Soustruh sm 16
na B je ozubeny siroky 16 mm sily 3 mm
a u zubu tapu kdyz zmerim roztec tak mi vychazi 7,5 mm 7,4 mm
na te gume se to blbe meri ale tak nejak to je a kdyz kouknu na remeny na netu tak tam takovou roztec u zadnych remenu nevidim.
a u zubu tapu kdyz zmerim roztec tak mi vychazi 7,5 mm 7,4 mm
na te gume se to blbe meri ale tak nejak to je a kdyz kouknu na remeny na netu tak tam takovou roztec u zadnych remenu nevidim.
Tos SM16B, Tos FN20, Tos FA2, Hodinařske soustruhy
tak z remene, jsem se dostasl dal je to atip ktery se uz nedela.
Tak ze bomba.
Nejrozumejsi asi bude predelani na remen 5m šire 15mm a sily 3,4 mm prijde mi to asi nejpodobnejsi.
Tak ze z toho mam ohromnou radost
Napada nekoho jina moznost??
Tak ze bomba.
Nejrozumejsi asi bude predelani na remen 5m šire 15mm a sily 3,4 mm prijde mi to asi nejpodobnejsi.
Tak ze z toho mam ohromnou radost
Napada nekoho jina moznost??
Tos SM16B, Tos FN20, Tos FA2, Hodinařske soustruhy
tak remen se sehnal jen me se.... to ze Gumarny Zubri jej delali za 50 kč.
a ted budu mit continetal mno a odber maji 2 kusy a cena kusu je 1300,-.
Tak kdyby nekdo nekdy schanel tak jeden mam navic.
Oznaceni remene je
Contitech Synchroflex V912/7.
A ja jdu tise skripat zubama
a ted budu mit continetal mno a odber maji 2 kusy a cena kusu je 1300,-.
Tak kdyby nekdo nekdy schanel tak jeden mam navic.
Oznaceni remene je
Contitech Synchroflex V912/7.
A ja jdu tise skripat zubama
Tos SM16B, Tos FN20, Tos FA2, Hodinařske soustruhy
Prosím tě,jak je dlouhej,možná ho tu mám a nevím o tom..drekk píše: ↑24. 10. 2018, 3:54 tak remen se sehnal jen me se.... to ze Gumarny Zubri jej delali za 50 kč.
a ted budu mit continetal mno a odber maji 2 kusy a cena kusu je 1300,-.
Tak kdyby nekdo nekdy schanel tak jeden mam navic.
Oznaceni remene je
Contitech Synchroflex V912/7.
A ja jdu tise skripat zubama
Mam dotaz na hlavni remen soustruhu. Je v originale pogumovany povrch? Dnes jsem ten svuj remen odmastil a to co tam z nej zustalo je pouze neco, jako silonova tkanina (asi 2mm silna). Vsude okolo remenu v soustruhu jsem pri cisteni nachazel slabe lupinky ze spuchle asi gumy, nebo tomu podomny material. Ale nejsem si jisty, ze je to zrovna z remenu. Ptam se proto, jestli mam shanet remen novy, nebo to co tam je ok.
rekl bych ze bude pogumovany prislo mi to tak kdyz jsem jej mel dole a pod gumou je textilie
novy se bude asi hure schanet origo
kdybych daval novy tak bych zasel za neky kdo dela dopravnikove pasy
novy se bude asi hure schanet origo
kdybych daval novy tak bych zasel za neky kdo dela dopravnikove pasy
Tos SM16B, Tos FN20, Tos FA2, Hodinařske soustruhy
Motor tak skokovo zopne/vypne...budík sa vyšplhá na tlak ale po 2 minútach voľnobehu je motor horúci a podľa stavu chladiacej vrtúľky ktorá bola roztopená je zrejme zrada tam..video ako to beží a foto..
https://vimeo.com/308398762
https://vimeo.com/308398762
Video mě nejde spustit, ale ta chladící vrtulka podle fotky vypadá, že je "rozteklá" na ložiskovém víku motoru - pokud dobře vidím.
Dotazy:
Po jejím odstranění jde hřídelí motoru rukou bez většího mechanického odporu před prvním spuštěním a i po těch cca 2 minutách otáčet? Stalo se nám v práci, že v motoru došlo k tomu, že rotor dřel o statorové plechy (třeba z důvodu vadného ložiska).
Při tom běhu je slyšitelný nějaký nenormální zvuk?
Co je myšleno skokovo zopne/vypne co motor vypne? Podle schématu, které mám k dispozici v obvodu stykače motoru hydrauliky není kromě jistícího nadproudového relé a STOP tlačítka nic co by mělo způsobit vypnutí motoru (pomíjím tedy bezpečnostní spínače krytů a dveří). Pak ještě silové pojistky.
Ale jako elektrikář, bych nejdříve měřil proudy (ve všech fázích), které do motoru čerpadla tečou. Určitě zde někdo namítne, že v případě nadproudu by vybavilo jistící nadproudové relé, ale protože nevíme co s tím někdo v minulosti prováděl začal bych tím. Samozřejmě také po předchozím ověření, že do motoru jdou všechny 3 fáze. Ještě bych taky zkontroloval odpory jedotlivých vinutí motoru čerpadla.
Takto na dálku, s minimem dalších informací se těžko radí.
Dotazy:
Po jejím odstranění jde hřídelí motoru rukou bez většího mechanického odporu před prvním spuštěním a i po těch cca 2 minutách otáčet? Stalo se nám v práci, že v motoru došlo k tomu, že rotor dřel o statorové plechy (třeba z důvodu vadného ložiska).
Při tom běhu je slyšitelný nějaký nenormální zvuk?
Co je myšleno skokovo zopne/vypne co motor vypne? Podle schématu, které mám k dispozici v obvodu stykače motoru hydrauliky není kromě jistícího nadproudového relé a STOP tlačítka nic co by mělo způsobit vypnutí motoru (pomíjím tedy bezpečnostní spínače krytů a dveří). Pak ještě silové pojistky.
Ale jako elektrikář, bych nejdříve měřil proudy (ve všech fázích), které do motoru čerpadla tečou. Určitě zde někdo namítne, že v případě nadproudu by vybavilo jistící nadproudové relé, ale protože nevíme co s tím někdo v minulosti prováděl začal bych tím. Samozřejmě také po předchozím ověření, že do motoru jdou všechny 3 fáze. Ještě bych taky zkontroloval odpory jedotlivých vinutí motoru čerpadla.
Takto na dálku, s minimem dalších informací se těžko radí.
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
no hlavně motor se musí stále točit, jak je u hydrauliky obvyklé, ne ty otáčky po přítrzích. Když se motor netočí, to se ani nediv, že se motor hřeje - ani bych to takto nezapínal. Zkus snížit tlak na redukčáku na minimum, jestli se tím nesníží odpor. Měl by také fungovat bypass na redukčáku-prověřit, jestli jde olej přepadem do vany. Pak bych zjišťoval, jestli je v pořádku samotné olejové čerpadlo. A.
SN 20, SM 16 B, FN 25