Nakoniec mi poradili v obchode nasledovne:david.2 píše: ↑25. 5. 2023, 8:59Normálně vezmi pistoli na mytí(na vzduch,takovou tu fixírku),rozmíchej třeba (i starou) naftu s benzínem a pořádně to propláchni.Ničemu nemůžeš ublížit,můžeš to použít uvnitř i zvenku.DaDo1114 píše: ↑22. 5. 2023, 8:49 Tak dnes som sa po dlhom vahani pustil do toho troska nazriet.
Zajtra skusim povysavat tu hrubsiu spinu,potom precistim stetkou a naftou a preplachnem tym preplachovym olejom a dam vsade vsetok olej ako ma mi poradili:
Do vretenika MADIT OL 22 (pripadne ak sa mi bude dat zohnat OL10).
Do supportu a prevodovky MADIL OL 46.
Alebo mam ist radsej podla tabulky PARAMO OL-PO3,KV46 a KV-100?
Oleje ok,ale do vřeteníku patří ten P03 (pšont dodává nějakou náhradu,paramo už není),J2 je moc hustá ,když použiješ tu zmíněnou J10 ,tak se dávala půl na půl s petrolejem .I když, kdo ví,jaké vůle jsou na vřeteni,možná by tam protekl i hustší:-).Myslím,že tenhle soustruh,po tom,co zažil bude rád za cokoli,co maže!
Do prevodovky KV100
Do supportu a nortonky KV46
A do vretenika spinol PO3 (to je skoro ako voda).
Pytal som sa na preplachovy olej a predavac mi povedal,ze to nemusim ani cistit (samozrejme ked uz to mam rozobrate,ze to vycistim) a mam vsetok olej vypustit (ja som nemal nikde ziaden,okrem prevodovky) a nasledne dat tolko oleja kolko je treba, nabehat 20 moto hodin a vymenit este raz a bude to ok.
Ze ten olej ma v sebe rozne aditiva a naviaze na seba vsetko a tym sa to akoby preplachne...
Ked pozrete na fotky, podla mna tam olej este od vyrobcu snad ani meneny nebol
Ten olej v tom sacku je z prevodovky
Vretenik uz maze,este dokupim jednu tu mosadznu trubicku a pustim sa do cistenia toho supportu
Niekde som tu cital,ze to celo tej supportovej skrine sa da dat dole aj s tymi packami. Naozaj to tak ide aj ked to da troska zabrat, tak snad to niekomu v buducnosti pomoze