupuji je taky na výše uvedeném odkaze.
bobanbob
Příspěvky: 229
Registrován: 9. 6. 2016, 5:15
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

10. 10. 2016, 5:14

stačí velká benzina s odpočívadlem :D já tak pořídil od kamionáka kurty na 8 tun za flašku :D
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4849
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

10. 10. 2016, 9:50

To same mi rikal kamionak. Prikopy kolem hranic jsou jich pry plne. Nemci a Rakusaci to udajne hodne resi a revize stoji stejne jako nove. Tak je vyhazujuji a berou nove.
bobanbob
Příspěvky: 229
Registrován: 9. 6. 2016, 5:15
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

10. 10. 2016, 9:55

Jediná nevýhoda takových kurt je ze nesmí na vozejk s obi a podobně. Trochu víc je utáhneš a vozejk je komlet skroucenej :D
aleshonsa
Příspěvky: 2954
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

10. 10. 2016, 10:35

Mě bohatě stačí na 1t. Nosnost vozíku máme 500kg, takže i ta 1t je pořád ještě dost, když uvážím stejně použiju víc kurten najednou.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4856
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

10. 10. 2016, 11:38

U těch silnějších jsou i lepší ráčny, prostě ty velký kurtny vydržej víc, líp fungujou, líp se povolujou. Ale myšlenka více kusů je taky správná.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
aleshonsa
Příspěvky: 2954
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

19. 10. 2016, 9:45

Tak už jsem jí převezl odtahovkou za 3 000,-. Nakonec mi šlo nejen o cenu, ale odtahovka byla o dost operativnější než náklaďák s rukou. Jinak nakonec jsme to zvedali podobně jako v manuálu. Akorát tam byl ještě třetí hák u vřeteníku. Na plošině se to vezlo bez fošen a ani se to nehlo.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Odpovědět

Zpět na „doprava“