Mne zase až takové ne. Všimli jste si těch ohňů od kotouče? Namítnete, že přeci chladí. Ano, ale stejně neuchladí tak, aby eliminoval zahřátí toho lože. Měří to ještě mokré od emulze a ukazuje, jak to běží. Jenže za dvě, tři hodiny už to bude několik stovek propadlé. Navíc nemá ani podepřenou tu prostřední nohu. Pokud to má být dobře nabroušené, tak se to nejprve vše udělá "nahrubo", t.j. vyčistí se vydřené místa, až je čistý brus. Pak se teprve šlichtuje malým úběrem a to všechny plochy. Ty spodní plochy dělá "hrníčkem", taky to není nejlepší řešení. Lepší je vyklonění vřetena o 2 - 3 stupně a obtažení kotouče pod tímto úhlem. Dělá to lepší povrch a neubývá tolik z kotouče. Měření na tu šablonu je taky z éry za cara Klacka. Prisma, váleček a dopočet je min. o řád přesnější a navíc si lze i dopředu určit kolik budu kde brát na loži a na suportu.
generálka soustruhu paruski
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22386
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no tak alespon se ted k tomu dozvim podstatne veci jak se to dela uplne spravne
to jak to bral na hrubo mi prislo ze tam pak nejaky dosolichani urcite bude (byt mimo video)
diky za doplneni
to jak to bral na hrubo mi prislo ze tam pak nejaky dosolichani urcite bude (byt mimo video)
diky za doplneni
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
A teď ukažte jak to dělaj ušáci
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=pEZ2I9kRqXc&t=1091s
Tu rus rozhadzuje celu sv 18RA naraz co je celkom odvazne ale zarovne vyborne video na to aby ste vedeli co vas caka ked rozoberes vretenik alebo nortonku a pod
https://www.youtube.com/watch?v=RSfuZypv43Y
Tu ma vreteno z 18tky upnute v 18tke ale preco ? Kto vie rusky ...
Tu rus rozhadzuje celu sv 18RA naraz co je celkom odvazne ale zarovne vyborne video na to aby ste vedeli co vas caka ked rozoberes vretenik alebo nortonku a pod
https://www.youtube.com/watch?v=RSfuZypv43Y
Tu ma vreteno z 18tky upnute v 18tke ale preco ? Kto vie rusky ...
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M
vřetenem demonstruje způsob upnutí například silnostěných trubek...na začátku mluví že si dal novou nádhernou 160-ku univerzálku
udělal na ni silnou přírubu. Do zadnij babky= koníka udělal patrón /sklíčidlo/ a použil ložisko z auta a pak ještě opakuje jak má krásnou malou univerzálku místo té vleké 250ky vřeteno je jan jako ukázka k čemu je dobré takové upnutí, které je velice tuhé o proti například opření horotem s velkým kuželem..navíc to jde centrovat a podobně
udělal na ni silnou přírubu. Do zadnij babky= koníka udělal patrón /sklíčidlo/ a použil ložisko z auta a pak ještě opakuje jak má krásnou malou univerzálku místo té vleké 250ky vřeteno je jan jako ukázka k čemu je dobré takové upnutí, které je velice tuhé o proti například opření horotem s velkým kuželem..navíc to jde centrovat a podobně
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Josef píše:
Nechci tu působit jako fachman - brusič, ale v plzeňské Škodovce se odvrácené plochy brousily právě buď hrníčkem, nebo kotoučem
s negativním čelem, žádné vřeteno se nevyklápělo.
Kód: Vybrat vše
Ty spodní plochy dělá "hrníčkem", taky to není nejlepší řešení. Lepší je vyklonění vřetena o 2 - 3 stupně a obtažení kotouče pod tímto úhlem. Dělá to lepší povrch a neubývá tolik z kotouče.
s negativním čelem, žádné vřeteno se nevyklápělo.
Dakujem tak to je super rieseniekenybz píše: ↑18. 10. 2018, 9:10 vřetenem demonstruje způsob upnutí například silnostěných trubek...na začátku mluví že si dal novou nádhernou 160-ku univerzálku
udělal na ni silnou přírubu. Do zadnij babky= koníka udělal patrón /sklíčidlo/ a použil ložisko z auta a pak ještě opakuje jak má krásnou malou univerzálku místo té vleké 250ky vřeteno je jan jako ukázka k čemu je dobré takové upnutí, které je velice tuhé o proti například opření horotem s velkým kuželem..navíc to jde centrovat a podobně
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M
je to dobrá věc každý dobře vybavený soustružník to používá... nemusíš pak dávat lunetu. On tam použil podšipnik = ložisko z auta je to radiálně axiální ložisko co je na přední nápravě /u kola/ je to levné a dostatečně pevné. Použiješ morse kužel třeba ze starého poškozeného vrtáku vrazíš do kuželu vřetena osoustružíš průměr na ložisko, nalisuješ /pokud je průměr za kuželem malý tak uděláš pouzdro to pak přivaříš a opracuješ/ a pak uděláš protikus s přírubou a nalisuješ a je to. Ložisko je pak zcela zakryté a chráněné od špón a emulze.
Osazení pro přírubu uděláš volnější abys mohl "naklepat střed" a pak dotáhneš přírubu, toto uvolnění osazení má nevýhodu, že při větší zátěži se to může pohnout.
Osazení pro přírubu uděláš volnější abys mohl "naklepat střed" a pak dotáhneš přírubu, toto uvolnění osazení má nevýhodu, že při větší zátěži se to může pohnout.
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Ještě že mu to nespadlo na sandál.
Čistější řešení je použít samostatně stavitelné sklíčidlo, obrobek srovnaný do hodinek a osazení mít přesný. Nejen že se to nehne, ale není potřeba do tý šajby mlátit.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
No jo, ale kdo ho má doma a ještě v akorátní velikosti???... častěji se vyskytuje běžný samostředící sklíčidlo.