Soustruh sm 16
Díky, ale já teď nevím, jestli je tam obyčejný, nebo s pojistkou.
Skládám to a čistím, takže to mám venku abych mohl chodit okolo. Dneska celodenní chcavec, tak je lepší to neodkrývat.
Proto jsem se ani nepodíval jaký ten typ tam je.
Ten obyčejný tu mám, to tě otravovat kdyžtak nebudu muset.
Skládám to a čistím, takže to mám venku abych mohl chodit okolo. Dneska celodenní chcavec, tak je lepší to neodkrývat.
Proto jsem se ani nepodíval jaký ten typ tam je.
Ten obyčejný tu mám, to tě otravovat kdyžtak nebudu muset.
Sběratel strojů :-)
I když ono je to vlastně jedno, že jo? Jde jen o to, že na otočném je šipka. Jinak ten červený plast je stejný a rozdíl je až v tom bilém vnitřku. Je to tak nebo kecám? Do elektriky se se....ru málo.
Sběratel strojů :-)
Je ještě typ, co když se stiskne, tak zůstane stisknutý a musí se pootočit aby opět odskočil. Do té doby nelze motor nahodit.
Ale myslím, že ten bajonet, nebo jak to nazvat, je jen záležitost vnitřku T6ky. Červený hřib lze použít i z obyčejného typu. Jen nemá tu šipku. Tak ta se tam dá dodělat snadno. V jednom místě má dírku a tam je červík na výměnu.
Vnitřek tlačítka tam u své SM mám, chybí jen ta červená část, jen teď nevím jaký z typů tam je.
Ale děkuji ti za nabídku
Ale myslím, že ten bajonet, nebo jak to nazvat, je jen záležitost vnitřku T6ky. Červený hřib lze použít i z obyčejného typu. Jen nemá tu šipku. Tak ta se tam dá dodělat snadno. V jednom místě má dírku a tam je červík na výměnu.
Vnitřek tlačítka tam u své SM mám, chybí jen ta červená část, jen teď nevím jaký z typů tam je.
Ale děkuji ti za nabídku
Sběratel strojů :-)
Jo, otravný je.
Viz moje fotka hore.
To je tak, když ti v práci na stroj leze fušovat každej, kdo má do prd.le díru.
Navíc SUI32 nelze spustit, pokud je málo oleje. Takže přijdu do roboty, zjistím, že nejde zapnout stroj. Tak vezmu 8 imbus, sundam dekl a koukám, že oleje je dost.
Tak se zděsím, že je v háji stykač.
Az potom si všimnu, že stopka je zamačknutá. A to je furt dokola.
Viz moje fotka hore.
To je tak, když ti v práci na stroj leze fušovat každej, kdo má do prd.le díru.
Navíc SUI32 nelze spustit, pokud je málo oleje. Takže přijdu do roboty, zjistím, že nejde zapnout stroj. Tak vezmu 8 imbus, sundam dekl a koukám, že oleje je dost.
Tak se zděsím, že je v háji stykač.
Az potom si všimnu, že stopka je zamačknutá. A to je furt dokola.
Sběratel strojů :-)
Aha, myslels aretace... Pojistka je v elektrice něco jinýho
Na SM16-A je bez aretace. T6ky maj všechny funkce přímo ve hmatníku, samotné spínačové jednotky jsou všechny stejné.
Pokud jsou hříbky s aretací, tak je velice vhodné na jeden kontakt stykače dát signalizaci rozpojení bezpečnostního okruhu. Na VN zkušebnách po kterých se motám mívaj třeba na hale 8 hříbků a koncáky na dvěřích + optický závory. Tam je teprv srandy najít, kde je to vyblokovaný.
Na SM16-A je bez aretace. T6ky maj všechny funkce přímo ve hmatníku, samotné spínačové jednotky jsou všechny stejné.
Pokud jsou hříbky s aretací, tak je velice vhodné na jeden kontakt stykače dát signalizaci rozpojení bezpečnostního okruhu. Na VN zkušebnách po kterých se motám mívaj třeba na hale 8 hříbků a koncáky na dvěřích + optický závory. Tam je teprv srandy najít, kde je to vyblokovaný.
Naposledy upravil(a) jenicek dne 23. 5. 2019, 8:29, celkem upraveno 1 x.
Potom T6 nebo moderní alternativa tlačítko se zámečkem. Na burze 30-50 kaček. Když něco překovávám dávám to všude. Pro elektrikáře to sice není překážda, ale pro lopaty díky bohu ano.
U některých hříbku jsou gumičky pro vyšší krytí. Doporučuju vyhodit a případně dát i slabší pružinku. STOPku i bouchačky mám rád na "fouknutí"
U některých hříbku jsou gumičky pro vyšší krytí. Doporučuju vyhodit a případně dát i slabší pružinku. STOPku i bouchačky mám rád na "fouknutí"
Já zastavuju zásadně rukávem
Stačí trochu povolit lamely na spojce.
Je to menší zlo, než se hrabat v elektrice a dostat kopanec
Ne, dělám si srandičky.
Sorry za nedorozumění, ale já zase když se řekne aretace, myslím si hned tu na nožové hlavě. Pro mě je to blokované tlačítko prostě knoflík s pojistkou
Stroj zatím čistím. Ale přijdou větší problémy. Třeba to, že se mi smazaly značky na některých kabelech. Hlavně ty, co vedou na elektromagnet brzdy a na mikrospínače poloh řazení kol. Ale někde mám fotky. Pokračování až nebude chcati.
Stačí trochu povolit lamely na spojce.
Je to menší zlo, než se hrabat v elektrice a dostat kopanec
Ne, dělám si srandičky.
Sorry za nedorozumění, ale já zase když se řekne aretace, myslím si hned tu na nožové hlavě. Pro mě je to blokované tlačítko prostě knoflík s pojistkou
Stroj zatím čistím. Ale přijdou větší problémy. Třeba to, že se mi smazaly značky na některých kabelech. Hlavně ty, co vedou na elektromagnet brzdy a na mikrospínače poloh řazení kol. Ale někde mám fotky. Pokračování až nebude chcati.
Sběratel strojů :-)