Tos s-28 žebrák
For a drawing of the gear hub, see attached photo. I can't measure the dimensions of the cases, I'm not at the machine.
Sorry for the bad English, it's a Google translator.
Sorry for the bad English, it's a Google translator.
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Česky neumím, ale víte jaká je kvalita překladu =/ Ale zkusím, předem se omlouvám - tohle je Google překlad.
Odešel jsem z dílny a zapomněl změřit rozměry průchodek zástěry. A materiál na jejich výrobu již musí být objednán. Nemohu se teď vrátit a měřit. Může někdo změřit alespoň přibližně vnější průměr pouzder (zakroužkované červeně, foto 1 a 2)?
Mám také opotřebovanou šestihrannou matici na vodícím šroubu (foto 3). Vnitřní okraje jsou ošoupané a působí spíše jako 12ti stranný. Nebo nějaké nápady, jak to opravit? Pokud udělám nový, jaký je nejlepší materiál? Litina, bronz, kalená ocel?
Není potřeba se omlouvat! Díky moc!
Chápu to správně, že ozubený věnec (modul ozubeného kola 2) je z jednoho kusu se součástí? Nebo je možná natlačený na pouzdro?
Jen nemám odvalovací frézu ani obrážečku ozubení a je těžké takovou službu najít. Je možné nějak obnovit opotřebení nativní části?
Ten popraskanej dotyk lunety- dle mýho názoru a praxe, se to stalo tak, že tam někdo upnul něco šišatýho, nejspíš silnostěnou trubku, utáhl to do lunety a pustit. Sám jsem tímhle způsobem v učení sešrotoval dotyk lunety, u SU 50tky ,Blbec. ! BACHA NA TRUBKY, BEJVAJ ŠIŠATÝ!
Soustruh S28 TOS Žebrák,
Frézka Zbrojovka F321 1934
Frézka Zbrojovka F321 1934
To větší pouzdro má vnější průměr 26mm.
Menší jsem nemohl změřit protože z důvodu úniku oleje tímto pouzdrem ho mám zaslepené přilepeným víčkem.
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Zdravim majitele S28..jen dotaz pro vlasniky klestin.. ..Jaky je koncovy zavit na klestinach k danemu soustruhu..
vetsinou uvadeji lidi metricky27X1,25
mne však vychazi 20z na 1" (což je logičtějši ..vtahovani do kužele )
kde je tedy pravda..
vetsinou uvadeji lidi metricky27X1,25
mne však vychazi 20z na 1" (což je logičtějši ..vtahovani do kužele )
kde je tedy pravda..
Kde je pravda, nevím. Ale asi tam hapruji ty čtyři desetiny, 20zavitu x1,25 je 25mm a 20 závitu na 25,4mm. To se ztratí v překladu.
nestudoval jsem to
ale kdesi kdysi tu byla zmínka, že nějaký typ kleštin v originálním provedení má palcový závit a tuzemské provedení se vyrábělo s metrickým
...
v každém případě by stačilo vzít závitové měrky a přiložit je k závitu
bylo by jednoznačně jasno
ale kdesi kdysi tu byla zmínka, že nějaký typ kleštin v originálním provedení má palcový závit a tuzemské provedení se vyrábělo s metrickým
...
v každém případě by stačilo vzít závitové měrky a přiložit je k závitu
bylo by jednoznačně jasno
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Pěkný den,
Brit má pravdu, je to ACME 17/16"- 20, jenom doplním, že má vrcholový úhel 29°.
Stejný profil (i stoupání), ale s velkým průměrem 22,8 mm mám ještě u kleštin s průměrem těla 23 mm a celkovou délkou 96,5 mm, ty se měly používat u BN 102(?)
Brit má pravdu, je to ACME 17/16"- 20, jenom doplním, že má vrcholový úhel 29°.
Stejný profil (i stoupání), ale s velkým průměrem 22,8 mm mám ještě u kleštin s průměrem těla 23 mm a celkovou délkou 96,5 mm, ty se měly používat u BN 102(?)