650 -delka K300-klasicke..1000
470 -sirka K500-nizke.....1800
DRO displey..YH800-3...2800 (stalo o 150 vic nez 2 ose)
pravitka funguji jen se stejnou znackou na starsi zobrazovaci jednotku nejdou..
No tak já si nejsem moc jistý tím, že to nebylo vystaveno vysoké teplotě, protože majitel po mém dotazu mě potvrdil, že jsou roztavené ty hliníkové krytky pod kterými jsou stírátka na loži, takže bych s nadsázkou taky prohlásil, že má teď kalené lože jak už zde psal Elbarto.FrantaB píše: ↑23. 2. 2022, 4:25 Podle toho jak vypadají izolace na drátech, vinutí motoru a jeho provázání (pořád bílé), tak nebyl vystaven tak vysoké teplotě. Dokonce vypadá nezapopeleně. Pokud někde hoří plasty, barvy a ředidla, ten kouř je takhle barevný, v kombinaci s hasidly docela agresivní. Znám to z vlastní zkušenosti, kdy věci vystavené tak 50°C vypadaly jako ten soustruh, ačkoliv pod tím příšerným a nepředstavitelně smradlavým nánosem byly úplně v pohodě (pár dní, než se do povrchu zažrala hluboká důlková koroze). Jestli s tím chce něco dělat, tak wapka, strašná spousta vody, nakonec pár kýblů horké vody se sodou na praní, oblít a ostříkat všude možně (rozumněj úplně všude, ne jen kde je to snadno možné). Co nejdřív (jakože hned, v řádu prvních dní) rozebrat na součástky a všechny prohnat zásaditým odstraňovačem nátěrů a zbavit to úplně všeho, včetně původního olejového tmelu (bude nejspíš nasáklý zplodinami a tedy korozivní), rozhodně ve všech místech, kde je jen podezření na trhlinku nebo jiné narušení.
Pokud je správný předpoklad o nevysoké teplotě, jen strašné zakouřenosti, tak by z toho mohla být moc pěkná generálka.
Jestli je plán okartáčovat-odrezit naftou-naštětkovat, tak mu pod tou barvou zrezne do děravosti ementálu. Může ho poslat do hutí rovnou.