MN80 přebroušení lože

Vse o konvencnich strojich, nic o jejich prestavbe na cnc
pavel4
Příspěvky: 3
Registrován: 20. 12. 2016, 4:06

20. 12. 2016, 5:08

Jsem začátečník. Nechal jsem zgenerálkovat starý soustruh MN80, ale bouhužel je třeba přebrousit lože suportu. Pořebiju někoho kdo by byl schopen toto udělat. Byl asi často používaný. Momentálně jsou vymezeny vůle suportu tak aby vše běhalo dobře ve střední části(je-li nasazeno sklíčidlo). Pokud ale vyndám sklíčidlo a nasadím kleštinu nejsem téměř schopen dojet suportem ke kleštině. Když se však povolí suport tak ve střední část jsou vůle. (ale zase dojedu až ke kleštině). Snad jsem to vysvětlil jasně. Bohužel pán-starý machr- co mi před lety dával soustruh dohromady mi už neporadí...Díky za reakce
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22396
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

20. 12. 2016, 6:14

takze to zgeneralkovat nebylo az tak zgeneralkovat kdyz neudelali loze
tudiz i suport a konik a vretenik a vse dopasovat

je ti jasne co vsechno obnasi s prebrousenim spojene snizeni loze?
bude to neco stat
hadam ze tak 20 000 alespon
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
pavel4
Příspěvky: 3
Registrován: 20. 12. 2016, 4:06

20. 12. 2016, 7:05

Ano souhlas. Byl celý rozebraný. Všechno vyčištěný a dopasovaný, seřízený. X let ležel v jedné garáži atd. Sehnal mi zbylé dily atd....Dohoda byla taková že až budu něco umět a potřebovat udělat to lože tak se udělá. Ta cena byla super. Respektive pár stovek za vyklizení té garáže. S cenou za broušení nemám žádný problém. Jsem truhlář/modelář takže na drobnosti mi to zatím bohatě stačilo. Prostě to chci dát teď dohtomady. To je celý.
pepobubu
Příspěvky: 26
Registrován: 21. 9. 2015, 7:13

17. 2. 2017, 1:34