tak super
ma smysl to takhle resit
Měnič TYROS
Tacho jsem měnil cca před rokem při první opravě, to se mi podařilo TYROS ještě opravit, jinač stálo kolem 10kil.
Nový měnič umožnuje i použití enkodéru, myslím si že ani žádnou zpětnou vazbu nepotřebuješ, měnič si to umí nějakým způsobem vypočítat nebo změřit přímo z motoru, Pokud samozřejmě nepotřebuješ přesnou regulaci což u takového soustruhu by mohlo byt přijatelné, ale nezkoušel jsem jak se to chová při změně zatížení
Nový měnič umožnuje i použití enkodéru, myslím si že ani žádnou zpětnou vazbu nepotřebuješ, měnič si to umí nějakým způsobem vypočítat nebo změřit přímo z motoru, Pokud samozřejmě nepotřebuješ přesnou regulaci což u takového soustruhu by mohlo byt přijatelné, ale nezkoušel jsem jak se to chová při změně zatížení
WEILER LZ280, FNA22
Měnič stál cca 40000, dělal jsem na tom něco přes týden 2-5hodin denně. Největší problém byl se v těch kabelech zorientovat, vyhodit co není třeba, zbyla potom pěkná hromada kabelů(samozřejmě k tomu nebyla žádná dokumentace)
Nastavení a zprovoznění zabralo taky dost času, jelikož jsem to viděl prvně, naštěstí konfigurační soft tě navede a spoustu parametru si najede sám, potom je v manuále nakreslené nějaké schéma zapojení ovládání, Start Stop, Estop pomocí relat, napájené z 230, to jsem předělal na 24, nechtěl jsem pro ovládací tlačítka použít 230.
Tot zprovoznění, provedení je kompromis. Kdybych to měl udělat pořádně bylo by to mnohem více času
Nastavení a zprovoznění zabralo taky dost času, jelikož jsem to viděl prvně, naštěstí konfigurační soft tě navede a spoustu parametru si najede sám, potom je v manuále nakreslené nějaké schéma zapojení ovládání, Start Stop, Estop pomocí relat, napájené z 230, to jsem předělal na 24, nechtěl jsem pro ovládací tlačítka použít 230.
Tot zprovoznění, provedení je kompromis. Kdybych to měl udělat pořádně bylo by to mnohem více času
WEILER LZ280, FNA22
Měnič stál cca 40000, dělal jsem na tom něco přes týden 2-5hodin denně. Největší problém byl se v těch kabelech zorientovat, vyhodit co není třeba, zbyla potom pěkná hromada kabelů(samozřejmě k tomu nebyla žádná dokumentace)
Nastavení a zprovoznění zabralo taky dost času, jelikož jsem to viděl prvně, naštěstí konfigurační soft tě navede a spoustu parametru si najede sám, potom je v manuále nakreslené nějaké schéma zapojení ovládání, Start Stop, Estop pomocí relat, napájené z 230, to jsem předělal na 24, nechtěl jsem pro ovládací tlačítka použít 230.
Tot zprovoznění, provedení je kompromis. Kdybych to měl udělat pořádně bylo by to mnohem více času
Nastavení a zprovoznění zabralo taky dost času, jelikož jsem to viděl prvně, naštěstí konfigurační soft tě navede a spoustu parametru si najede sám, potom je v manuále nakreslené nějaké schéma zapojení ovládání, Start Stop, Estop pomocí relat, napájené z 230, to jsem předělal na 24, nechtěl jsem pro ovládací tlačítka použít 230.
Tot zprovoznění, provedení je kompromis. Kdybych to měl udělat pořádně bylo by to mnohem více času
WEILER LZ280, FNA22